Аналітика

Дитячі вагони "Укрзалізниці": Що пропонують малюкам та їхнім батькам

Уже два поїзди на найдовших маршрутах країни мають дитячі вагони, а до кінця року їх буде ще більше. Чому такі вагони з’явилися лише зараз та чим вони відрізняються?

Бюджетна невизначеність: Чи чекати на видатки транспортній галузі в 2025 році

Через російську агресію 2025 рік стане вже черговим, коли в пріоритеті фінансування з Держбюджету будуть потреби оборони. На цьому тлі транспортна галузь може мало на що розраховувати, але можливі винятки.

Операція "Націоналізація": Що відбувається з російськими вагонами, які опинилися в Україні

Хто зараз використовує російські вагони, які після початку вторгнення вирішила націоналізувати Україна, та чому затягнувся процес пошуку управителів для цього рухомого складу?

Привид закону про залізничний транспорт

Чи вдасться Україні ухвалити галузевий законопроект, аби не зірвати домовленості зі Світовим банком та виконати зобов’язання, взяті Угодою про асоціацію з ЄС?

Вантажопотоки ГМК: варіанти розвитку та короткостроковий прогноз

Збереження контролю над Покровськом, тарифи "Укрзалізниці", стабільне енергопостачання та робота морського коридору: як ці фактори впливають на обсяги перевезень вантажів ГМК.

Берлінські прем’єри: Що показали на InnoTrans-2024

Чим цього разу дивували учасники найбільшої світової виставки залізничного рухомого складу і технологій.

Перескочити на євроколію: Чи допоможуть іспанські технології українській залізниці на шляху до ЄС

Яку технологію розсувних колісних пар пропонують Україні іспанські компанії, скільки це може коштувати та чи вирішить логістичні залізничні проблеми на кордоні?

Тарифи на залізничні перевезення: Позиція промислових вантажовідправників

Представники галузей – найбільших клієнтів "Укрзалізниці" – вважають підняття тарифів економічно необґрунтованим, наслідком чого стане стагнація виробництва.

Win-win замість гри в одні ворота

Як тарифна політика залізничних перевезень може стимулювати зростання вантажообігу.

Застиглий брухт: Чому металурги не можуть отримати сировину від "Укрзалізниці"

АТ УЗ вже кілька місяців не може відновити реалізацію металобрухту. Чому це відбувається, та яких втрат через це зазнають металургійна галузь, експортери та державний бюджет.

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

"Оператор припортових станцій": Для чого створили нову філію "Укрзалізниці"

Чим керувалися в АТ УЗ, виділяючи нову одиницю у своїй структурі? Та чи вірить в успіх цієї новації бізнес?

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Малими кроками: Як євроколія перетворила литовський Каунас на залізничний хаб

Будівництво євроколії обговорюється в Україні майже два десятиліття. Однак прогресу в цьому питанні нема. В той же час, Литві вдалось реалізувати подібний проєкт за два роки. Які його результати? Чим він цікавий для України?

Залізниці, порти та інвестиції: Що заважає зростанню вантажообігу через польсько-український кордон

Попри потребу збільшувати обсяги перевезень, цьому досі заважає погана комунікація між сторонами. І все ж по обидва боки кордону будують нові термінали і роблять ставку на інтермодальні перевезення.

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

Наверх