Президент об’єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков, коментуючі плани "Укрзалізниці" щодо підвищення тарифів на залізничні перевезення, заявив, що державна підтримка пасажирських перевезень має здійснюватися за рахунок інших джерел фінансування, а не за рахунок підвищення тарифів на вантажні перевезення, і лише такий комплексний підхід дозволить створити умови для розвитку залізничних перевезень в Україні та залучення нових клієнтів, пише ЦТС.

"Українська залізниця" протягом десятиліть створювала умови, що відштовхували підприємства від співпраці. Непередбачувана тарифна політика та відсутність прозорості в ціноутворенні призвели до того, що багато компаній перейшли на інші види транспорту", - зазначив він.

За словами Каленкова, аби змінити ситуацію, необхідно ввести прозору та прогнозовану систему тарифоутворення. "Це дозволить підприємствам планувати свої витрати на тривалий період і дасть змогу УЗ стати надійним партнером. Крім того, необхідно розділити вантажні та пасажирські перевезення, щоб уникнути перекладання витрат за пасажирів на вантажовідправників", - констатував очільник "Укрметалургпрому".

Він додав, що державна підтримка пасажирських перевезень має здійснюватися за рахунок інших джерел фінансування, а не за рахунок підвищення тарифів на вантажні перевезення, і лише такий комплексний підхід дозволить створити умови для розвитку залізничних перевезень в Україні та залучення нових клієнтів.

"Підвищення залізничних тарифів серйозно вдарить по промисловості, яка зараз намагається вижити в умовах, коли ще існують проблеми з енергетикою та іншими негативними наслідками російської агресії. Сумарно монопольні тарифи для чутливих до вартості логістики вантажів, таких як вугілля, руда та вапняки, були збільшені в 2,4 рази до рівня на початок 2021 року", - підкреслив Каленков.

Президент "Укрметалургпрому" зауважив, що надзвичайне навантаження як на економіку металургійних комбінатів, яким для виробництва однієї тонни чавуну потрібно перевезти 3 тонни сировини, так і на економіку експорту залізорудної продукції, адже вартість морської логістики зросла в рази після початку воєнної агресії рф, що робить значну частину експортних поставок економічно недоцільною.

"Залізничні тарифи потрібно знижувати, а не підвищувати, і для цього є всі підстави", - підсумував він.

Читайте також Win-win замість гри в одні ворота