Підвищення тарифів на залізничні перевезення можуть призупинити розвиток інтермодальних ланцюгів та терміналів. На цьому наголошує генеральний директор Levada Cargo Володимир Деменко. 

Як передає ЦТС, йдеться не лише про перехід на автомобілі, під загрозою - стратегічна мета держави щодо розвитку контейнеризації. "Це може стати критичним стримувальним фактором для розвитку ринку", - каже Деменко.

Зі зростанням популярності контейнерних перевезень виникла дискусія щодо тарифної політики в цій сфері. "Укрзалізниця" та окремі оператори ринку, що володіють великим парком хоперів-зерновозів, вважають, що нинішні тарифи на контейнерні перевезення створюють несправедливу конкурентну перевагу перед традиційними перевезеннями. Типовий вихід, що запропонували в УЗ - підвищити тарифи на перевезеннях в контейнерах, маса яких перевищує 26 тонн брутто. 

Водночас, підприємці звертають увагу на конкуренцію, яка виникає між видами транспорту. Наприклад, - керівник логістичного комплексу "Західний контейнерний термінал" Володимир Лопатинський  каже, що конкуренція між автомобільним та інтермодальним транспортом в Україні є дуже високою, і кожне підвищення тарифів на залізничні перевезення сприймається болісно. На його думку важливо враховувати інтереси не лише перевізника, а й усієї логістичної екосистеми, включаючи інвестиційний клімат і споживача.

Читайте також: Тарифна війна: чому бізнес контейнерних перевезень б’є на сполох