Мнения

Александр Ткачук
Приватна інфраструктура як альтернативний шлях розвитку залізниці

Владимир Деменко
Либерализация ж/д отрасли. Чей опыт сработает у нас?

О двух возможных подходах в разделении железнодорожного монополиста в ходе реформирования.

Владислав Решетняк
Скоростные поезда Португалии: личный опыт

Какие скоростные поезда ездят в Португалии, где купить билеты и во сколько они обойдутся?

Олег Иванюшенко
Концессия в портовой отрасли - всегда ли она хороша?

В украинских портах готовятся к реализации пилотных концессионных проектов. Но для всех ли видов портовых предприятий подходит данная форма управления?

Валерий Ткачев
Новый договор с УЗ. Что ожидать грузоотправителям от внедрения новой редакции документа?

Что не так с новой редакцией договора с "Укрзализныцей"?

Виктор Довгань
Три конверти для нового міністра інфраструктури

З чим нинішня команда МІУ залишає уряд і чого очікувати від нового керівництва галузі?

Олег Нивьевский
Рейтинг ефективності морських портів України

Чи завжди обсяги перевалки свідчать про ефективність роботи порту? Ні. І ось чому...

Георгий Зубко
Капсульний готель - новий досвід Борисполя

Капсульний готель, як нова послуга для пасажирів, додаткова можливість для аеропорту та світовий тренд.

Александр Щипцов
Річці потрібен єдиний "керівник" - закон!

Держава на рівні закону повинна взяти на себе зобов’язання утримувати стратегічні об’єкти річкової інфраструктури та забезпечувати безпеку судноплавства.

Михал Леман
Як побудована бізнес-модель FlixBus

Після оголошення про вихід FlixBus на український ринок, ми отримали масу звернень щодо співпраці з українськими партнерами. Спробую пояснити, як це працює.

Владислав Решетняк
Экспресс в Борисполь, терминал F и Ryanair в первый раз

Неинформативный блог с субъективными впечатлениями.

Виктор Довгань
Чи є місце інфраструктурі в програмах партій?

Наскільки значну роль партії-лідери виборчих перегонів відводять у програмах розбудові доріг, портів і аеропортів?

Евгений Дыхне
"Гибридная" авиация

Авиация становится гибридной - стирается грань между классическими авиакомпаниями и лоукостерами. В связи с этим аэропорты также меняют бизнес-подходы.

Андрей Исаев
Uber Shuttle как одно из решений транспортного коллапса столицы

Поможет ли новый проект разрешить транспортные проблемы Киева.

Андрей Шкляр
Транзитний потенціал: відштовхнутися від дна

Дуже часто можна почути мантру про значний транзитний потенціал України, але чомусь цифри вперто відмовляються його відображати. І якщо падіння морського транзиту пояснюється в основному політичними причинами, то неспроможність "включитися" в боротьбу за вантажопотік Шовкового Шляху має і інфраструктурні причини. Попри дефіцит мультимодальних термінальних потужностей на кордоні Білорусії та Польщі - Україна поки не може запропонувати ринку жодної альтернативи.

Александр Ткачук
Чому залізничні реформи затягуються?

Навіщо українській залізниці реформи? Українській залізниці реформи не потрібні. Реформ вимагає залізнична галузь. Чому так відбувається?

Владимир Шемаев
Как работает инвестиционный портал морских портов

Сегодня на инвестпортале АМПУ размещено 12 проектов в 8 портах Украины, которые находятся в стадии реализации. Общая сумма инвестиций в проекты составляет более 400 млн долл.

Павел Руденко
Що не так з тарифоутворенням на залізниці

Тарифи УЗ з року в рік зростають за старою методикою, а вантажна база при цьому зменшується. Що робити?

Кирилл Новиков
Динаміка зростання пасажиропотоку аеропортів уповільнюється

Уповільнення динаміки пасажиропотоку є свідченням неспроможності інфраструктури більшості регіональних летовищ пропускати більшу кількість пасажирів та забезпечувати приліт/виліт різного типу ПС. Що робити?

Артур Ницевич
Endgame или дорога возможностей?

Украинская портовая отрасль движется вперед, а следующее голосование за концессионный законопроект должно лишь подтвердить этот тренд.

Наверх