Інтервʼю

Сьогодні ми продаємо готовий бізнес, - директорка Білгород-Дністровського торгового порту про приватизацію

Білгород-Дністровський МТП - другий портовий актив, що виставлено на приватизацію. Що саме пропонують потенційному покупцю?

Коли битва за Київ була виграна, ми відновили рейси до столиці України, – інтерв’ю з СЕО Flix Андре Шваммляйном

Співзасновник FlixBus про роботу в Україні в умовах війни, а також про залізничний напрямок діяльності приватного оператора в Німеччині.

Як Україна і Польща спільно розвиватимуть високошвидкісне залізничне сполучення

Бліц-інтерв’ю з директором Офісу з міжнародних проектів "Укрзалізниці".

Більшість об’єктів доведеться будувати з нуля – інтерв’ю з "Укравтодором"

Андрій Івко, перший заступник голови "Укравтодору", про підсумки воєнного 2022 року для дорожнього відомства.

2022 рік очима транспортників, що доєдналися до лав ЗСУ

ЦТС дізнався думку колишніх керівників транспортної галузі, які долучилися до Збройних Сил, про роль логістики у війні, та запитав про їхні оцінки роботи інфраструктури в складному 2022 році.

Всі хочуть працювати в західній частині Чорного моря, – інтерв’ю з "Марітайм Логістікс"

Антон Шапран про особливості роботи на Дунаї, зерновий коридор, ставки фрахту для перевезень зернових з українських морських портів та загальну логістичну ситуацію на Чорному морі.

Херсонський порт: Що по собі (не) залишили російські окупанти

Який флот вкрали в Херсоні росіяни та наскільки пошкоджена портова інфраструктура.

Експедиторські послуги – це стартап для "Укрзалізниці", але з високим потенціалом, – інтерв’ю з Валерієм Ткачовим

Розмова з АТ УЗ про рішення надавати експедиторські послуги, а також щодо планів реформування вантажної вертикалі компанії.

Про нову авіакомпанію в ЄС і плани на Південну Америку – інтерв’ю з СEO SkyUp Airlines Дмитром Сєроуховим

Розмова з Дмитром Сєроуховим про специфіку роботи авіакомпанії на нових ринках та плани запуску європейської авіакомпанії з окремими літаками і власним сертифікатом експлуатанта.

Основний фокус зараз - перевалка через порт Ізмаїл, – інтерв’ю з "Маріупольською інвестиційною групою"

Розмова з керівником МІГ про втрати Групи у Маріуполі, пошуки нових видів діяльності, табу на інвестиції та складнощі роботи на Дунаї.

Вивчаємо можливість створення спільного підприємства з Deutsche Bahn – інтерв’ю з "Укрзалізницею"

Володимир Шемаєв про зміст Меморандуму, підписаного між АТ УЗ і DB.

Юрій Васьков: "Питання вивезення металу у рамках "зернової ініціативи" зараз не обговорюється"

Інтерв’ю з заступником міністра інфраструктури про те, як функціонує "зерновий коридор".

Протягом двох тижнів будемо технічно готові здійснювати експорт з усіх терміналів портів Великої Одеси – інтерв'ю з керівником АМПУ

Перше інтерв’ю з новим керманичем Адміністрації морських портів України Олексієм Востріковим.

Хочемо бути не лише перевізником вантажів, а й стивідорною компанією - інтерв'ю з керівником "Українського Дунайського пароплавства"

Т. в. о. генерального директора "Українського Дунайського пароплавства" Дмитро Москаленко про роботу під час війни та про те, що буде з УДП після перезапуску портів Великої Одеси.

Андрій Івко: "Повне відновлення доріг може тривати 3-4 роки"

Інтерв'ю з заступником голови Державного агентства автомобільних доріг України.

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 4: JIT+ та ЦТС

ЦТС продовжує говорити з топ-менеджерами компаній про те, як змінився бізнес під час воєнного стану - персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки.

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 3: "Астарта-Київ" і "Метінвест"

Персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки та гуманітарна допомога - ключові проблеми компаній в умовах воєнного стану.

Сушити весла? Чи варто дозволити українським морякам виїзд за кордон під час війни

Інтерв’ю з головою профспілки робітників морського транспорту України Олегом Григорюком.

Як перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом, в умовах війни. Частина 2: "ArcelorMittal Кривий Ріг" і Kernel

Як змінилася логістика найбільших компаній під час війни і як в цілому трансформується їх діяльність.

Працювати до перемоги: Як перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом, в умовах війни

Інтерв'ю з топ-менеджерами "Ковальська", "Лемтранс", "Вертикаль".

Наверх