Мнения

Иван Остапченко
Об инициативах и необходимости пилотного проекта с частной тягой

"Пилот" по внедрению частной локомотивной тяги - статус-кво на сегодня.

Дмитрий Донец
Как Мировой банк финансирует дорожные проекты в Украине

Амбициозные проекты по ремонту и строительству дорог требуют огромных инвестиций. Международные финансовые институции, такие как Мировой банк, не только дают деньги, но и привносят свои стандарты качества. Как это работает?

Святослав Абрамов
Нова Методологія дорожніх тендерів: варіанти удосконалення

Результати аналізу від CoST Ukraine в рамках експертної дискусії щодо Методичних рекомендацій здійснення закупівель для дорожнього будівництва та реконструкції автомобільних доріг.

Олег Нивьевский
Зменшення портових зборів як інструмент допомоги країні під час кризи

Нещодавно експортери звернулися до уряду з проханням знизити портові збори на 20%. Чому таке звернення в принципі має сенс, а тим більше зараз під час кризи?

Александр Стрижак
Професія бортпровідника "без купюр"

Як це - бути бортпровідником? Що найголовніше варто знати про професію.

Андрей Нетребенко
Есть ли жизнь после СOVID?

Виктор Довгань
Рекомендации ТРАСЕКА для транспорта в условиях пандемии Covid-19

Андрей Исаев
Жити одним роком: як відсутність планування вбиває українську економіку

Александр Красноштан
Приостановка пассажирского ж/д сообщения: потери и возможности для УЗ

Впервые в истории независимой Украины "Укрзализныця" полностью остановила пассажирские перевозки. Правильно ли это, какие принесет потери компании и можно ли извлечь выгоду из этой паузы?

Александр Криворучко
Обратная сторона монополии или цена неэффективности

Как доминирующее положение УЗ на рынке вагонов и неспособность эффективно работать в условиях рынка приводят к финансовым потерям самой же компании.

Александр Кубраков
Мета: добудувати трасу Дніпро-Решетилівка в 2020 році

Мали зустріч на Ворсклі. В складі президентської делегації проінспектували будівництво першої української бетонки, траси Н-31 Дніпро-Решетилівка. Задача - завершити будівництво на території Полтавської та Дніпропетровської областей.

Юлия Пындус
На що варто звертати увагу при організації міжнародної поставки

Як нові правила впливають на транспортні перевезення, страхування вантажів, тощо.

Дарья Сичкар
Як зупинити крадіжки на залізниці

Проблема з крадіжками вантажів на залізниці та розукомплектуванням вагонів не зникає. Що робити?

Валерий Ткачев
Попытка номер два…

Десять вопросов к новой редакции договора АО УЗ на оказание услуг по перевозке грузов.

Виктор Довгань
Як стимулювати внутрішні авіаперевезення в Україні?

Літати за кордон зараз вигідніше, ніж між містами України. Як вирівняти ситуацію та зробити внутрішні авіарейси більш доступними?

Александр Ткачук
Залізнична історія

У 2019 році залізницею перевезено 312,9 млн т, що на 2,9% (або на 9 млн т) менше, ніж у 2018 році. Автотранспортом перевезено 242,7 млн т, що на 29,7% більше ніж у 2018 році. Тобто більше на 72 млн т.

Наталия Форсюк
Дерегуляція норм під час ремонту автомобільних доріг. Навіщо це робити і що це дасть?

Останнім часом широко обговорюється тема дерегуляції норм під час виконання ремонту автодоріг. Висовується багато різних версій та думок. Що і навіщо було ухвалено та дерегульовано урядом, та які будуть наслідки нововведень?

Андрей Подгайный
Внимание! В продажу поступают свежие… морские порты

Что нужно знать о грядущей приватизации малых и больших стивидорных компаний.

Олег Иванюшенко
Справедливость восстановлена: как рассыпалось дело, сфабрикованное против ООО "СРЗ"

Артем Гриненко
Для розвитку індустрії дорожнім компаніям потрібен бізнес-етикет

Як закрити шлях в сферу дорожнього будівництва ненадійним та недоброчесним компаніям?

Наверх