Мнения

Александр Красноштан
Приостановка пассажирского ж/д сообщения: потери и возможности для УЗ

Впервые в истории независимой Украины "Укрзализныця" полностью остановила пассажирские перевозки. Правильно ли это, какие принесет потери компании и можно ли извлечь выгоду из этой паузы?

Александр Криворучко
Обратная сторона монополии или цена неэффективности

Как доминирующее положение УЗ на рынке вагонов и неспособность эффективно работать в условиях рынка приводят к финансовым потерям самой же компании.

Александр Кубраков
Мета: добудувати трасу Дніпро-Решетилівка в 2020 році

Мали зустріч на Ворсклі. В складі президентської делегації проінспектували будівництво першої української бетонки, траси Н-31 Дніпро-Решетилівка. Задача - завершити будівництво на території Полтавської та Дніпропетровської областей.

Юлия Пындус
На що варто звертати увагу при організації міжнародної поставки

Як нові правила впливають на транспортні перевезення, страхування вантажів, тощо.

Дарья Сичкарь
Як зупинити крадіжки на залізниці

Проблема з крадіжками вантажів на залізниці та розукомплектуванням вагонів не зникає. Що робити?

Валерий Ткачев
Попытка номер два…

Десять вопросов к новой редакции договора АО УЗ на оказание услуг по перевозке грузов.

Виктор Довгань
Як стимулювати внутрішні авіаперевезення в Україні?

Літати за кордон зараз вигідніше, ніж між містами України. Як вирівняти ситуацію та зробити внутрішні авіарейси більш доступними?

Александр Ткачук
Залізнична історія

У 2019 році залізницею перевезено 312,9 млн т, що на 2,9% (або на 9 млн т) менше, ніж у 2018 році. Автотранспортом перевезено 242,7 млн т, що на 29,7% більше ніж у 2018 році. Тобто більше на 72 млн т.

Наталия Форсюк
Дерегуляція норм під час ремонту автомобільних доріг. Навіщо це робити і що це дасть?

Останнім часом широко обговорюється тема дерегуляції норм під час виконання ремонту автодоріг. Висовується багато різних версій та думок. Що і навіщо було ухвалено та дерегульовано урядом, та які будуть наслідки нововведень?

Андрей Подгайный
Внимание! В продажу поступают свежие… морские порты

Что нужно знать о грядущей приватизации малых и больших стивидорных компаний.

Олег Иванюшенко
Справедливость восстановлена: как рассыпалось дело, сфабрикованное против ООО "СРЗ"

Артем Гриненко
Для розвитку індустрії дорожнім компаніям потрібен бізнес-етикет

Як закрити шлях в сферу дорожнього будівництва ненадійним та недоброчесним компаніям?

Виктор Довгань
Навіщо потрібна Стратегія реформування управління циклом інфраструктурного проєкту

Для чого потрібна Стратегія реформування управління життєвим циклом інфраструктурного проєкту в Україні на 2020-2024 роки?

Владислав Криклий
Для чого Україні національний регулятор у сфері транспорту

Створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту, гармонізує ринок транспортних послуг в інтересах всіх його учасників.

Кирилл Новиков
Авіація України - турборежим

Авіація України вчергове демонструє успішний рік. Мало хто міг передбачити настільки суттєвий "стрибок" у 2015 році. На початку 2020 року питання стоїть інакше: як встигати за зростаючим попитом?

Александр Ткачук
Що не так з тарифоутворенням на залізниці: п’ять міфів

Якою є логіка тарифоутворення "Укрзалізниці".

Юлия Пындус
"Інтелектуальна власність", що зміщює фокус митниці

Що потрібно знати про "паралельний імпорт"?

Александр Ланецкий
Внутренний авиатрафик в Украине: сравнение с соседями

Так ли низок внутренний пассажирский авиатрафик в Украине, как кажется?

Святослав Абрамов
Технічний нагляд без перерви і вихідних

Евгений Дыхне
В чем "фишка" авиакейтеринга

Каковы особенности приготовления бортового питания, какую еду лучше не давать капитану воздушного судна и почему еду в самолет лучше заказать заранее.

Наверх