Інтервʼю

"Ми не тримаємось за тариф, але не готові платити за маніпуляції", – інтерв’ю з президентом "Укрметалургпрому"

Олександр Каленков про логіку розрахунку вартості залізничних перевезень з позиції найбільшого клієнта "Укрзалізниці", малодіяльну інфраструктуру та шляхи виходу з тарифного "тупика" в суперечці бізнесу та монополіста.

"Далі буде тільки краще" - як розвиватиметься залізниця. Думки науковця

Розмова з Андрієм Прохорченком про можливі вектори розвитку залізниць з оглядом на історичну ретроспективу.

Маємо в Україні до 100 паровозів, – інтерв’ю з керівником напрямку ретро техніки "Укрзалізниці"

Олег Заблудовський про те, скільки коштує ремонт одного паротяга, який ще рухомий склад і рейки вважаються старовинними, про спеціалізовані ремонтні депо і проблеми фінансування сектору.

Україна має всі шанси стати ключовим пунктом у транзиті китайських вантажів у Європу, – інтерв’ю з CEO Uni-Laman Group

Розмова з Геннадієм Сорочинським про потенціал України на Транскаспійському транспортному маршруті, важливості присутності в Казахстані і плани відкриття офісів в ОАЕ та Індії.

"Краще контролер на тепловозі, ніж лопата на паровозі", - інтерв’ю з машиністом Гайворонської вузькоколійки

Розмова із машиністом ретро-локомотивів про особливості роботи із раритетною технікою, підготовку рухомого складу, складність праці на залізниці та відсутність "пригод і криміналу".

Розглядаємо варіанти оренди нового судна: Як війна вносить корективи в логістику "Інтерпайп"

Розмова з начальником управління логістики та митного контролю "Інтерпайп" Євгеном Анікіним про перевезення компанії по Чорному морі та особливості транспортування залізничним транспортом на західному напрямку.

Плануємо розвивати хаб авіакомпанії у Празі, – інтерв’ю з СЕО Supernova Airlines

Куди найближчим часом літатиме Supernova Airlines, чому компанія обрала Прагу для розвитку свого хабу, скільки екіпажів планує підготувати та чи готова розпочати рейси з України в разі часткового відкриття неба.

Out of Africa. "Інфраструктурна розмова" про перспективи українських зернових хабів у Африці

ЦТС продовжує цикл публікацій, в рамках якого інтерв'ю у топ-менеджерів транспортної галузі бере професіонал із галузевою експертизою. Говоримо про перспективи будівництва в портах Африки логістичних хабів для української агропродукції.

Закон про залізничний транспорт має стати інструментом для системного реформування УЗ, – інтерв’ю з Мусою Магомедовим

Автор альтернативного кабмінівському законопроекту про залізничний транспорт – про ключові положення, поданого ним документу.

Ведемо перемовини щодо модернізації трамвайної мережі і метро Києва, – інтерв’ю з Tines Rail

Польська компанія вже має досвід роботи в столиці і Харкові та націлилася на нові контракти в цих містах.

Маємо усі можливості забезпечити потреби України колісними центрами, – інтерв’ю з "Інтерпайп"

Чому колісні катані центри залишаються дефіцитною продукцією для українського залізничного ринку, чим вони кращі литі центри та на якому рухомому складі застосовуються.

Авіаційні тренди в Європі та післявоєнній Україні. Відновлення польотів. "Інфраструктурна розмова" з гендиректорами авіакомпаній Supernova, SkyUp, Bees"

ЦТС продовжує цикл публікацій, у рамках якого інтерв'ю у топ-менеджерів транспортної галузі бере не журналіст, а професіонал із галузевою експертизою. Цього разу говоримо про авіацію.

"Інфраструктурна розмова" з Оленою Алієвою, "Бруклін-Київ"

Присвячується пам’яті Олени Алієвої, яка майже все своє життя присвятила розвитку портової галузі України.

"Інтерпайп" поставляє залізничну продукцію в усі країни Європи, — інтерв’ю з Олександром Гарькавим

Директор дивізіону залізничної продукції "Інтерпайп" Олександр Гарькавий про роботу на європейському ринку, конкурентні переваги українського підприємства, питання сертифікації та логістики в Америку та Азію.

Вже відправляємо регулярні поїзди до ЄС, – інтерв’ю з "КТ Мостиська" про контрейлерні перевезення

Перевезення автомобільних напівпричепів залізницею - європейський тренд, який поступово набирає обертів і в Україні. Що потрібно для організації такої логістики та в чому її переваги?

Мільярди для рф від Європи: Чи затягнуть пояси російським металургам

Чому країни ЄС досі продовжують купувати російську металопродукцію, яка номенклатура найбільш цікава для європейців та чи може Україна запропонувати альтернативу?

Конотопський феномен: Що робить місто з десятками вагонів з Польщі і Чехії

Як польські Konstal та чеські Tatra стають на трамвайні колії в українському райцентрі, та як Конотопу вдалося отримати майже п’ять десятків вагонів із ЄС.

Перспективний вид транспорту. Як працюють батарейні тролейбуси у Кременчуці

Директор КП "Кременчуцьке тролейбусне управління" Олександр Вертюх про роль батарейних тролейбусів у розвитку громадського транспорту міста, модернізацію рухомого складу та перспективу розширення маршрутної мережі.

Прогнозуємо труднощі з українським складом екіпажів, – інтерв'ю з Kernel про флот

Розмова з Юрієм Кізлевичем про плани Kernel щодо експлуатації флоту та наміри його вигідно продавати та купувати.

"Інфраструктурна розмова" з Олександром Щокіним, президентом Асоціації контейнерних ліній України

ЦТС повертається до рубрики "Інфраструктурна розмова", де інтерв’ю бере не журналіст, а професіонал з галузевою експертизою. Цього разу обговорюємо проблематику контейнерних перевезень.

Наверх