Микола Засядько

журналіст ЦТС
Розірвані трамвайні системи. Чи це нормально? Мнение

Трамвайна революція в Південному Йоркширі. Чому це важливо для України? Мнение

Мерія Південного Йоркширу планує відмовитись від послуг приватної компанії, що оперує трамвайною мережею в Шеффілді та околицях. Чому влада вдається до такого революційного кроку? Що повчального з цієї історії можуть винести українські мери?

Як відновлюють аеропорт Черкаси Мнение

30 років тому аеропорт Черкаси приймав по 80 рейсів на день. З початку 1990-х летовище простоювало. Зараз обласна влада намагається відродити його? Як проходить процес відродження і з якою метою?

Між мрією та реальністю: Чого не вистачає регіональним аеропортам України? Мнение

Регіональні аеропорти України демонструють гарну динаміку, але цього недостатньо для повноцінного розвитку. Чого їм не вистачає?

Чартерне свинство: Може, час припинити знущання над пасажирами? Мнение

Влітку багато українців користується послугами чартерних авіакомпаній, навіть попри те, що ці перевізники не можуть забезпечити своєчасний та якісний сервіс. Причини всім відомі, але держава вже котрий рік закриває на це очі...

50 відтінків "Укравтодору" Мнение

"Укравтодор" намагається впроваджувати інновації в дорожній галузі, але водії їх не помічають. В чому причина?

Секретні матеріали. Що приховують українські аеропорти? Мнение

Скільки пасажирів обслуговує кожен окремий аеропорт України? Добути ці дані іноді непросто, а деякі аеропорти вважають їх секретними. Чому?

Комфорт з ароматом фарби: Про плюси і мінуси човникових електричок Мнение

Між Києвом та передмістями почали курсувати човникові електрички. Чим вони зручні для пасажирів, а де потребують покращення?

GO Highway чи GO Hellway? Мнение

Україну і Польщу поєднає новий транспортний коридор - GO Highway. Але чи варто витрачатися на такий мегапроект – якісного ремонту існуючих шляхів недостатньо?

"Ера в.о.": Коли в транспорті закінчиться період безвладдя Мнение

Керівники ключових транспортних підприємств України не мають повноцінних очільників, ними вже не один місяць чи рік керують в.о. Така практика влаштовує уряд, але відлякує інвесторів.

Вернуть нельзя оставить: Сможет ли государство возвратить свои активы из частных рук Мнение

В погоне за частными инвестициями государство забывает о своих обязанностях и ответственности перед инвесторами, а несовершенство законодательства только отпугивает желающих. Что будет, если государство захочет вернуть свою собственность из частных рук и как это должно происходить?

Чєво стаім? Про слабкі місця швидких поїздів Мнение

Пасажири нарікають на повільність поїздів, хоча вони й рахуються швидкими. Насправді, власне, швидкість не єдина проблема швидких поїздів.

Без лоукостерів: Чому Ryanair не полетить до Білої Церкви в 2017 році Мнение

Ryanair ще не почав літати до України, а йому вже радять летіти не до Борисполя, а в Білу Церкву чи Житомир. Однак чи зможе лоукостер туди полетіти?

Український лоукостер з турецьким корінням: Навіщо Pegasus Airlines потрібна "донька" в Україні Мнение

Вчора з'явилася інформація, що Pegasus Airlines планує розширити присутність в Україні. В Мінінфраструктури швиденько спростували цю інформацію. Але диму без вогню не буває.

Гори, худоба і контейнери: Дорожні нотатки про інфраструктуру Кирґизстану Мнение

Гарних доріг у Кирґизстані, як і в Україні, дуже мало. Відсутність якісного асфальту компенсується близькістю гір. А худоба, яка часто створює затори, і контейнери, які стоять усюди, додають мандрівці екзотики.

Європа і маячня: Чому УЗ варто задуматись над закупівлею напіввагонів за кордоном Мнение

"Укрзалізниця" не може домовитись з українськими вагонобудівниками щодо ціни на напіввагони. То, може, час вийти за межі України?

Манівцями до Європи: Чи поїде "Укрзалізниця" з Ужгорода до Кошиць Мнение

Після запуску поїзда з Києва до Перемишля "Укрзалізниця" задумалась над розширенням транскордонного сполучення з сусідніми державами, зокрема, до Словаччини. Чи вдасться реалізувати цю ініціативу?

"Укрзализныця" имени Гройсмана: Что изменит переподчинение компании Мнение

"Укрзализныця" вновь оказалась в эпицентре внимания. На этот раз Кабмин втихаря переподчинил ж/д компанию себе. Что изменится для отрасли?

Лоукости і схематози в Борисполі: Чому приховують кандидатів на посаду керівника аеропорту? Мнение

Надтаємний конкурс на посаду гендиректора аеропорту Бориспіль еволюціонує. Нам не хочуть розкривати прізвища кандидатів, але знову обіцяють прихід лоукостів. Здається, ми вже це чули…

Базар чи вокзал: Чому Києву і передмістям загрожує транспортний колапс? Мнение

Передмістя Києва розбудовуються шаленими темпами, а транспортне сполучення зі столицею тільки погіршується. Як можна покращити ситуацію?

Наверх