Аналітика

Глобальні тенденції розвитку транспорту: оцінка українських фахівців (2 частина)

Яким бачать розвиток автотранспорту в найближчі роки міжнародні експерти та чи співставні ці тренди з українськими реаліями.

Глобальні тенденції розвитку транспорту: оцінка українських фахівців

Яким бачать розвиток автотранспорту в найближчі роки міжнародні експерти та чи співставні ці тренди з українськими реаліями.

П’ять питань про державний фонд страхування цивільних морських суден

Україна шукає шляхи для повноцінного відновлення судноплавства в Чорному морі. Зокрема, для цього запроваджуються механізм компенсації власникам суден від збитків з боку рф. Як і коли він запрацює?

П’ять питань про роботу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури

Мустафа найєм розповів, чим займатиметься нова структура, створена на базі Держагентства інфраструктурних проектів та "Укравтодору".

Орієнтація на вітчизняне: П'ять ключових трендів розвитку наземного електротранспорту Чехії

За останні роки сумарна протяжність трамвайних та тролейбусних ліній в Чехії зросла. При цьому міста закуповують рухомий склад переважно місцевого виробництва, щоб стимулювати економіку. Як це працює?

Зійшов з колії. Перші думки щодо відставки Олександра Камишіна з посади голови "Укрзалізниці"

Раптова заява Камишіна про відставку стала несподіванкою для залізничної галузі. Які є припущення щодо причин кадрової ротації та як оцінюють діяльність вже екс-керівника на чолі УЗ?

Хибні пріоритети: Що не так з наземним електротранспортом Києва

Які основні проблеми в розвитку столичного громадського транспорту виділяють експерти, та які шляхи їх вирішення пропонують.

"Тесла" серед автобусів. Досвід німецького Золінгена, який можна втілювати й в Україні

Золінген - лідер нерейкового електричного транспорту в Німеччині. Чим його досвід може стати корисним в процесі повоєнного оновлення України?

Однакові правила для всіх або відкрите море: Що буде з українськими портами?

Україна продовжує потерпати від обмежень морського експорту, в той час як до портів країни-агресора судна мають вільний доступ. Настав час змінити ситуацію.

Як змінилася експортна логістика компаній ГМК у 2022 році

Як підприємства гірничо-металургійного комплексу України вибудовували нові логістичні маршрути для експорту своєї продукції протягом року повномасштабної війни.

Уникнути страхового паралічу

Для відновлення морського експорту Україні потрібна дієва система страхування військових ризиків. Що відбувається насправді?

Балансуючи на межі: Тренди розвитку міського електротранспорту України в 2022 році

Які втрати та надбання приніс минулий рік для сектору електротранспорту міст України і на що очікувати в 2023 році.

Від ідеї і вагонів-платформ до контейнерного терміналу – шлях "Левада-Карго" за 10 років

Як розвивавася ринок залізничних контейнерних перевезень в Україні останніми роками, та яке місце в цьому посіла компанія "Левада-Карго".

Інфраструктурні підсумки року: Оцінки бізнесу і влади

Підсумки року, больові точки та плани на майбутнє - про що, говорили на Інфраструктурному дні в ЄБА.

Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні

Наскільки реалістичними є деякі з проектів у транспортній сфері, які під час війни просуваються українськими посадовцями або частиною бізнесу.

Мимо заборон: Як росія продовжує заробляти на морському експорті нафти

Хто допомагає країні-агресору експортувати нафту до ЄС та чи вплинуть на цю статтю доходів росії нові обмеження?

Демарш росії щодо зернової угоди як шанс на переформатування українського морського експорту

Якою могла б бути нова домовленість щодо експорту вантажів через українські порти в умовах війни.

Російські вибрики навколо "зернового коридору": Чи вплинуть вони на український морський експорт

Росія заявила про вихід із зернової угоди, але судна з українським збіжжям продовжують йти Чорним морем. Чому це важливо, і чи довго триватиме?

Не залізна завіса: Чому не працюють санкції на експорт російської гірничо-металургійної продукції

Європа продовжує закуповувати російські ЗРС і чавун, хоча джерела отримання такої продукції можуть безболісно бути заміненими. Чому це відбувається, і чи вплинули санкції на логістику металургічної продукції і сировини з рф?

Україна-Польща: Як збільшити пропускну здатність залізниці для пасажирів

Несподівано військова агресія рф стала "зоряним часом" для залізниці у сполученні між Україною і Польщею. Але, як і в випадку з вантажами, є проблема з обмеженнями для пасажиропотоку. Які варіанти її подолання?

Наверх