Інтервʼю

Як Україна звільняє Чорне море: ключові тези з інтерв’ю віцеадмірала Неїжпапи для УП

Командувач ВМС України про "невеличку війну на морі" в перші дні великої війни, захоплення росіянами Зміїного і блокування Дунаю, знищення "Москви", значення морських дронів та розмінування судноплавних шляхів.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Переваги і перспективи залізничного сполучення Варшава-Львів через Раву-Руську – інтерв'ю з SKPL

Директор польської SKPL Томаш Страпаґєль про те, чому залізнична компанія погодилася обслуговувати маршрут з Варшави до Рави-Руської? Чи буде новий рухомий склад для цього напрямку, та які рейси варто планувати на перспективу?

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Придбали повний цикл обладнання і суден для перевезень і перевалки піску, – бліц-інтерв’ю з СЕО Групи "Ковальська"

Сергій Пилипенко про купівлю флоту та новий напрямок бізнесу.

Точки тиску на країну-агресора, які дозволять відкрити порти

Топ-менеджер компанії, найбільшого експортера країни, про варіанти розблокування морських портів України.

Перше, що нам потрібно зараз зробити на морі, – це закрити ближню зону

Інтерв'ю з експертом, колишнім заступником начальника штабу ВМС з питань євроатлантичної інтеграції Андрієм Риженком.

Мрію запустити нічний поїзд з Праги до Мукачева, – інтерв'ю з власником RegioJet Радимом Янчурою

Власник RegioJet про труднощі конкуренції на залізничному ринку Європи, переваги поїздів над автобусами, важливість директив ЄС у реформуванні залізничного сектору України та плани щодо подальшої співпраці з УЗ.

Купуючи транспортну роботу: Як функціонують громадські перевезення у Варшаві

Директорка Управління міського транспорту Варшави про специфіку організації громадських перевезень у столиці Польщі та про укладання договорів з перевізниками та здійснення контролю за їх виконанням.

Війна прискорила тренд переходу автобусного ринку в онлайн, – інтерв’ю з BlaBlaCar Україна

Генеральний директор BlaBlaCar в Україні Роман Мірошніченко про тренди на ринку карпулінга та автобусних перевезень.

Перешкоди і досягнення: Як Львів розвиває громадський електротранспорт

Директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради Олег Забарило про системний розвиток громадського електротранспорту в місті та перешкоди, які цьому заважають.

Нові портові активи та більше автотранспорту: Як змінюється експортна логістика Kernel

Директор з логістики Kernel Микола Мірошниченко про ключові зрушення в логістиці експортної продукції компанії, вплив "зернового коридору", а також про інвестиції в портові термінали.

Латвійська інновація: Чому електричні мікроавтобуси є перспективним видом громадського транспорту у країнах Балтії та Скандинавії

Співвласник латвійської компанії Electrify Аґріс Амоліньш про перспективи електричних мікроавтобусів на ринку громадських перевезень.

П’ять питань про е-ТТН: Як цифровізація покращить умови роботи автоперевізників

Заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України про переваги електронної товарно-транспортної накладної для держави і бізнесу.

Диверсифікація та непрості рішення: Як російська війна проти України змінила литовську залізничну компанію LTG Cargo

Генеральна директорка LTG Cargo Еґле Шиме про адаптацію литовського перевізника до нових економічних і політичних умов після російського вторгнення до України, а також про стратегічну ціль компанії на найближчі роки.

За три роки плануємо з'єднати США та Китай з Європою, – інтерв'ю з Supernova Airlines

СЕО Supernova Airlines Ярослав Красножон про плани розвитку авіакомпанії "Нової пошти".

Війна змусила пришвидшитись: Як поромна переправа Орлівка-Ісакча перетворюється на порт на Дунаї

На українській частині Дунаю з’явився новий приватний річковий порт. Скільки коштувало будівництво перевантажувального комплексу та які його перспективи?

Наверх