Кирилл Новиков

Родился в Луганске. У 2010 году окончил "Харьковский авиационный институт" по направлению авиация и космонавтика. Трудовой стаж с 2006 года. В 2015 - 2018 гг. - руководитель Украинского государственного проектно-технологического и научно-исследовательского института гражданской авиации "Украэропроект". Авиаэксперт.

Український ринок БПЛА та його перспективи Мнение

Летимо чи стоїмо? Мнение

Чи можливий рестарт авіаперевезень в умовах кризи і непродуманих кроків влади?

Airbus vs COVID-19 Мнение

Авіація України - турборежим Мнение

Авіація України вчергове демонструє успішний рік. Мало хто міг передбачити настільки суттєвий "стрибок" у 2015 році. На початку 2020 року питання стоїть інакше: як встигати за зростаючим попитом?

Перший український сargo-аеропорт Мнение

Навіщо Україні потрібен окремий вантажний аеропорт, і де він може бути розташований?

Динаміка зростання пасажиропотоку аеропортів уповільнюється Мнение

Уповільнення динаміки пасажиропотоку є свідченням неспроможності інфраструктури більшості регіональних летовищ пропускати більшу кількість пасажирів та забезпечувати приліт/виліт різного типу ПС. Що робити?

Українські аеропорти: реалії та виклики Мнение

Про стан і найближчі перспективи розвитку ключових аеропортів країни.

Декілька тез по аеропорту "Дніпро" Мнение

Що треба зробити, щоб побудувати новий сучасний аеропорт для дніпровського регіону.

Концесія аеропортів України Мнение

Що може дати регіональним аеропортам України закон "Про концесії"?

2018 рік для аеропортів України. Що нового? Мнение

Наприкінці минулого року в Україні відбувся ряд подій в галузі цивільної авіації, які заслуговують на увагу. Тож пропоную вам щорічний "звіт-прогноз" по аеропортах.

Ах, Одеса! Або аеропорту – бути! Мнение

Реконструкція злітно-посадкової смуги одеського аеропорту надзвичайно важлива, бо є пряма загроза експлуатації літаків.

2017-й рік для аеропортів України. Що нового? Мнение

За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Так, аеропорт "Львів" показав приріст у 51% (у порівнянні із І кварталом 2016). "Харків", подаючи статистику кожного місяця, загалом рапортує про ріст у 60-70%.

Офіси реформ для аеропортів Мнение

Важливо розуміти, що комунальні аеропорти, які розвиваються після тривалого застою, і потенційно можуть виступати об’єктами державно-приватного партнерства, вкрай потребують якісного оновлення управлінської гілки.

OpenSpace для проектування інфраструктури Мнение

Якою має бути сучасна проектна організація в умовах державної власності?

Авіаційна інфраструктура. План дій Мнение

Аеропорти сьогодні — одна з найважливіших складових транспортної інфраструктури України. Найважливіші, але чи пріоритетні?

Дані навколо аеропортів потрібно терміново оцифрувати! Мнение

З 12 листопада 2015 року,згідно Додатку 15 Конвенції міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), країни, аеродроми яких регулярно приймають міжнародні рейси, повинні мати цифрові дані приаеродромної території.

2016 год для аэропортов. Что нового? Мнение

В первую очередь это открытые данные об авиационной деятельності и открытые данные о ифнрастуктуре аэропортов, как очередной шаг в сторону реформ.

При каких условиях увидим реформы в авиаотрасли Мнение

Сегодня много говорят о реформировании тех или иных отраслей экономики, но все сходятся на одном – без транспортной реформы остальные невозможны.

Какие аэропорты нужны Украине Мнение

Развитие аэропортов Винница, Черкассы, Черновцы, Ужгород, Луцк и других – это однозначно хорошая перспектива. Мы станем сильнее тогда, когда поймем важность использования воздушного пространства Украины.

Наверх