Тег: тариф
В компанії стверджують, що у фінплані не передбачене підвищення тарифів. Проте вартість перевезень можуть змінити шляхом індексації.
Принципи Євросоюзу передбачають наявність державного органу, який здійснює регулювання, зокрема, на залізничному транспорті.
В ФРТУ наголошують на необхідності прозорого та відкритого обговорення результатів діяльності УЗ за 2023 рік та фінансового плану компанії на 2024 рік.
В 2023 році тарифи були збільшені на 8%.
Але це станеться не в поточному році.
Неефективне тарифоутворення стримує розвиток контейнерних перевезень.
За рахунок цього в КТЖ планують підвищити зарплати працівникам.
Раніше прозвучала пропозиція повернути довоєнний рівень ПДВ на паливо.
Показник виріс для найпоширенішого типу рухомого складу - напіввагонів.
Нововведення діятиме з 15 лютого на період воєнного стану та 90 днів після його скасування.
В КМДА зазначили, що тарифи були розраховані згідно з чинним законодавством та пройшли процедуру громадського обговорення.
Також подорожчає перевезення руди і ЗРК.
Послуга передбачає, що пасажир економ-класу гарантовано отримає простір для своїх речей на багажній полиці поруч зі своїм місцем.
Також пропонується вирівняти класи вантажних перевезень та встановити єдиний тариф на перевезення порожніх вагонів.
Наступним кроком стане зниження тарифу на пересилку в зворотному напрямку.
РЖД таким чином намагатиметься отримати кошти на капітальні інвестиції.
Приватні оператори заявляють, що таким чином монополія перетворюється на "мегарегулятора".
Планується спрощення процедури тарифоутворення.
Також Федерація роботодавців транспорту України запропонувала залучити пряму фінансову допомоги для УЗ від закордонних партнерів України.
У "Укрзалізниці", яка постійно звітувала про досягнення, не вистачає коштів на фінансування залізничних перевезень.