Інтервʼю

Розглядаємо варіанти оренди нового судна: Як війна вносить корективи в логістику "Інтерпайп"

Розмова з начальником управління логістики та митного контролю "Інтерпайп" Євгеном Анікіним про перевезення компанії по Чорному морі та особливості транспортування залізничним транспортом на західному напрямку.

Плануємо розвивати хаб авіакомпанії у Празі, – інтерв’ю з СЕО Supernova Airlines

Куди найближчим часом літатиме Supernova Airlines, чому компанія обрала Прагу для розвитку свого хабу, скільки екіпажів планує підготувати та чи готова розпочати рейси з України в разі часткового відкриття неба.

Out of Africa. "Інфраструктурна розмова" про перспективи українських зернових хабів у Африці

ЦТС продовжує цикл публікацій, в рамках якого інтерв'ю у топ-менеджерів транспортної галузі бере професіонал із галузевою експертизою. Говоримо про перспективи будівництва в портах Африки логістичних хабів для української агропродукції.

Закон про залізничний транспорт має стати інструментом для системного реформування УЗ, – інтерв’ю з Мусою Магомедовим

Автор альтернативного кабмінівському законопроекту про залізничний транспорт – про ключові положення, поданого ним документу.

Ведемо перемовини щодо модернізації трамвайної мережі і метро Києва, – інтерв’ю з Tines Rail

Польська компанія вже має досвід роботи в столиці і Харкові та націлилася на нові контракти в цих містах.

Маємо усі можливості забезпечити потреби України колісними центрами, – інтерв’ю з "Інтерпайп"

Чому колісні катані центри залишаються дефіцитною продукцією для українського залізничного ринку, чим вони кращі литі центри та на якому рухомому складі застосовуються.

Авіаційні тренди в Європі та післявоєнній Україні. Відновлення польотів. "Інфраструктурна розмова" з гендиректорами авіакомпаній Supernova, SkyUp, Bees"

ЦТС продовжує цикл публікацій, у рамках якого інтерв'ю у топ-менеджерів транспортної галузі бере не журналіст, а професіонал із галузевою експертизою. Цього разу говоримо про авіацію.

"Інфраструктурна розмова" з Оленою Алієвою, "Бруклін-Київ"

Присвячується пам’яті Олени Алієвої, яка майже все своє життя присвятила розвитку портової галузі України.

"Інтерпайп" поставляє залізничну продукцію в усі країни Європи, — інтерв’ю з Олександром Гарькавим

Директор дивізіону залізничної продукції "Інтерпайп" Олександр Гарькавий про роботу на європейському ринку, конкурентні переваги українського підприємства, питання сертифікації та логістики в Америку та Азію.

Вже відправляємо регулярні поїзди до ЄС, – інтерв’ю з "КТ Мостиська" про контрейлерні перевезення

Перевезення автомобільних напівпричепів залізницею - європейський тренд, який поступово набирає обертів і в Україні. Що потрібно для організації такої логістики та в чому її переваги?

Мільярди для рф від Європи: Чи затягнуть пояси російським металургам

Чому країни ЄС досі продовжують купувати російську металопродукцію, яка номенклатура найбільш цікава для європейців та чи може Україна запропонувати альтернативу?

Конотопський феномен: Що робить місто з десятками вагонів з Польщі і Чехії

Як польські Konstal та чеські Tatra стають на трамвайні колії в українському райцентрі, та як Конотопу вдалося отримати майже п’ять десятків вагонів із ЄС.

Перспективний вид транспорту. Як працюють батарейні тролейбуси у Кременчуці

Директор КП "Кременчуцьке тролейбусне управління" Олександр Вертюх про роль батарейних тролейбусів у розвитку громадського транспорту міста, модернізацію рухомого складу та перспективу розширення маршрутної мережі.

Прогнозуємо труднощі з українським складом екіпажів, – інтерв'ю з Kernel про флот

Розмова з Юрієм Кізлевичем про плани Kernel щодо експлуатації флоту та наміри його вигідно продавати та купувати.

"Інфраструктурна розмова" з Олександром Щокіним, президентом Асоціації контейнерних ліній України

ЦТС повертається до рубрики "Інфраструктурна розмова", де інтерв’ю бере не журналіст, а професіонал з галузевою експертизою. Цього разу обговорюємо проблематику контейнерних перевезень.

Логістика, флот, ринки збуту та кадри: тези з інтерв'ю з СЕО Kernel для Forbes

За два роки війни українські аграрні компанії вже адаптувались до нових умов. Основою логістики традиційно залишаються великі порти, але нові виклики звернули увагу компаній на нові напрямки бізнесу.

Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Жінка, якій підвладні 220 тонн. Інтерв'ю з водійкою кар'єрного самоскиду

Олена Ніколайчук-Нерода, яка керує великим самоскидом у залізорудному кар'єрі Ferrexpo в околицях Горішніх Плавнів, в інтерв'ю ЦТС розповідає про особливості керування кар'єрними самоскидами та перспективи працевлаштування жінок в якості водійок.

Плануємо придбати чи орендувати локомотиви для роботи в Польщі, – інтерв’ю з "Укрзалізницею"

Як УЗ має намір працювати в Польщі, навіщо створила там дочірнє підприємство та яким чином збирається конкурувати з тамтешніми перевізниками?

Батарейний тролейбус є найбільш доцільним рішенням для українських міст, – інтерв'ю з "Політехносервіс"

Юрій Бомбандьоров про специфіку виробництва тролейбусів в Україні та обладнання до них, а також про те, чому тролейбус, оснащений батареями, є найбільш перспективним видом громадського електротранспорту для українських міст.

Наверх