Кирилл Новиков

Родился в Луганске. У 2010 году окончил "Харьковский авиационный институт" по направлению авиация и космонавтика. Трудовой стаж с 2006 года. В 2015 - 2018 гг. - руководитель Украинского государственного проектно-технологического и научно-исследовательского института гражданской авиации "Украэропроект". Авиаэксперт.

Українські аеропорти: реалії та виклики Мнение

Про стан і найближчі перспективи розвитку ключових аеропортів країни.

Декілька тез по аеропорту "Дніпро" Мнение

Що треба зробити, щоб побудувати новий сучасний аеропорт для дніпровського регіону.

Концесія аеропортів України Мнение

Що може дати регіональним аеропортам України закон "Про концесії"?

2018 рік для аеропортів України. Що нового? Мнение

Наприкінці минулого року в Україні відбувся ряд подій в галузі цивільної авіації, які заслуговують на увагу. Тож пропоную вам щорічний "звіт-прогноз" по аеропортах.

Ах, Одеса! Або аеропорту – бути! Мнение

Реконструкція злітно-посадкової смуги одеського аеропорту надзвичайно важлива, бо є пряма загроза експлуатації літаків.

2017-й рік для аеропортів України. Що нового? Мнение

За результатами першого кварталу 2017 року аеропорти України значно наростили пасажиропотік. Так, аеропорт "Львів" показав приріст у 51% (у порівнянні із І кварталом 2016). "Харків", подаючи статистику кожного місяця, загалом рапортує про ріст у 60-70%.

Офіси реформ для аеропортів Мнение

Важливо розуміти, що комунальні аеропорти, які розвиваються після тривалого застою, і потенційно можуть виступати об’єктами державно-приватного партнерства, вкрай потребують якісного оновлення управлінської гілки.

OpenSpace для проектування інфраструктури Мнение

Якою має бути сучасна проектна організація в умовах державної власності?

Авіаційна інфраструктура. План дій Мнение

Аеропорти сьогодні — одна з найважливіших складових транспортної інфраструктури України. Найважливіші, але чи пріоритетні?

Дані навколо аеропортів потрібно терміново оцифрувати! Мнение

З 12 листопада 2015 року,згідно Додатку 15 Конвенції міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО), країни, аеродроми яких регулярно приймають міжнародні рейси, повинні мати цифрові дані приаеродромної території.

2016 год для аэропортов. Что нового? Мнение

В первую очередь это открытые данные об авиационной деятельності и открытые данные о ифнрастуктуре аэропортов, как очередной шаг в сторону реформ.

При каких условиях увидим реформы в авиаотрасли Мнение

Сегодня много говорят о реформировании тех или иных отраслей экономики, но все сходятся на одном – без транспортной реформы остальные невозможны.

Какие аэропорты нужны Украине Мнение

Развитие аэропортов Винница, Черкассы, Черновцы, Ужгород, Луцк и других – это однозначно хорошая перспектива. Мы станем сильнее тогда, когда поймем важность использования воздушного пространства Украины.