Китай, Німеччина Нідерланди та Того підписали Конвенцію Організації Об'єднаних Націй про договір міжнародного залізничного перевезення вантажів, метою якої є усунення конкурентних недоліків залізниці у перевезенні вантажів між Європою та Азією.

Про це пише ЦТС з посиланням на Railway Gazette.

Конвенцію було прийнято Робочою групою з залізничного транспорту Європейської економічної комісії Організації Об'єднаних Націй у листопаді 2023 року та відкрито для приєднання всіх членів ООН. Вона набуде чинності через шість місяців після її схвалення п'ятьма державами. В ООН заявили, що багато країн виявили зацікавленість.

Зазначається, що залізниця історично перебувала у менш вигідному становищі порівняно з іншими видами вантажних перевезень між Китаєм та Європою, оскільки вона регулюється двома міжнародними правовими режимами: Міжурядовою організацією міжнародних залізничних перевезень (OTIF) CIM, яка бере свій початок у Західній Європі, та Організацією співробітництва між залізницями (OSJD) SGMS у Східній Європі та Азії.

Конвенція ООН дозволяє застосовувати єдиний правовий режим, що поєднує дві існуючі системи, коли жодна з них не охоплює весь маршрут. 

Набрання чинності Конвенцією посилить дії щодо клімату у секторі вантажних перевезень, заохочуючи використання залізничного транспорту, викиди парникових газів якого на тонно-км у 5,7 разів нижчі, ніж у автомобільного.