Мнения

Александр Кубраков
Досвід "Укравтодору" на ринках єврооблігацій засвідчує, що для міжнародних інвесторів ми вже цивілізована країна

Владимир Приходько
Министр настроен решать вопросы

Дмитро Власов
Чому не літають "ракети"

Анна Кудиярова
Дизель-поїзд ДПКр-3-001: перші дні на Львівській залізниці

Виктор Берестенко
Логістика у світі VUCA: як нестабільність, невизначеність, складність та неоднозначність впливають на галузь

Руслан Іллічов
Вагонобудівна галузь України: проблеми та перспективи їх вирішення

Виктор Довгань
Три конверти для нового міністра інфраструктури

Кирилл Новиков
7 ключових трендів світової авіації

Константин Щербаченко
Польський досвід для українських доріг: як не повторити помилок у плануванні інфраструктури

На прикладі аварій українських автобусів у Польщі розглядається інфраструктурна складова двох ДТП, що може бути врахована для недопущення таких трагедій в Україні.

Виктор Берестенко
Анализ стратегических векторов развития Украины-2030: транспорт, инфраструктура, таможня

Александр Полищук
Как проходит техосмотр на крупнейшем авторынке мира

Почему Китай открыл рынок технического осмотра для зарубежных компаний, и как страна борется с загрязнением воздуха от автотранспорта.

Александр Ващенко
Каппадокия - восьмое чудо света в Турции

Кирило Хом’яков
На якому етапі довгоочікувані роботи в аеропорту Дніпра?

Кирилл Новиков
Що не так з можливою концесією аеропорту Львів?

Володимир Кравець
Подільський міст: кейс вічного довгобуда

Владимир Приходько
Новый "гиперлуп" или реальные пути развития транспортной отрасли?

Евгений Дыхне
Чому Україні важливо мати регулярне авіасполучення з іншими континентами

Виталий Петрук
Корпоратизация АМПУ: что на повестке дня?

Для чего нужна корпоратизация Администрации морских портов Украины, и какие мероприятия в этом направлении предусмотрены на 2021 год.

Наталья Мирошниченко
Сухой порт. Порядок взаимодействия с железной дорогой

Николай Хинев
"Укрзализныця" наращивает капинвестиции, но не успевает их освоить: почему так происходит

Из-за бюрократических проволочек госпредприятия начинают тратить деньги только под конец года.

Наверх