Аналітика

Застиглий брухт: Чому металурги не можуть отримати сировину від "Укрзалізниці"

АТ УЗ вже кілька місяців не може відновити реалізацію металобрухту. Чому це відбувається, та яких втрат через це зазнають металургійна галузь, експортери та державний бюджет.

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

"Оператор припортових станцій": Для чого створили нову філію "Укрзалізниці"

Чим керувалися в АТ УЗ, виділяючи нову одиницю у своїй структурі? Та чи вірить в успіх цієї новації бізнес?

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Малими кроками: Як євроколія перетворила литовський Каунас на залізничний хаб

Будівництво євроколії обговорюється в Україні майже два десятиліття. Однак прогресу в цьому питанні нема. В той же час, Литві вдалось реалізувати подібний проєкт за два роки. Які його результати? Чим він цікавий для України?

Залізниці, порти та інвестиції: Що заважає зростанню вантажообігу через польсько-український кордон

Попри потребу збільшувати обсяги перевезень, цьому досі заважає погана комунікація між сторонами. І все ж по обидва боки кордону будують нові термінали і роблять ставку на інтермодальні перевезення.

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

З’єднатися євроколією: Як в ЄС пропонують розвивати залізничну мережу України

Єврокомісія представила дослідження щодо стратегії інтеграції залізниць України і ЄС до загальноєвропейської мережі. Які варіанти пропонуються для вітчизняної інфраструктури?

Електричка своїми руками: Як УЗ модернізує поїзди на Київському електровагоноремонтному заводі

"Укрзалізниця" нарощує обсяги ремонтів електричок на потужностях КЕВРЗ. В планах - налагодження ремонтів дизель-поїздів Pesa та навіть спальних вагонів. Чим зараз живе підприємство?

Вагонобудування в умовах війни: Збільшення виробництва, дефіцит запчастин та орієнтація на ЄС

Яким був 2022 рік і що відбувається в 2023-му на вагонобудівних підприємствах України.

Логістичний тиск. Що відбувається з експортом зерна суходолом та на морі

Відразу декілька країн ЄС припинили імпорт української агропродукції. Навіть у разі його поновлення, це не вирішить проблем вітчизняного експорту. Потрібне стратегічне рішення - допоможе тут лише відновлення повноцінного судноплавства у Чорному морі.

Зійшов з колії. Перші думки щодо відставки Олександра Камишіна з посади голови "Укрзалізниці"

Раптова заява Камишіна про відставку стала несподіванкою для залізничної галузі. Які є припущення щодо причин кадрової ротації та як оцінюють діяльність вже екс-керівника на чолі УЗ?

Як змінилася експортна логістика компаній ГМК у 2022 році

Як підприємства гірничо-металургійного комплексу України вибудовували нові логістичні маршрути для експорту своєї продукції протягом року повномасштабної війни.

Від ідеї і вагонів-платформ до контейнерного терміналу – шлях "Левада-Карго" за 10 років

Як розвивавася ринок залізничних контейнерних перевезень в Україні останніми роками, та яке місце в цьому посіла компанія "Левада-Карго".

Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні

Наскільки реалістичними є деякі з проектів у транспортній сфері, які під час війни просуваються українськими посадовцями або частиною бізнесу.

Україна-Польща: Як збільшити пропускну здатність залізниці для пасажирів

Несподівано військова агресія рф стала "зоряним часом" для залізниці у сполученні між Україною і Польщею. Але, як і в випадку з вантажами, є проблема з обмеженнями для пасажиропотоку. Які варіанти її подолання?

Наверх