Тег: железная дорога
Рух на залізничній лінії повністю зупинено.
Зараз 18 тис. вагонів російської власності перебувають у комерційному користуванні АТ УЗ.
Загальна вартість контракту склала 346 млн євро.
У результаті сталося зіткнення двох локомотивів та пошкоджені лінії електропередач.
Загальні прямі збитки, які були завдані залізничній інфраструктурі, оцінюють у 4,3 млрд доларів.
Іспанська Fanox виробляє електротехнічну продукцію для залізничного транспорту, словацька Kompozitum - інноваційні вироби з карбону та металографіту.
Модернізована ділянка забезпечить зв'язок з промисловими об'єктами на півночі і в центрі Молдові, також цим коридором здійснюється транзит товарів з України.
Зокрема, близько 12 млн євро планується заощадити на скороченні робіт у міжнародному аеропорту Рига.
Представлено новий бренд EuroCity та модернізований поїзд ETR 610 - перший з тих, що планується використовувати у транскордонному сполученні.
Проти реорганізації, що проводиться відповідно до вимог Європейської Комісії, виступили профспілки Франції.
Зокрема, пошкоджено елементи енергопостачання та колії.
Маршрут враховує розпочате будівництво лінії європейської колії в Україні між Ужгородом і Чопом та можливу майбутню пряму лінію Ужгород-Чоп- Кошице-Братислава.
Експерт логістичного ринку вважає, що АТ УЗ буде складно витримати конкуренцію з європейськими залізничними перевізниками, якщо вони прийдуть в Україну.
Це найбільше фінансування Євросоюзу, виділене у поточному фінансовому періоді.
Європою вантаж вигідніше везти залізницею, аніж платними дорогами, враховуючи вартість пального та екологічні показники.
Від чеського кордону до Мокави через Польщу вантаж було перевезено компанією LTG Cargo Polskа.
Продовження швидкісної залізничної лінії заплановано на наступному етапі розвитку Транс'європейської транспортної мережі TEN-T.
Військова мобільність слугує стримуючим фактором проти агресора, однак вигоди, отримані від цього - у вигляді розвиненої транспортної інфраструктури приносять користь суспільству в цілому, вважають в Альянсі.
Майже 13 тисяч залізничників нині служать у лавах Збройних Сил України.
Однією з ключових вимог європейських чиновників в транспортній галузі є прийняття Україною закону про залізничний транспорт.