Аналітика

Складне рівняння мобілізації: Як захистити країну та не позбавити транспортну галузь кадрів

Мобілізаційні процеси стають все більш відчутними для підприємств транспортної галузі. І якщо держкомпанії відносно захищені інструментом бронювання, то для портовиків кадрова ситуація стає все більш критичною.

Інвестиції в порти 2024: Формат визначає зміст

Навіть під час війни українські портові активи зберігають привабливість, як об’єкти для інвестицій. Досвід 2023 року переконує, що визначальним фактором ефективності є вдалий вибір формату інвестування.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

Український морський коридор – ключовий прорив 2023 року

Яких зусиль вартував запуск тимчасового експортного маршруту, чому це важливо, і, що необхідно для розширення українських спроможностей на морі.

"Оператор припортових станцій": Для чого створили нову філію "Укрзалізниці"

Чим керувалися в АТ УЗ, виділяючи нову одиницю у своїй структурі? Та чи вірить в успіх цієї новації бізнес?

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Китай заходить з моря: Чому в ЄС стурбовані портовими інвестиціями Піднебесної

Європейці замислилися над неоднозначністю китайських капіталовкладень в портову інфраструктуру Старого Світу. Які ризики вбачають політики і експерти?

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Нецікава блокада: Погляд на протест польських перевізників з того боку кордону

"Шокуючі фото" та "гігантські корки". Що польська преса пише про блокування українського кордону тамтешніми перевізниками?

Транспортний "посол": Навіщо США відправили нового радника до України

США призначили свого транспортного радника до України. Хто ним став? І за що відповідатиме новий посадовець?

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Малими кроками: Як євроколія перетворила литовський Каунас на залізничний хаб

Будівництво євроколії обговорюється в Україні майже два десятиліття. Однак прогресу в цьому питанні нема. В той же час, Литві вдалось реалізувати подібний проєкт за два роки. Які його результати? Чим він цікавий для України?

Залізниці, порти та інвестиції: Що заважає зростанню вантажообігу через польсько-український кордон

Попри потребу збільшувати обсяги перевезень, цьому досі заважає погана комунікація між сторонами. І все ж по обидва боки кордону будують нові термінали і роблять ставку на інтермодальні перевезення.

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея?

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Альтернативне сполучення до Варшави. Чи стане Рава-Руська хабом для поїздів між Україною та Польщею?

УЗ організувала маршрут Варшава-Львів із пересадкою у Раві-Руській. Які перспективи нового поїзда, а вірніше двох поїздів? І чи зможе Рава-Руська стати зручною альтернативою іншим пересадковим хабам?

Військовий хаб чи база для перевалки краденого: Як окупанти використовують порт Маріуполь

Що відомо про роботу Маріупольського порту після захоплення його росіянами.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

Забезпечити вільне судноплавство у Чорному морі: П’ять рекомендацій для міжнародного співтовариства

Формат зернової угоди фактично дозволив росії створити морське ембарго щодо України під егідою ООН. Тому наразі необхідне повне розблокування судноплавства у Чорному морі, вважають у польському Інституті міжнародних відносин.

Чому для України важлива повна деблокада портів і як це зробити?

Наверх