Наглядова рада "Укрзалізниці" погодила пропозиції змін вантажних тарифів на 37%

Новини 776 переглядів
Facebook0 Twitter

Надалі ці пропозиції будуть направлені для розгляду Тарифної ради при Міністерстві розвитку громад та територій України.

Наглядова рада АТ "Укрзалізниця" погодила пропозиції змін державних регульованих тарифів на перевезення вантажів. Ці пропозиції були 5 грудня 2024 року затверджені правлінням компанії, пише ЦТС

Надалі ці пропозиції будуть направлені для розгляду Тарифної ради при Міністерстві розвитку громад та територій України.

В компанії зазначили, що тарифи на залізничні вантажні перевезення не індексувались з літа 2022-го.

Залізничники запропонували індексацію тарифів у 37%.

"Пропозиції індексації ми відкрито представимо та пояснимо нашим клієнтам - і найбільшим, і меншим вантажовідправникам з усіх секторів економіки, а також зафіксуємо з ними, яких компенсаторів та операційних поліпшень вони очікують від "Укрзалізниці", - пояснив голова правління АТ УЗ Олександр Перцовський.

ЦТС писав, що "Укрзалізниця" готує підвищення тарифів на вантажні перевезення. Про це повідомив народний депутат України Олексій Гончаренко: "Зі мною поділились внутрішнім документом державної монополії. Там за рахунок підняття вантажних тарифів планують зібрати додатково 26 млрд грн, для чого в одному з варіантів тарифи будуть підняті на +37%. З 2022, до речі, тарифи вже зросли на 70%".

Нагадаємо, з 1 січня 2022 року тарифи на вантажні залізничні перевезення вантажів першого тарифного класу зросли на 9%. Це було передбачено наказом №586. До того індексація тарифів відбулася також в серпні 2021 року.  

В червні 2022 року УЗ підняла тарифи на вантажні перевезення відразу на 70%.

Представники бізнесу неодноразово заявляли, що УЗ необхідно зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період. В об’єднанні "Укрметалургпром" в свою чергу заявляли, що підвищення тарифів на залізничні перевезення серйозно вдарить по промисловості.

Наверх