Японія планує відновити щонайменше 20% частку світового ринку до 2030 року, подвоївши поточний рівень.

Про це повідомляє ЦТС, посилаючись на Splash.

Амбітну мету окреслив Юкіто Хігакі, президент найбільшої суднобудівної верфі країни Imabari Shipbuilding, який став новим головою Японської асоціації суднобудівної промисловості (JSIA).

У 1990-х роках на Японію припадало майже 50% світового суднобудування. Сьогодні її частка на ринку впала до близько 10%, значно відстаючи від Китаю, який контролює 70% світових потужностей з будівництва нових суден і приголомшливі 90% ремонтних потужностей, та Південної Кореї, свого давнього регіонального конкурента, говориться у публікації.

Різке падіння було спричинене жорсткою ціновою конкуренцією, оскільки китайські та корейські верфі отримують значні державні субсидії та переваги від масштабу виробництва. Останнього удару було завдано в травні, коли замовлення на нові судна на японських верфях впали на 48% в річному обчисленні до 884 100 тонн, згідно з даними, опублікованими на JSEA.

Японія за підтримки уряду планує створити національну суднобудівну верф, в рамках ширшої стратегії з відновлення морських виробничих потужностей, критично важливих для національної безпеки.

Пропозиція, яку правляча Ліберально-демократична партія подала прем'єр-міністру Шігеру Ісібі, передбачає відновлення непрацюючих суднобудівних і ремонтних підприємств, а також стимулювання державних і приватних інвестицій в інфраструктуру суднобудівних верфей наступного покоління, пише Splash.