Думки

Альона Векліч
Як боротися з нелегальними автобусними перевізниками

Людмила Усатюк
Законопроєкт щодо будівництва на землях під водними шляхами наражає на небезпеку екосистему України

Онур Уйсал
Шість вимог до держави від приватних залізничних перевізників Туреччини

Незважаючи на те, що минуло 7 років після лібералізації залізничного транспорту в Туреччині, інвестиції та частка приватних операторів все ще замалі. Чого чекають приватні компанії?

Мехмет Фатіх Джейлан
Якою має бути нова чорноморська політика Туреччини?

Дмитро Казанін
Фрахтова кон’юнктура на Дунаї у зв’язку з обстрілами

ЦТС
Місяць без угоди

Сергей Гузенко
П`ять сучасних практик, що допоможуть перевізнику заощадити на паливі

Наталія Форсюк
Крок до ЄС: що дасть Україні гармонізація морського законодавства

Онур Уйсал
Лібералізація залізниць у Туреччині. Перші підсумки

Марія Храпицька
Україна компенсуватиме судновласникам завдану внаслідок агресії рф шкоду. Як це працюватиме?

Курт Волкер
Час покінчити з російським піратством у Чорному морі

ЦТС передруковує думку американського дипломата і колишнього спецпредставника Державного департаменту США з питань України Курта Волкера,, опубліковану на порталі СЕРА.

Сергей Гузенко
Чому сучасна логістика неможлива без якісної інтеграції даних

Данило Молчанов
Чому варто переходити на електронні ТТН

Про переваги цифровізації у галузі вантажних автомобільних перевезень, і як у цьому допомагають міжнародні партнери.

Микола Засядько
Розірвані трамвайні системи. Чи це нормально?

Віктор Берестенко
Хто з правоохоронних органів "гальмує" роботу митниці - дослідження АМЕУ

Як подолати черги на кордонах та митну бюрократію.

Микола Засядько
Трамвайна революція в Південному Йоркширі. Чому це важливо для України?

Мерія Південного Йоркширу планує відмовитись від послуг приватної компанії, що оперує трамвайною мережею в Шеффілді та околицях. Чому влада вдається до такого революційного кроку? Що повчального з цієї історії можуть винести українські мери?

Костянтин Щербаченко
Охоронні зони для автомобільних доріг

Україні потрібні зміни до Закону України "Про автомобільні дороги". Потрібне визначення та регулювання забудови в охоронних зона автомобільних доріг.

Андрій Мягков
Розблокування портів для продукції ГМК – шлях до відновлення експортного потенціалу України

Олексій Балеста
Розвиток альтернативних шляхів постачання, як частина економічної безпеки країни

Аlltransua
Трамвайні підсумки 2022 року

Як поповнювався трамвайний парк міст України протягом воєнного 2022 року, і які втрати рухомого складу сталися через російське вторгнення.

Наверх