Аналітика

Координаційна рада з невизначеними координатами. Чому портовий бізнес "не надихнувся" новою державною структурою

Між Пекіном і Вашингтоном: хто змагається за контроль над портами біля Панамського каналу

Порти Бальбоа і Крістобаль в Панамі, що були зразками вдалої концесії, раптом опинилися в центрі протистояння між США, КНР, портовим гігантом Hutchison, контейнерним перевізником MSC і інвесткомпанією BlackRock. Що це - геополітика чи просто бізнес?

Сухий режим річкових терміналів

Як переорієнтували свою діяльність термінали на Дніпрі в умовах війни та відсутності судноплавства в нижній частині ріки.

Уроки з фінансування транспортної інфраструктури фондами ЄС

Нова модель залізничних перевезень в Україні: що потрібно для її реалізації

Які проблемні питання на шляху до прийняття закону про залізничний транспорт виділяє "Укрзалізниця".

УЗ і пороми: 10 років по тому

Не встигнувши позбавитися своїх двох поромів, "Укрзалізниця" знов повертається до їдеї їх експлуатації. Чи зможе компанія завдяки цьому нарешті закріпитися на Транскаспійському маршруті?

Корабельний розпил: чи знайдеться для України місце на ринку утилізації флоту

Які країни спеціалізуються на утилізації суден, які зміни чекають на ринок, і чи могла б на цьому заробляти і Україна?

Квитки, вагони, тарифи: що заважає розвитку залізничних пасажирських перевезень

Як перетворити пасажирський сегмент на прибутковий напрямок діяльності "Укрзалізниці".

Стратегія розвитку прикордонної інфраструктури до 2030 року. Що передбачає документ?

Як планують розбудовувати залізничну і автодорожню прикордонну інфраструктуру у найближчі п’ять років.

Гренландія розбрату: Чим важливий найбільший острів з точки зору судноплавства

Яку роль Гренландія може відігравати на морських торгових шляхах у разі продовження танення льодовиків.

Транспортна стратегія 2030. Яким бачать розвиток портової галузі

Важливим блоком ухваленої Кабміном Національної транспортної стратегії є розвиток морських перевезень та портової інфраструктури. ЦТС проаналізував документ у цій частині, а прокоментував її Юрій Васьков.

Національна транспортна стратегія 2030. Як планують розвивати залізницю

Що для посилення залізничних перевезень КМУ пропонує зробити у поточному році, та які кроки передбачені у найближчу п’ятирічку. Чи є реалістичні індикатори оцінки запланованого?

Запаслися вагонами: Як українські компанії поповнювали свій парк в 2024 році

Яким був 2024 рік для приватних власників вагонів? Чи поповнювали вагонні парки та яким рухомим складом? ЦТС дослідив ринок та поспілкувався з його представниками.

Транспортна стратегія 2030: Що передбачено для сфери автомобільних перевезень

Як держава планує розвивати автодорожній сектор у найближчі роки та яка експертна думка з цього приводу?

Трамваї та тролейбуси: як поповнювали парки міста України в 2024 році

200 років залізниці: Шлях від 26 миль до 1 млн кілометрів

Як відзначатимуть двохсотліття започаткування залізничного руху у Великій Британії та як залізниці з’явилися на українських теренах.

П’ять трендів 2024 року у світовому судноплавстві

Рік, що минув, був нелегким для судноплавства. У 2024-й перекочували певні негативні тренди 2023-го і замаячили нові. Чи збережуться вони і в 2025 році?

Як залізниці надихнули на створення часових поясів

Розвиток залізниць відкрив нову еру наземних подорожей, прискоривши останні, та зрештою змінивши уявлення людей про облік часу.

2024 рік: 10 подій, які впливали на розвиток транспортної галузі України

Від контейнеровозів - до літаків: Чому судновласники йдуть в авіацію

Компанії пояснюють, що бажання мати на додачу до контейнеровозів ще й вантажні літаки розбудила пандемія, а перебої в глобальних ланцюгах поставок призвели до збільшення потреби в авіаперевезеннях.

Наверх