Думки

Дмитрий Козаченко
Дноуглубление рек остается на мели

И это тоже тормозит развитие речной отрасли.

Вита Мирошниченко
Корректировать нельзя оформлять

О новых веяниях в работе таможни, негативно влияющих на транспортную логистику товаров.

Віктор Довгань
Комплексний план дій допоможе удосконалити механізми ведення інфраструктурних проектів

Про заходи співпраці з Євросоюзам з покращення управління інфраструктурними проектами в Україні.

Андрій Прохорченко
Еволюція моделі вантажних перевезень як реальність для залізничної системи України

Про ступеневі маршрути та гібридні моделі перевезень - український дебют та європейська практика.

Костянтин Дода
Реформа приміських пасажирських залізничних перевезень і розвиток регіонів

Приміські залізничні транспортні системи можуть приносити величезні суспільні вигоди, але їхній розвиток безпосередньо залежить від участі в ньому держави і уваги до них з боку місцевої влади.

Александр Ткачук
Старий рік минає, Новий наступає…

Що приніс 2018 рік для ринку залізничних перевезень?

Віктор Довгань
Що принесла Рада Україна-ЄС в сферу транспорту?

Підсумки 2018 року для інфраструктурної галузі України в контексті співпраці з ЄС.

Кирилл Новиков
Українські аеропорти: реалії та виклики

Про стан і найближчі перспективи розвитку ключових аеропортів країни.

Юрій Лавренюк
Weigh-in-Motion. What is that?

Про перший крок на шляху впровадження повністю автоматичного вагового контролю на українських автошляхах.

Владислав Решетняк
Это провал. Или черный вторник УЗ

4 декабря "Укрзализныця" продала онлайн почти 150 тысяч билетов, но повезло не всем желающим. Почему так?

Александр Криворучко
Ремонты вагонов в УЗ: "Не подмажешь - не починишь"?

Негласное правило "Укрзализныци", которое жестко нарушает законы рынка - вагоны под управлением УЗ ремонтируются в первую очередь. При этом огромное количество частных вагонов долгое время простаивают, чтобы попасть на ремонт в любое вагонное депо Украины.

Павло Руденко
Купив причеп, а коня не маю

Про диспропорції і зниження ефективності в роботі залізниці та, що з цим робити.

Елена Криворучко
Треугольник качества: зачем нужны контракты FIDIC

Еще раз о роли инженеров-консультантов в реализации проектов дорожного строительства, реализуемых за средства МФО.

Андрей Шкляр
Три речі, де Kyiv Boryspil Express міг би стати краще

Перші враження пасажира від користування залізничним експресом з аеропорту Бориспіль.

Артем Гриненко
На українських дорогах - один в полі не воїн

Весь дорожній бізнес вирішили об’єднати у Всеукраїнську дорожню асоціацію.

Артем Волков
Инцидент в Керченском проливе: позиции участников конфликта и реакция Украины

Нынешняя конфликтная ситуация является нарушением Конвенции UNCLOS-82, Устава ООН и Договора 2003 года, поэтому существуют правовые основания для уведомления о таких действиях Совета безопасности ООН с последующим обжалованием в Международном Суде ООН.

Владислав Решетняк
Канзас порожняк не гонит

Беглый взгляд на один из крупнейших железнодорожных узлов Соединенных Штатов.

Віктор Довгань
"Один пояс - один шлях" - де китайські інвестиції?

Останні роки КНР просуває концепцію "Один пояс – один шлях" з метою закріпити свою присутність в країнах світу, і Україна не є виключенням. Протягом останніх років було анонсовано багато амбітних спільних проектів, проте питання - "чи побачимо ми китайські інвестиції?" - залишається відкритим.

Вита Мирошниченко
Единое окно. Поехали!

Обзор практического применения норм закона №7010 по видам контроля.

Ярослав Петрухно
Авиакомпания МАУ прощается с "классикой"

Все когда-то заканчивается - сегодня, например, тихо подходит к завершению целая эпоха в гражданской авиации Украины. Ну как тихо, под звуки реактивных двигателей Boeing 737–300.

Наверх