Аналітика

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея?

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Військовий хаб чи база для перевалки краденого: Як окупанти використовують порт Маріуполь

Що відомо про роботу Маріупольського порту після захоплення його росіянами.

Забезпечити вільне судноплавство у Чорному морі: П’ять рекомендацій для міжнародного співтовариства

Формат зернової угоди фактично дозволив росії створити морське ембарго щодо України під егідою ООН. Тому наразі необхідне повне розблокування судноплавства у Чорному морі, вважають у польському Інституті міжнародних відносин.

Чому для України важлива повна деблокада портів і як це зробити?

Дунайський вектор: Як розвивається порт Рені в умовах війни

В умовах блокування портів Великої Одеси, українські морські гавані на Дунаї переживають справжній бум. Що нового в порту Рені?

Після коридору: Як Україна забезпечить морський експорт

Які альтернативи можуть бути застосовані, щоб розблокувати судноплавство до українських портів на Чорному морі.

Ефект доміно. П’ять питань про те, як санкції впливають на російських стивідорів

Російські порти, попри санкції, подекуди нарощують перевалку. Проте прихованою проблемою для стивідорів рф є проблеми з портовим обладнанням, що вже починають проявлятися.

Шанс від України: Які порти ЄС отримали додаткову перевалку в умовах блокування вітчизняних гаваней

Які з європейських портів отримали додаткові можливості для розвитку в умовах війни в Україні і блокування її чорноморських портів.

Знищення росіянами Каховської ГЕС: Наслідки для судноплавства на Дніпрі

Яку роль Каховська ГЕС відігравала для судноплавства по Дніпру.

Як українське зерно вивозять через порт Севастополя: Погляд із космоса

Журналісти-розслідувачі з Bellingcat за допомогою супутникових технологій доводять, що зерновий термінал в Севастополі активно використовується окупантами для експорту краденого українського збіжжя.

Спроба №3. Коли відбудеться новий аукціон з приватизації майна Білгород-Дністровського МТП

Переможець торгів з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту так і не сплатив кошти за об’єкт. Тож, попереду вже третя спроба Фонду держмайна продати актив. Що з цього приводу говорять в порту?

Море санкцій в сухому залишку

Як за рік західні санкції вплинули на портову галузь та морський експорт росії.

Посилити роль США і НАТО в Чорноморському регіоні: Які ініціативи пропонують американські сенатори

США мають переглянути свою політику на Чорному морі - так вважає група сенаторів. У проекті стратегії зовнішньої політики в регіоні вони пропонують вжити низку заходів, серед яких регулярна морська присутність та збільшення безпекової допомоги Україні.

П’ять питань про державний фонд страхування цивільних морських суден

Україна шукає шляхи для повноцінного відновлення судноплавства в Чорному морі. Зокрема, для цього запроваджуються механізм компенсації власникам суден від збитків з боку рф. Як і коли він запрацює?

Однакові правила для всіх або відкрите море: Що буде з українськими портами?

Україна продовжує потерпати від обмежень морського експорту, в той час як до портів країни-агресора судна мають вільний доступ. Настав час змінити ситуацію.

Уникнути страхового паралічу

Для відновлення морського експорту Україні потрібна дієва система страхування військових ризиків. Що відбувається насправді?

Мимо заборон: Як росія продовжує заробляти на морському експорті нафти

Хто допомагає країні-агресору експортувати нафту до ЄС та чи вплинуть на цю статтю доходів росії нові обмеження?

Демарш росії щодо зернової угоди як шанс на переформатування українського морського експорту

Якою могла б бути нова домовленість щодо експорту вантажів через українські порти в умовах війни.

Російські вибрики навколо "зернового коридору": Чи вплинуть вони на український морський експорт

Росія заявила про вихід із зернової угоди, але судна з українським збіжжям продовжують йти Чорним морем. Чому це важливо, і чи довго триватиме?

Не залізна завіса: Чому не працюють санкції на експорт російської гірничо-металургійної продукції

Європа продовжує закуповувати російські ЗРС і чавун, хоча джерела отримання такої продукції можуть безболісно бути заміненими. Чому це відбувається, і чи вплинули санкції на логістику металургічної продукції і сировини з рф?

Наверх