Тег: Казахстан
Проект сприятиме формуванню нового міжнародного транспортного коридору, що з'єднує Китай та Європу через Актау, Баку та Поті.
Загалом під час реалізації проекту потужності контейнерного хаба буде доведено до 200 тис. TEU на рік.
Крім того, сторони обговорили зміцнення взаємодії у сфері залізничних перевезень та розвитку Середнього транспортного коридору.
Зокрема, Air Astana оголосила про найбільше замовлення, коли-небудь розміщене авіакомпанією.
Локомотиви будуть виготовлені на заводі в Астані.
Створення авіакомпанії розглядають в контексті розвитку мультимодальних логістичних ланцюжків.
Обмеження введені з метою уникнути простоїв та не допустити навантаження транспортної інфраструктури.
ЄБРР реалізує проект розвитку транскаспійського логістичного коридору, що має забезпечити стабільність транспортування вантажів між Європою та Центральною Азією.
Комплексні випробування триватимуть щонайменше 6 місяців.
Раніше ця опція була доступна лише для турецьких компаній.
Для перевізника технологія Starlink важлива з точки зору безпеки: є можливість точніше відстежувати розташування поїзда за допомогою супутникової навігації.
Загальна сума контракту склала 4,2 млрд доларів.
Планується, що постачання здійснюватиметься Транскаспійським міжнародним транспортним маршрутом - через порти Актау, Баку і далі до Європи в обхід рф.
За станом платної дорожньої мережі слідкуватиме національний оператор, який здійснює регулярний моніторинг.
Нові судна будуть оптимізовані під особливості Каспійського моря та внутрішніх водних шляхів, включаючи проходження шлюзів та роботу в умовах мілководдя.
Країни, територією яких проходить Середній коридор, нині реалізують низку масштабних інфраструктурних проектів, спрямованих на підвищення пропускної здатності маршруту.
Наразі парк локомотивів становить понад 1,9 тисяч одиниць.
Сьогодні шлях з Алма-Ати до Іссик-Куля займає близько 500 км - у разі реалізації нового проекту довжина маршруту може значно скоротитись.
Фінансування буде використано для збільшення пропускної здатності для транзитних вантажних перевезень.
Цей захід застосовується за певних умов, одне з них - походження вугілля має бути виключно з Казахстану, а порти можуть використовуватися лише як транзитні зони.
