Тег: железная дорога
Влітку 2026 року ці потяги мають стати щоденними.
Швидкісні поїзди, які курсуватимуть маршрутом, зможуть розвивати швидкість понад 300 км/год.
Вартість проєкту перевищила 50 трлн рублів, що зробило його непосильним для бюджету.
DB та Eurostar підписали угоду, що передбачає спільну підготовку до відкриття нових маршрутів через тунель під Ла-Маншем.
Вперше на одного жителя країни припало понад три поїздки залізницею за звітний період.
На проєкти у сфері розвитку портової інфраструктури передбачено 0,9 млрд грн, на проєкти у сфері автотранспорту - 4,5 млрд грн.
Контракт підписано з енергетичною компанією Iberdrola.
Зокрема, йшлося про проект закону про внесення змін до закону "Про залізничний транспорт" щодо деяких питань управління безпекою руху на залізничному транспорті.
Угода посилить позиції Wabtec на ринку систем забезпечення безпеки та управління рухом поїздів.
Також було підписано меморандум про продовження стратегічного партнерства між ҚТЖ та Stadler Rail Group. ТМ
Контракт включає постачання та монтаж електрифікованих шляхів та технологічних систем для першого в країні проекту високошвидкісної магістралі.
Експерти компанії представили фінській стороні реальні кейси, зокрема: як організувати безперервні вантажні перевезення в умовах воєнного стану.
Новий рухомий склад буде задіяний переважно на внутрішньому ринку Польщі.
PRM забезпечує комплексне обслуговування залізничних ліній з великоваговим рухом, у тому числі гірничорудних компаній BHP та Rio Tinto.
В АТ УЗ заявляють, що 50% витрат компанії складає заробітна платня співробітникам.
Чітка інформація про демонтаж залізничної лінії очікується на початку 2026 року.
Цей захід стосується всіх регульованих тарифів.
Сторони оновили угоду з надання допомоги у разі подій на лінії колії 1435 мм, яка пов'язує Каунас із Польщею - там виконуються перевезення вантажів, включаючи військові.
До складу системи входять відеокамери і обчислювальний модуль, що аналізує за допомогою штучного інтелекту зображення, що отримуються від камер в реальному часі.
Зараз компанія займається модернізацією тепловоза та створенням інфраструктури для підзарядки акумуляторних батарей.
