Казахська залізниця (KTZ) підписала кредитний договір з Абу-Дабійським комерційним банком та Deutsche Bank на позику до 480 млн швейцарських франків (595,5 млн доларів), які будуть використані для фінансування ключових інфраструктурних проектів вздовж Трансказахстанського коридору, пише ЦТС.
Кредит має термін дії три роки та був організований за підтримки казахстанського суверенного фонду добробуту Самрук-Казина, який володіє 100% KTZ.
KTZ заявляє, що нове фінансування буде використано для прискорення розвитку Трансказахстанського коридору та збільшення пропускної здатності для транзитних вантажних перевезень.
Ключові проекти включають будівництво нової лінії між Мойинти та Кизилжаром та модернізацію для збільшення пропускної здатності на перевантажених ділянках мережі.
KTZ заявляє, що новий кредит також буде використано для рефінансування існуючої заборгованості.
Розвиток коридору розглядається як такий, що має стратегічне значення для зміцнення позицій Казахстану як компонента залізничного маршруту між Китаєм та Європою. KTZ стверджує, що інфраструктурні проекти в межах коридору скоротять час транзиту вантажів та знизять транспортні витрати.
Наразі понад 80% вантажів, що перевозяться з Китаю до Європи залізницею, проходять через Казахстан завдяки його розташуванню на Транскаспійському міжнародному транспортному маршруті.