Тег: Казахстан
Фінансування буде використано для збільшення пропускної здатності для транзитних вантажних перевезень.
Цей захід застосовується за певних умов, одне з них - походження вугілля має бути виключно з Казахстану, а порти можуть використовуватися лише як транзитні зони.
Розглядається питання готовності порту до прийому збільшених обсягів вантажів, розвитку портових потужностей для переробки великих обсягів.
В напрямку Баку відвантажено 805 тис. тонн нафти, нафтопродуктів та газу.
Відповідно до міжнародної практики на першому етапі передбачено оренду трьох вантажних літаків з подальшим збільшенням парку до десяти повітряних суден.
Угода набирає чинності з моменту підписання і діє невизначений термін.
В портах країни перевалили 4,5 млн тонн вантажів.
Спільне підприємство створено для розвитку міжнародних мультимодальних маршрутів через Пакистан, Туреччину, порти Перської затоки та Індійського океану.
Йдеться також про розвиток міжнародних транспортних коридорів, насамперед Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту.
До 2030 року в експлуатацію буде передано 557 нових вагонів, що дозволить повністю оновити вагонний парк "Қазақстан темір жоли".
На частку Казахстану припадає 85% всіх сухопутних перевезень з Китаю до Європи.
Підписано тристоронню угоду про розвиток термінальних потужностей порту
Проєкт реалізовано в партнерстві між дочірньою компанією ҚТЖ і китайською Xi'an Free Trade Port Construction and Operation.
Проєкт реалізовано спільно з одним з найбільших портів Китаю.
Нині у Казахстані вантажні залізничні перевезення переважно виконує оператор у структурі "Қазақстан темір жоли".
Відправлення поїзда з Алмати заплановано на 5 червня.
Загалом заплановане будівництво чотирьох сервісних депо.
Переробна здатність терміналу становитиме до 200 тис. TEU на рік.
Розширення міжнародних авіамаршрутів називають пріоритетом у транспортній політиці Казахстану.
Термінал буде перевалювати генеральні, контейнерні та навалочні вантажі.