Польська компанія Tines Rail за 20 років роботи стала значним гравцем на ринку залізничного транспорту своєї країни. Виробник пропонує системи верхньої будови колії, акцентуючи увагу на зниженні шуму і вібрації. Що, відповідно, впливає і на більш довгий термін служби таких залізничних конструкцій. Саме тому, наприклад, компанію залучають до будівництва тунелю, що пройде під містом Лодзь, в рамках проекту створення першої у Польщі високошвидкісної залізниці. Віброізоляційні мати в комплексі з рейковими блоками, встановленими з використанням еластичної заливної маси, мають гасити вібрацію, знижуючи рівень шуму та забезпечуючи довговічність конструкції.
Як розповів на зустрічі у Варшаві президент правління компанії Томаш Шуба, свою продукцію виробник постачає і на зовнішні ринки, зокрема, до деяких країн СНД і ЄС. Є у портфоліо Tines Rail і українські замовлення.
Про те, які міста України вже мають досвід співпраці з польською компанією та які проекти цікаві виробнику в нашій країні, читайте в бліц-інтерв’ю Tines Rail для ЦТС.
Томаш Шуба, засновник і очільник Tines Rail
Як давно ваша компанія присутня на українському ринку?
Найперший проект ми реалізували в Харкові у 2008 році. До 2015 року наша компанія поставила туди продукції для 4,5 км колій. Сумарно вартість контрактів, реалізованих у Харкові, склала близько 2,5 млн євро.
Які ще контракти були в Україні?
Маємо багаторічний досвід реалізації замовлень щодо колій трамваю та метро, зокрема, і для Києва. Приміром, в 2010 році у Київському метро вперше була застосована наша система EBS. Це рейкові блокові опори у захисному шарі - безбаластна система конструкції рейкового полотна. Вона забезпечує гасіння вібрацій, спричинених рухом вагонів.
У 2012 році ми отримали ще один контракт для Київського метро. У 2014-му завершили ще один проект в метро Харкова. Минулого, 2023 року виконали поставку віброізоляційних матів для трамвайної колії в Києві.
Застосування системи EBS в метро Києва
Наскільки нам відомо, Tines поставила свої вироби і для ремонту "синьої" гілки метро, коли там виникла аварійна ситуація цього року. Чи дійсно це так і які саме вироби були використані?
Так, дійсно наша компанія поставила блочні рейкові опори EBS, які були використані для реконструкції ділянки "синьої" гілки Київського метрополітену, яка була закрита на дев’ять місяців. У критичній частині тунелю ці опори мінімізують вібрацію, що передається на конструкцію.
Ми пишаємося тим, що цього року долучилися до успішного відновлення безпечного руху в Київському метро. Ми також щасливі, що можемо таким чином підтримати столицю України в такий складний для всієї країни період і водночас, як польська компанія, вже беремо участь у відбудові української інфраструктури.
Чи можете розповісти про наступні контракти, які плануєте реалізувати в нашій країні?
Зараз ми ведемо переговори в Києві щодо модернізації трамвайної мережі міста. Також говоримо про можливість взяти участь у розбудові вашого столичного метро.
У Харківському метрополітені також є потреба знизити рівень шуму та вібрації. Ми готові долучитися і до цього завдання.
Чи цікавиться вашою продукцією "Укрзалізниця"?
Компанія має великий досвід впровадження сучасних рішень на польських залізницях, що помічають і менеджери інфраструктури в сусідніх країнах. Ми провели попередні переговори, на нещодавній виставці InnoTrans у Берліні. Переконуємо наших клієнтів, серед яких може бути і "Укрзалізниця", що наша пропозиція буде адаптована до їхніх індивідуальних потреб.
Читайте також Берлінські прем’єри: Що показали на InnoTrans-2024