Аналітика

Битва Давида проти Голіафа: Як західні ЗМІ реагують на українське протистояння росії у Чорному морі

Західна преса відзначає успіхи ЗСУ у асиметричній протидії Чорноморському флоту рф, зауважуючи, що здолання російської переваги потребуватиме ще значних зусиль. Проте вже очевидною є можливість України забезпечити судноплавство до власних портів.

Обхідні маневри: Як криза у Червоному морі та проблеми Панамського каналу впливають на морську торгівлю

Панамський канал знизив пропускну здатність через наслідки посухи, а у Суецькому знижується трафік через нестабільну ситуацію в Червоному морі і Аденській затоці. Судноплавні компанії змінюють логістику, що врешті може вплинути на економіку цілих регіонів.

Складне рівняння мобілізації: Як захистити країну та не позбавити транспортну галузь кадрів

Мобілізаційні процеси стають все більш відчутними для підприємств транспортної галузі. І якщо держкомпанії відносно захищені інструментом бронювання, то для портовиків кадрова ситуація стає все більш критичною.

Інвестиції в порти 2024: Формат визначає зміст

Навіть під час війни українські портові активи зберігають привабливість, як об’єкти для інвестицій. Досвід 2023 року переконує, що визначальним фактором ефективності є вдалий вибір формату інвестування.

Український морський коридор – ключовий прорив 2023 року

Яких зусиль вартував запуск тимчасового експортного маршруту, чому це важливо, і, що необхідно для розширення українських спроможностей на морі.

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Китай заходить з моря: Чому в ЄС стурбовані портовими інвестиціями Піднебесної

Європейці замислилися над неоднозначністю китайських капіталовкладень в портову інфраструктуру Старого Світу. Які ризики вбачають політики і експерти?

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея?

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Військовий хаб чи база для перевалки краденого: Як окупанти використовують порт Маріуполь

Що відомо про роботу Маріупольського порту після захоплення його росіянами.

Забезпечити вільне судноплавство у Чорному морі: П’ять рекомендацій для міжнародного співтовариства

Формат зернової угоди фактично дозволив росії створити морське ембарго щодо України під егідою ООН. Тому наразі необхідне повне розблокування судноплавства у Чорному морі, вважають у польському Інституті міжнародних відносин.

Чому для України важлива повна деблокада портів і як це зробити?

Дунайський вектор: Як розвивається порт Рені в умовах війни

В умовах блокування портів Великої Одеси, українські морські гавані на Дунаї переживають справжній бум. Що нового в порту Рені?

Після коридору: Як Україна забезпечить морський експорт

Які альтернативи можуть бути застосовані, щоб розблокувати судноплавство до українських портів на Чорному морі.

Ефект доміно. П’ять питань про те, як санкції впливають на російських стивідорів

Російські порти, попри санкції, подекуди нарощують перевалку. Проте прихованою проблемою для стивідорів рф є проблеми з портовим обладнанням, що вже починають проявлятися.

Шанс від України: Які порти ЄС отримали додаткову перевалку в умовах блокування вітчизняних гаваней

Які з європейських портів отримали додаткові можливості для розвитку в умовах війни в Україні і блокування її чорноморських портів.

Знищення росіянами Каховської ГЕС: Наслідки для судноплавства на Дніпрі

Яку роль Каховська ГЕС відігравала для судноплавства по Дніпру.

Як українське зерно вивозять через порт Севастополя: Погляд із космоса

Журналісти-розслідувачі з Bellingcat за допомогою супутникових технологій доводять, що зерновий термінал в Севастополі активно використовується окупантами для експорту краденого українського збіжжя.

Спроба №3. Коли відбудеться новий аукціон з приватизації майна Білгород-Дністровського МТП

Переможець торгів з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту так і не сплатив кошти за об’єкт. Тож, попереду вже третя спроба Фонду держмайна продати актив. Що з цього приводу говорять в порту?

Море санкцій в сухому залишку

Як за рік західні санкції вплинули на портову галузь та морський експорт росії.

Посилити роль США і НАТО в Чорноморському регіоні: Які ініціативи пропонують американські сенатори

США мають переглянути свою політику на Чорному морі - так вважає група сенаторів. У проекті стратегії зовнішньої політики в регіоні вони пропонують вжити низку заходів, серед яких регулярна морська присутність та збільшення безпекової допомоги Україні.

Наверх