Мнения

Олег Нивьевский
Рейтинг ефективності морських портів України

Чи завжди обсяги перевалки свідчать про ефективність роботи порту? Ні. І ось чому...

Георгий Зубко
Капсульний готель - новий досвід Борисполя

Капсульний готель, як нова послуга для пасажирів, додаткова можливість для аеропорту та світовий тренд.

Александр Щипцов
Річці потрібен єдиний "керівник" - закон!

Держава на рівні закону повинна взяти на себе зобов’язання утримувати стратегічні об’єкти річкової інфраструктури та забезпечувати безпеку судноплавства.

Михал Леман
Як побудована бізнес-модель FlixBus

Після оголошення про вихід FlixBus на український ринок, ми отримали масу звернень щодо співпраці з українськими партнерами. Спробую пояснити, як це працює.

Владислав Решетняк
Экспресс в Борисполь, терминал F и Ryanair в первый раз

Неинформативный блог с субъективными впечатлениями.

Виктор Довгань
Чи є місце інфраструктурі в програмах партій?

Наскільки значну роль партії-лідери виборчих перегонів відводять у програмах розбудові доріг, портів і аеропортів?

Евгений Дыхне
"Гибридная" авиация

Авиация становится гибридной - стирается грань между классическими авиакомпаниями и лоукостерами. В связи с этим аэропорты также меняют бизнес-подходы.

Андрей Исаев
Uber Shuttle как одно из решений транспортного коллапса столицы

Поможет ли новый проект разрешить транспортные проблемы Киева.

Андрей Шкляр
Транзитний потенціал: відштовхнутися від дна

Дуже часто можна почути мантру про значний транзитний потенціал України, але чомусь цифри вперто відмовляються його відображати. І якщо падіння морського транзиту пояснюється в основному політичними причинами, то неспроможність "включитися" в боротьбу за вантажопотік Шовкового Шляху має і інфраструктурні причини. Попри дефіцит мультимодальних термінальних потужностей на кордоні Білорусії та Польщі - Україна поки не може запропонувати ринку жодної альтернативи.

Александр Ткачук
Чому залізничні реформи затягуються?

Навіщо українській залізниці реформи? Українській залізниці реформи не потрібні. Реформ вимагає залізнична галузь. Чому так відбувається?

Андрій Прохорченко
Зміна парадигми: PSR або концепція залізниці "на час"

Трансформація експлуатаційної моделі залізниць світу відбувається на наших очах у неймовірному темпі, обіцяючи назавжди змінити залізничну галузь.

Владимир Шемаев
Как работает инвестиционный портал морских портов

Сегодня на инвестпортале АМПУ размещено 12 проектов в 8 портах Украины, которые находятся в стадии реализации. Общая сумма инвестиций в проекты составляет более 400 млн долл.

Павел Руденко
Що не так з тарифоутворенням на залізниці

Тарифи УЗ з року в рік зростають за старою методикою, а вантажна база при цьому зменшується. Що робити?

Кирилл Новиков
Динаміка зростання пасажиропотоку аеропортів уповільнюється

Уповільнення динаміки пасажиропотоку є свідченням неспроможності інфраструктури більшості регіональних летовищ пропускати більшу кількість пасажирів та забезпечувати приліт/виліт різного типу ПС. Що робити?

Артур Ницевич
Endgame или дорога возможностей?

Украинская портовая отрасль движется вперед, а следующее голосование за концессионный законопроект должно лишь подтвердить этот тренд.

Елена Криворучко
Дорожные инновации: глобальные вызовы и украинские реалии

Ремонтный бум ведет к освоению новых технологий дорожного строительства.

Алина Костюченко
Парадоксы Алматинского метро: "турникеты честности" и металлоискатели

Чем запоминается самый молодой метрополитен на постсоветском пространстве.

Владимир Деменко
Почему "Укрзализныця" не хочет зарабатывать больше?

30-ти футовые контейнеры давно стали привычными для ж/д перевозок в ЕС и могли бы стать подспорьем в условиях дефицита некоторых видов вагонов в Украине.

Виктор Довгань
Один пояс, один шлях: китайські інвестиції в інфраструктуру України

Якими є перспективи співпраці України і КНР на Новому Шовковому шляху?

Дмитрий Козаченко
"Речная" статистика в Украине: зачем считать перевалку в терминалах?

Почему стоило бы изменить подход к сбору статистических данных о грузоперевозках по внутренним водным путям.

Наверх