Інтервʼю

"Інтерпайп" поставляє залізничну продукцію в усі країни Європи, — інтерв’ю з Олександром Гарькавим

Директор дивізіону залізничної продукції "Інтерпайп" Олександр Гарькавий про роботу на європейському ринку, конкурентні переваги українського підприємства, питання сертифікації та логістики в Америку та Азію.

Вже відправляємо регулярні поїзди до ЄС, – інтерв’ю з "КТ Мостиська" про контрейлерні перевезення

Перевезення автомобільних напівпричепів залізницею - європейський тренд, який поступово набирає обертів і в Україні. Що потрібно для організації такої логістики та в чому її переваги?

Мільярди для рф від Європи: Чи затягнуть пояси російським металургам

Чому країни ЄС досі продовжують купувати російську металопродукцію, яка номенклатура найбільш цікава для європейців та чи може Україна запропонувати альтернативу?

Конотопський феномен: Що робить місто з десятками вагонів з Польщі і Чехії

Як польські Konstal та чеські Tatra стають на трамвайні колії в українському райцентрі, та як Конотопу вдалося отримати майже п’ять десятків вагонів із ЄС.

Перспективний вид транспорту. Як працюють батарейні тролейбуси у Кременчуці

Директор КП "Кременчуцьке тролейбусне управління" Олександр Вертюх про роль батарейних тролейбусів у розвитку громадського транспорту міста, модернізацію рухомого складу та перспективу розширення маршрутної мережі.

Прогнозуємо труднощі з українським складом екіпажів, – інтерв'ю з Kernel про флот

Розмова з Юрієм Кізлевичем про плани Kernel щодо експлуатації флоту та наміри його вигідно продавати та купувати.

"Інфраструктурна розмова" з Олександром Щокіним, президентом Асоціації контейнерних ліній України

ЦТС повертається до рубрики "Інфраструктурна розмова", де інтерв’ю бере не журналіст, а професіонал з галузевою експертизою. Цього разу обговорюємо проблематику контейнерних перевезень.

Логістика, флот, ринки збуту та кадри: тези з інтерв'ю з СЕО Kernel для Forbes

За два роки війни українські аграрні компанії вже адаптувались до нових умов. Основою логістики традиційно залишаються великі порти, але нові виклики звернули увагу компаній на нові напрямки бізнесу.

Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Жінка, якій підвладні 220 тонн. Інтерв'ю з водійкою кар'єрного самоскиду

Олена Ніколайчук-Нерода, яка керує великим самоскидом у залізорудному кар'єрі Ferrexpo в околицях Горішніх Плавнів, в інтерв'ю ЦТС розповідає про особливості керування кар'єрними самоскидами та перспективи працевлаштування жінок в якості водійок.

Плануємо придбати чи орендувати локомотиви для роботи в Польщі, – інтерв’ю з "Укрзалізницею"

Як УЗ має намір працювати в Польщі, навіщо створила там дочірнє підприємство та яким чином збирається конкурувати з тамтешніми перевізниками?

Батарейний тролейбус є найбільш доцільним рішенням для українських міст, – інтерв'ю з "Політехносервіс"

Юрій Бомбандьоров про специфіку виробництва тролейбусів в Україні та обладнання до них, а також про те, чому тролейбус, оснащений батареями, є найбільш перспективним видом громадського електротранспорту для українських міст.

Як Україна звільняє Чорне море: ключові тези з інтерв’ю віцеадмірала Неїжпапи для УП

Командувач ВМС України про "невеличку війну на морі" в перші дні великої війни, захоплення росіянами Зміїного і блокування Дунаю, знищення "Москви", значення морських дронів та розмінування судноплавних шляхів.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Переваги і перспективи залізничного сполучення Варшава-Львів через Раву-Руську – інтерв'ю з SKPL

Директор польської SKPL Томаш Страпаґєль про те, чому залізнична компанія погодилася обслуговувати маршрут з Варшави до Рави-Руської? Чи буде новий рухомий склад для цього напрямку, та які рейси варто планувати на перспективу?

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Придбали повний цикл обладнання і суден для перевезень і перевалки піску, – бліц-інтерв’ю з СЕО Групи "Ковальська"

Сергій Пилипенко про купівлю флоту та новий напрямок бізнесу.

Наверх