Аналітика

Вантажопотоки ГМК: варіанти розвитку та короткостроковий прогноз

Збереження контролю над Покровськом, тарифи "Укрзалізниці", стабільне енергопостачання та робота морського коридору: як ці фактори впливають на обсяги перевезень вантажів ГМК.

Берлінські прем’єри: Що показали на InnoTrans-2024

Чим цього разу дивували учасники найбільшої світової виставки залізничного рухомого складу і технологій.

Перескочити на євроколію: Чи допоможуть іспанські технології українській залізниці на шляху до ЄС

Яку технологію розсувних колісних пар пропонують Україні іспанські компанії, скільки це може коштувати та чи вирішить логістичні залізничні проблеми на кордоні?

Сам собі судновласник: Чому українські вантажовласники починають обзаводитися флотом

Вітчизняні компанії не з морської галузі все частіше проявляють інтерес до оперування флотом. Чим обумовлений цей тренд та чи набиратиме він обертів?

Тарифи на залізничні перевезення: Позиція промислових вантажовідправників

Представники галузей – найбільших клієнтів "Укрзалізниці" – вважають підняття тарифів економічно необґрунтованим, наслідком чого стане стагнація виробництва.

Тримай Дунай ширше: Чи вдасться зберегти нинішні обсяги перевалки на річці

Дунайські порти вже не мають рекордних обсягів вантажів періоду блокування портів Великої Одеси. Однак вони втричі перевищують довоєнні. В МІУ сподіваються, що вони залишаться на тому ж рівні. ЦТС поговорив з учасниками ринку, щоб зрозуміти, наскільки виправдані ці очікування.

Морський шлях під напругою: Чим загрожує конфлікт між Китаєм та Філіппінами

КНР і Філіппіни не припиняють суперечок у Південно-Китайському морі із застосуванням флоту. Навколо чого триває протистояння, як воно може вплинути на світове судноплавство та які тут паралелі з Чорним морем?

Гамбурзька справа: Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом

На тлі складної безпекової ситуації в Чорному морі Україна намагається відновити інтерес до своїх портів з боку світових контейнерних ліній. Та раптом АМКУ робить закид щодо найбільшої з цих ліній - MSC. Яка в цьому логіка?

Win-win замість гри в одні ворота

Як тарифна політика залізничних перевезень може стимулювати зростання вантажообігу.

На схід Чорного моря: Чому Україні важливо відновлювати поромне сполучення

Україна готується поновити поромне сполучення з Грузією вперше після початку російського вторгнення. Чи зацікавлений у цьому бізнес, та які вантажі можуть піти цим маршрутом.

Миколаївські порти: Відкрити неможна закрити

Відновлення роботи портів Миколаїв і Ольвія суттєво підсилило б експортний потенціал України. Самі портовики готові, однак військові через воєнні загрози наразі проти. Чи все ж можливе відкриття цих портів, та коли?

Рух попри обстріли: Як міста адаптують роботу електротранспорту в умовах нестачі електроенергії

Оперативна комунікація з енергопостачальниками, тролейбуси з автономних ходом та дистанційне управління тяговими підстанціями - до яких ще кроків вдаються комунальні транспортники, аби адаптуватися до відключень електроенергії після російських ударів.

Мобілізація "з коліс": Як впливає на економіку здійснення транспортного обов’язку

Як знайти баланс між необхідністю забезпечення Сил оборони і інтересами економіки країни у питанні вилучення автотранспорту на потреби ЗСУ.

Гіпотетичне відкриття українського аеропорту: Чи готові летіти авіакомпанії

Українська влада вже не раз заявила про бажання частково відновити пасажирські авіаперевезення. Наскільки це реально в умовах війни?

З Ростова до Криму. Як росіяни розбудовують логістичний коридор через окуповане українське Приазов'я

Що відомо про ситуацію в портах окупованого Маріуполя і Бердянська, та які залізниці окупанти відновлюють чи будують біля Азовського моря.

Порт на Закарпатті: Чи й справді судна з України підуть по Тисі

Через війну експортери другий рік поспіль напрацьовують альтернативні шляхи логістики. Подекуди у цьому напрямку виникають зовсім екзотичні ідеї, як от побудова порту на Тисі. Що це: черговий прожект чи інфраструктурний проєкт, що має право на життя?

Як Україна зламала російську хватку на Чорному морі

Атаки на військові кораблі рф допомогли Києву створити експортний морський коридор, який міг би посилити і військові зусилля України у протистоянні агресору.

Коливання Дунаю: Як зробити порти регіону стратегічно привабливими

Успішна робота українського чорноморського коридору сприяла поверненню вантажів до портів Великої Одеси. Натомість, спостерігається зменшення перевалки на Дунаї. Яку модель роботи вибудувати, аби порти цього регіону залишалися привабливими?

Користуючись нагодою: Чому Україна має виштовхати росію с транзиту Китай-ЄС

Підтримуючи дії тих, хто ускладнює судноплавство в Червоному морі, рф сподівається бодай трохи відновити обсяги транзиту Китай-ЄС своєю територією. В цій ситуації варто активніше просувати проєкт Транскаспійського маршруту, а Україні демонструвати більшу залученість до нього.

Застиглий брухт: Чому металурги не можуть отримати сировину від "Укрзалізниці"

АТ УЗ вже кілька місяців не може відновити реалізацію металобрухту. Чому це відбувається, та яких втрат через це зазнають металургійна галузь, експортери та державний бюджет.

Наверх