Тег: железная дорога
Siemens Mobility візьме на себе розробку та постачання високошвидкісних поїздів на основі платформи Velaro Novo.
Попри руйнування рух в одеському вузлі забезпечено.
Будівництво залізниці має розпочатися в 2029 році.
Лінія входить до європейського коридору Західні Балкани - Східне Середземномор'я, що сполучає країни Центральної Європи з портами на Адріатиці та Східному Середземномор'ї.
Запланований термін постачання - жовтень 2028 року.
Закон передбачає перехідний період, після остаточного ухвалення його положення набудуть чинності через три роки.
У середньому національною залізничною мережею щодобово курсували 11 258 пасажирських поїздів.
Загальна вартість масштабного проекту оцінюється в 4,7 млрд доларів.
За перші 11 місяців 2025 року оператор перевіз 81,4 млн осіб, що перевищує обсяг перевезень за весь 2024 рік.
Висота породи над тунелем місцями сягає до 1200 метрів.
Роботи будуть організовані на материковій території країни, крім острова Корсика.
Нічні поїзди курсуватимуть тричі на тиждень.
Влітку 2026 року ці потяги мають стати щоденними.
Швидкісні поїзди, які курсуватимуть маршрутом, зможуть розвивати швидкість понад 300 км/год.
Вартість проєкту перевищила 50 трлн рублів, що зробило його непосильним для бюджету.
DB та Eurostar підписали угоду, що передбачає спільну підготовку до відкриття нових маршрутів через тунель під Ла-Маншем.
Вперше на одного жителя країни припало понад три поїздки залізницею за звітний період.
На проєкти у сфері розвитку портової інфраструктури передбачено 0,9 млрд грн, на проєкти у сфері автотранспорту - 4,5 млрд грн.
Контракт підписано з енергетичною компанією Iberdrola.
Зокрема, йшлося про проект закону про внесення змін до закону "Про залізничний транспорт" щодо деяких питань управління безпекою руху на залізничному транспорті.
