Мнения

Павел Руденко
Що не так з тарифоутворенням на залізниці

Тарифи УЗ з року в рік зростають за старою методикою, а вантажна база при цьому зменшується. Що робити?

Кирилл Новиков
Динаміка зростання пасажиропотоку аеропортів уповільнюється

Уповільнення динаміки пасажиропотоку є свідченням неспроможності інфраструктури більшості регіональних летовищ пропускати більшу кількість пасажирів та забезпечувати приліт/виліт різного типу ПС. Що робити?

Артур Ницевич
Endgame или дорога возможностей?

Украинская портовая отрасль движется вперед, а следующее голосование за концессионный законопроект должно лишь подтвердить этот тренд.

Елена Криворучко
Дорожные инновации: глобальные вызовы и украинские реалии

Ремонтный бум ведет к освоению новых технологий дорожного строительства.

Алина Костюченко
Парадоксы Алматинского метро: "турникеты честности" и металлоискатели

Чем запоминается самый молодой метрополитен на постсоветском пространстве.

Владимир Деменко
Почему "Укрзализныця" не хочет зарабатывать больше?

30-ти футовые контейнеры давно стали привычными для ж/д перевозок в ЕС и могли бы стать подспорьем в условиях дефицита некоторых видов вагонов в Украине.

Виктор Довгань
Один пояс, один шлях: китайські інвестиції в інфраструктуру України

Якими є перспективи співпраці України і КНР на Новому Шовковому шляху?

Дмитрий Козаченко
"Речная" статистика в Украине: зачем считать перевалку в терминалах?

Почему стоило бы изменить подход к сбору статистических данных о грузоперевозках по внутренним водным путям.

Алина Костюченко
Новый аэропорт Стамбула: увидеть за 40 минут (фото)

Крупнейший авиационный хаб на стыке континентов глазами журналиста ЦТС.

Елена Криворучко
Бетонные дороги в Украине: реальность vs ожидания

Станут ли бетонные дороги панацеей для украинских водителей.

Ярина Скороход
Контроль "ізольованого баласту": остаточне прощавай?

Засідання Уряду 27 березня 2019 року стало одним із найбільш очікуваних для морегосподарського комплексу - було прийнято постанову Кабміну, яка виключає контроль баластних вод.

Юрій Лавренюк
Наша мета - за два роки знизити смертність на дорогах України на 30%.

214 розв'язок кільцевого типу, встановлення 5 тисяч дорожніх знаків, придбання 238 комплексів автоматичної фіксації порушень ПДР. Все це і багато іншого цьогоріч заплановано Держпрограмою підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні.

Александр Ткачук
Тарифи підвищено. Що далі?

Українська залізниця досягла підвищення тарифів. І хоча залізниця заявляє, що це індексація, для ринку вантажних перевезень - це підвищення вартості перевезення.

Александр Ткачук
Інфраструктура Еквадору очима українця

На які транспортні і інфраструктурні особливості звертає увагу іноземець, рухаючись дорогами південноамериканської країни, що лежить на екваторі. Наскільки якісні автодороги, чи розвинута залізниця, яка роль портів і аеропортів у вантажних перевезеннях.

Ярослав Петрухно
B737 MAX: "нормальная авария"

Несколько мыслей о том, что привело к двум катастрофам Boeing 737 MAX 8, и чего ждать дальше.

Олег Худзияк
Вузькоколійні залізниці: шлях в нікуди чи новий етап розвитку?

Вузькоколійки в Україні переживають не найкращі свої часи, і саме зараз час усім причетним розробити візію мабутнього цих мініатюрних доріг, адже не за горами той час, коли вже може бути пізно.

Александра Левченко
Тренды транспортной диджитализации

В каком направлении развиваются цифровые технологии в сфере грузовых автоперевозок.

Дмитрий Колодяжный
Финплан приходит и уходит, а строить хочется всегда

Долгожданная либерализация процедуры осуществления капитальных инвестиций АМПУ при отсутствии утвержденного финплана.

Ярослав Петрухно
Неудержимый #sharkspotting

Как прошла "фотосессия самолета-акулы" в Жулянах.

Дмитрий Козаченко
Дноуглубление рек остается на мели

И это тоже тормозит развитие речной отрасли.

Наверх