Аналітика

Тотальне перезавантаження: Як війна трансформувала громадський транспорт Чернігова

Навіть в умовах війни Чернігів намагається реформувати сферу пасажирських перевезень. ЦТС та представники ГО Vision Zero поспілкувалися про поточні проблеми і шляхи їх вирішення з керівниками, відповідальними за розвиток громадського транспорту у місті.

Тренди розвитку залізничної логістики Європи. Чи готова Україна?

Які ключові напрямки розвитку європейського ринку залізничних вантажних перевезень обговорювалися на виставці Transport logistic 2023.

Як українське зерно вивозять через порт Севастополя: Погляд із космоса

Журналісти-розслідувачі з Bellingcat за допомогою супутникових технологій доводять, що зерновий термінал в Севастополі активно використовується окупантами для експорту краденого українського збіжжя.

Законодавчі зміни, дефіцит кадрів і електробуси: Як міста бачать післявоєнне відновлення громадського транспорту

Про що говорили учасники круглого столу "Розвиток електричного громадського транспорту та післявоєнне відновлення України".

Логістичний тиск. Що відбувається з експортом зерна суходолом та на морі

Відразу декілька країн ЄС припинили імпорт української агропродукції. Навіть у разі його поновлення, це не вирішить проблем вітчизняного експорту. Потрібне стратегічне рішення - допоможе тут лише відновлення повноцінного судноплавства у Чорному морі.

Спроба №3. Коли відбудеться новий аукціон з приватизації майна Білгород-Дністровського МТП

Переможець торгів з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту так і не сплатив кошти за об’єкт. Тож, попереду вже третя спроба Фонду держмайна продати актив. Що з цього приводу говорять в порту?

Море санкцій в сухому залишку

Як за рік західні санкції вплинули на портову галузь та морський експорт росії.

Посилити роль США і НАТО в Чорноморському регіоні: Які ініціативи пропонують американські сенатори

США мають переглянути свою політику на Чорному морі - так вважає група сенаторів. У проекті стратегії зовнішньої політики в регіоні вони пропонують вжити низку заходів, серед яких регулярна морська присутність та збільшення безпекової допомоги Україні.

Глобальні тенденції розвитку транспорту: оцінка українських фахівців (2 частина)

Яким бачать розвиток автотранспорту в найближчі роки міжнародні експерти та чи співставні ці тренди з українськими реаліями.

Глобальні тенденції розвитку транспорту: оцінка українських фахівців

Яким бачать розвиток автотранспорту в найближчі роки міжнародні експерти та чи співставні ці тренди з українськими реаліями.

П’ять питань про державний фонд страхування цивільних морських суден

Україна шукає шляхи для повноцінного відновлення судноплавства в Чорному морі. Зокрема, для цього запроваджуються механізм компенсації власникам суден від збитків з боку рф. Як і коли він запрацює?

П’ять питань про роботу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури

Мустафа найєм розповів, чим займатиметься нова структура, створена на базі Держагентства інфраструктурних проектів та "Укравтодору".

Орієнтація на вітчизняне: П'ять ключових трендів розвитку наземного електротранспорту Чехії

За останні роки сумарна протяжність трамвайних та тролейбусних ліній в Чехії зросла. При цьому міста закуповують рухомий склад переважно місцевого виробництва, щоб стимулювати економіку. Як це працює?

Зійшов з колії. Перші думки щодо відставки Олександра Камишіна з посади голови "Укрзалізниці"

Раптова заява Камишіна про відставку стала несподіванкою для залізничної галузі. Які є припущення щодо причин кадрової ротації та як оцінюють діяльність вже екс-керівника на чолі УЗ?

Хибні пріоритети: Що не так з наземним електротранспортом Києва

Які основні проблеми в розвитку столичного громадського транспорту виділяють експерти, та які шляхи їх вирішення пропонують.

"Тесла" серед автобусів. Досвід німецького Золінгена, який можна втілювати й в Україні

Золінген - лідер нерейкового електричного транспорту в Німеччині. Чим його досвід може стати корисним в процесі повоєнного оновлення України?

Однакові правила для всіх або відкрите море: Що буде з українськими портами?

Україна продовжує потерпати від обмежень морського експорту, в той час як до портів країни-агресора судна мають вільний доступ. Настав час змінити ситуацію.

Як змінилася експортна логістика компаній ГМК у 2022 році

Як підприємства гірничо-металургійного комплексу України вибудовували нові логістичні маршрути для експорту своєї продукції протягом року повномасштабної війни.

Уникнути страхового паралічу

Для відновлення морського експорту Україні потрібна дієва система страхування військових ризиків. Що відбувається насправді?

Балансуючи на межі: Тренди розвитку міського електротранспорту України в 2022 році

Які втрати та надбання приніс минулий рік для сектору електротранспорту міст України і на що очікувати в 2023 році.

Наверх