Мнения

Алексей Лазоренко
Как кризис Covid-19 повлиял на автобусные перевозки в Украине

Кирило Хом’яков
Кільцеві розв'язки - важливий інструмент зниження ДТП на українських дорогах

Юлія Свириденко
Щодо розвитку залізничної галузі та її впливу на економічне зростання

Розвиток транспортної галузі є запорукою відновлення та зростання ВВП, що особливо є актуальним у період кризового стану нашої економіки.

Владимир Гусак
Новий закон про залізничний транспорт - п’ять років очікувань

Сергій Довгаленко
Крапки над "і", або реальна ефективність рамкових угод при закупівлях пального

В травні УЗ розпочала перші відбори за рамковою угодою на постачання дизпального. Зараз, після проведення 8 раундів відборів на 56 тис. т, можна підбити перші підсумки та спростувати окремі сумніви щодо ефективності цього інструменту закупівель.

Кирилл Новиков
Летимо чи стоїмо?

Чи можливий рестарт авіаперевезень в умовах кризи і непродуманих кроків влади?

Ярослав Петрухно
Синкансэн. Что общего у поезда и птицы?

Личные впечатления от поездок на скоростных поездах в Японии. А также, что вдохновило дизайнеров на создание футуристических форм синкансэнов.

Андрей Нетребенко
Независимому регулированию на транспорте быть!

Вопрос создания и эффективной работы национальной комиссии по регулированию тарифов и цен на транспорте давно и очевидно перезрел.

Андрій Прохорченко
Про відчуття полону в застарілій парадигмі пошуку ідеальної залізниці

Виктор Довгань
Перспективи розвитку авіаційної галузі України

Про заходи для підтримки авіагалузі України в період боротьби з наслідками коронавірусу.

Дмитрий Тараненко
Регіональні аеропорти: додана вартість для економічного розвитку чи марна трата коштів

Дарья Сичкарь
Про перспективи пілоту з приватної тяги

Андрей Нетребенко
Жизнь портов в новой реальности

Как коронакризис влияет на портовую отрасль и меняет ее.

Дмитрий Хапилин
Авиация эпохи коронавируса: взгляд со стороны пассажира

Сравнение обслуживания авиакомпаний и мер безопасности в аэропортах ЕС и Украины.

Владимир Шемаев
План мероприятий по реформированию ж/д транспорта требует актуализации

Юрий Танчин
Перший політ після карантину

"Політ заради польоту" в епоху карантинних обмежень: як це виглядає.

Александр Кубраков
3 тис км доріг в роботі: чому в "Укравтодору" все виходить

Дорожні роботи розпочаті на 3 252 км доріг. В експлуатацію вже зараз вводяться понад 720 км.

Павел Руденко
Как эффективнее запустить в Украине рынок частной тяги

Алексей Долгих
Как происходит отбор кандидатов на должность председателя правления "Укрзализныци"

На завершающем этапе отбора будет определена тройка наиболее сильных претендентов, только одного из которых представят Кабмину.

Станіслав Гвоздіков
І знову про "картель": чи порушує "Велике будівництво" рекомендації Світового банку?

Наверх