Тег: вагон
У центрі уваги міжнародної конференції "Виробництво, експлуатація та ремонт рухомого складу" - майбутнє залізничної галузі України, шляхи її розвитку та фінансування.
Нові вагони курсуватимуть на популярному туристичному напрямку, імовірно, починаючи з 2026 року.
Співпраця УЗ і Крюківського вагонобудівного заводу - приклад локалізації, коли держзамовлення отримав український виробник.
Очікується, що це дозволить перевізнику сформувати в 2026 році 23 поїзди.
Власниками цих вагонів є підсанкційні резиденти рф, а їхня загальна вартість оцінюється у 2,2 млрд грн.
З придбаного рухомого складу 200 одиниць складають напіввагони, а ще 100 - універсальні платформи.
Планується здати в оренду та восени відправити до України два маневрові локомотиви "ЧМЕ3", модернізовані в депо ремонту локомотивів LTG Cargo.
В наступні роки їх кількість зменшиться ще на 300.
Із початку 2025 року АТ "Українська залізниця" отримала 11 445 заявок про загублені речі.
Від початку цього року компанія вже отримала 39 нових вагонів і законтрактувала ще 100.
Зокрема, нові стандарти збільшують міжремонтний період до 365 днів для вагонів, що перебували у підконтрольному відстої або сезонному запасі.
Виробництво організовано відповідно до угоди вартістю 40 млн доларів, підписаної між залізницями Узбекистану, АГМК та Андижанським механічним заводом.
Перша закупівля включатиме п’ять вагонів нових моделей.
На вагонах цього типу буде здійснено перехід з вугільного опалення на повністю електричне з удосконаленим індивідуальним керуванням температурою в кожному купе.
Його створили у вагонному депо Бахмач.
Конфіскацію ініціювало АТ "Укрзалізниця".
Загалом компанія вже отримала 48 із 66 вагонів у межах держзамовлення 2023 року.
Контракт вартістю понад 2,3 млрд доларів виконуватиме компанія Alstom.
До 2030 року в експлуатацію буде передано 557 нових вагонів, що дозволить повністю оновити вагонний парк "Қазақстан темір жоли".
Зазначені швидкості перевезень враховуватимуться винятково при розрахунку вартості використання вагонів АТ УЗ.