Тег: тариф
Незважаючи на те, що Україна є великим гравцем, наша країна не є маркетмейкером і не може суттєво впливати на ціни, які складаються на світових ринках.
ЦТС підсумував дискусію щодо тарифної політики на вантажні перевезення в 2025-2026 роках - ключові позиції та сценарії.
До війни УЗ транспортувала 312 млн тонн вантажів, у перші роки вторгнення показник впав до 150 млн тонн, у 2024 році виріс до 175 млн тонн, в 2025-му прогноз - 162 млн тонн, але присутня деградація вантажної бази.
Головна тема - як збалансувати фінансові потреби УЗ і можливості ринку.
Зниження вартості залізничних перевезень можна досягнути через спеціальні адресні програми.
В ICC Ukraine зазначають, що будь-яке вибіркове підвищення тарифів - це відкат до адміністративної практики часів планової економіки, що несумісно з сучасною транспортною політикою.
Ініціатива АТ УЗ суперечить принципам рівного доступу до інфраструктури.
Впровадження нових ставок може призвести до скорочення обсягів перевезень, а УЗ може втратити до 400 млн грн у разі переорієнтації вантажовідправників на автотранспорт.
Зі зростанням популярності контейнерних перевезень дискусія щодо тарифної політики в цій сфері загострилася.
В Laude Smart Intermodal вважають, що підвищення зборів за перевезення контейнерів в Україну та назад зменшить український експорт і надходження до держбюджету.
Менеджмент компанії закликають до аргументованого діалогу з учасниками ринку.
В "Укрметалургпромі" наголошують на необхідності перегляду принципів тарифоутворення - тариф не має бути усередненим значенням для всіх вантажів і не має залежати від назви вантажу.
У компанії кажуть, що мають багато клієнтів, які розраховують на короткострокові доставки.
В асоціації вважають, що підвищення тарифів загрожує стабільності промисловості України.
В тарифи на перевезення мають бути включені лише прямі витрати.
Відмінність тарифних відстаней до портів провокує нерівність конкурентних умов. УЗ виправдовується обставинами військового часу. Бізнес вважає, що за таких умов монополія взагалі може бути не зацікавленою в розшитті вузьких місць.
Причиною стала необхідність проходження складнішої формальної процедури оформлення, встановленої новими правилами.
Йдеться про рішення "Укрзалізниці" щодо зміни тарифних відстаней між транзитними пунктами у напрямі морського торговельного порту "Чорноморськ" та "Одеса Порт".