Тег: Укрзализныця
Зараз 18 тис. вагонів російської власності перебувають у комерційному користуванні АТ УЗ.
Кошти на придбання вагонів та співфінансування виділять з бюджету, інші проєкти профінансують за рахунок цільових коштів, залучених від міжнародних фінансових інституцій.
За словами народного депутата, за рахунок підняття вантажних тарифів планують зібрати додатково 26 млрд грн.
Йдеться про співфінансування європейського проекту.
Електропоїзд курсуватиме маршрутах Дніпра.
В напрямку портів було перевезено 15,2 млн тонн руди.
Впродовж жовтня залізницею перевезено 15 млн тонн вантажів.
У зв’язку з відновленням руху на ділянці Новодмитрівський-Високопілля та призначенням нових поїздів відміняються приміські поїзди № 6702 та № 6701.
Виторг компанії за січень-вересень 2024 року зріс до 78 млрд грн.
Закупівля здійснюватиметься за рахунок кредитних коштів ЄБРР.
Також в компанії повідомили, що призначено додаткові поїзди до Трускавця та Львова.
Поїзди №13 Київ-Солотвино та №40 Запоріжжя-Солотвино протягом листопада і грудня курсуватимуть по окремих датах.
Вагони курсуватимуть в складі поїзда №43/44 сполученням Черкаси - Івано-Франківськ.
Вже у грудні потяги мають оглядати по станції Мостиська ІІ.
У жовтні залізницею користувалося на 100 тис. пасажирів більше, ніж у вересні, коли спостерігається спад у динаміці пасажирських перевезень порівняно із літнім сезоном.
Експерт логістичного ринку вважає, що АТ УЗ буде складно витримати конкуренцію з європейськими залізничними перевізниками, якщо вони прийдуть в Україну.
Загалом буде поставлено 66 пасажирських вагонів.
Пасажирськими перевезеннями УЗ керуватиме колишній генеральний директор КЕВРЗ.
Ці кошти частково підуть на післяплату вагонів, замовлених в 2023 році.
Через російську агресію 2025 рік стане вже черговим, коли в пріоритеті фінансування з Держбюджету будуть потреби оборони. На цьому тлі транспортна галузь може мало на що розраховувати, але можливі винятки.