Думки

Владимир Гусак
Повышение тарифов на ж/д грузоперевозки: сомнительный эффект и возможные альтернативы

Ирина Новикова
Море викликів та океан можливостей: світова криза морських перевезень вже в Україні

Валерий Ткачев
Тарифні ініціативи: ліквідація історичної диспропорції та наближення до європейських принципів

Владислав Решетняк
Про перспективи співпраці "Укрзалізниці" з Deutsche Bahn

Як співпраця з німецьким залізничним гігантом може допомогти розвитку УЗ.

Дар’я Січкар
Закінчиться, не розпочавшись? Яка доля пілоту з приватної тяги

Віктор Довгань
Інвестиції для Укрзалізниці – де взяти гроші для розвитку?

Франтишек Буреш
Концепция 2033. Как "Укрзализныця" планирует обеспечивать себя локомотивами

Как УЗ будет обеспечивать необходимое количество тяги для выполнения перевозок грузов и пассажиров.

Володимир Мурзін
На що потрібно зважати в процесі цифровізації "Укрзалізниці"?

Поради для очільників напрямку інформатизації в УЗ.

Віктор Берестенко
Диджитализация логистики (тренды). Заменит ли ИИ человека?

Юрий Меркулов
Закат эры электронных перевозок. Что ожидает грузоотправителей?

Андрій Прохорченко
Експлуатаційний погляд на тарифікацію послуг з доступу до залізничної інфраструктури України. До дискусії

Евгений Дыхне
В усьому винна авіакомпанія?

Алина Костюченко
Бориспольские приключения пассажира во время пандемии

Александр Кубраков
Досвід "Укравтодору" на ринках єврооблігацій засвідчує, що для міжнародних інвесторів ми вже цивілізована країна

Владимир Приходько
Министр настроен решать вопросы

Дмитро Власов
Чому не літають "ракети"

Анна Кудиярова
Дизель-поїзд ДПКр-3-001: перші дні на Львівській залізниці

Віктор Берестенко
Логістика у світі VUCA: як нестабільність, невизначеність, складність та неоднозначність впливають на галузь

Руслан Іллічов
Вагонобудівна галузь України: проблеми та перспективи їх вирішення

Віктор Довгань
Три конверти для нового міністра інфраструктури

Наверх