Думки

Володимир Шемаєв
Проект міжнародного водного шляху Е40: перспективи та обмеження

Що собою являє проект Е40 і які перешкоди стоять на шляху його реалізації.

Андрій Прохорченко
Продаж нитки графіку. Як це відбувається

У контексті появи "нового" закону про залізничний транспорт України за №1196-1 від 06.09.2019 важливо вивчити процедуру доступу до залізничної інфраструктури. З'являється нагода порівняти процедури продажу нитки графіка в країнах ЄС з нашим законом.

Дмитрий Козаченко
Куда причалит речная отрасль

Что такое речная инфраструктура и какие изменения ей нужны?

Артем Волков
Порядок отбора проб утвердили. Будет ли порядок?

Когда можно будет оценить реальный эффект от принятого Порядка отбора проб воды и проведения их анализа, и все ли в порядке с Порядком?

Ирина Кошель
WiM та інфраструктурні виклики для нової Верховної Ради

Що таке система Weigh-in-Motion автоматичного габаритно-вагового контролю та яких законодавчих змін вона потребує.

Віктор Довгань
Що з квотами на вантажні автоперевезення?

Декілька слів про стан справ у питанні лібералізації вантажних перевезень.

Кирилл Новиков
Перший український сargo-аеропорт

Навіщо Україні потрібен окремий вантажний аеропорт, і де він може бути розташований?

Дмитрий Хапилин
"Стройка века" в аэропорту Франкфурт: каким будет Терминал 3

Терминал 3 аэропорта Франкфурт - самая большая стройка в Европе с полностью приватным финансированием.

Александр Ткачук
Приватна інфраструктура як альтернативний шлях розвитку залізниці

Володимир Деменко
Либерализация ж/д отрасли. Чей опыт сработает у нас?

О двух возможных подходах в разделении железнодорожного монополиста в ходе реформирования.

Владислав Решетняк
Скоростные поезда Португалии: личный опыт

Какие скоростные поезда ездят в Португалии, где купить билеты и во сколько они обойдутся?

Олег Иванюшенко
Концессия в портовой отрасли - всегда ли она хороша?

В украинских портах готовятся к реализации пилотных концессионных проектов. Но для всех ли видов портовых предприятий подходит данная форма управления?

Валерий Ткачев
Новый договор с УЗ. Что ожидать грузоотправителям от внедрения новой редакции документа?

Что не так с новой редакцией договора с "Укрзализныцей"?

Віктор Довгань
Три конверти для нового міністра інфраструктури

З чим нинішня команда МІУ залишає уряд і чого очікувати від нового керівництва галузі?

Олег Нивьевский
Рейтинг ефективності морських портів України

Чи завжди обсяги перевалки свідчать про ефективність роботи порту? Ні. І ось чому...

Георгий Зубко
Капсульний готель - новий досвід Борисполя

Капсульний готель, як нова послуга для пасажирів, додаткова можливість для аеропорту та світовий тренд.

Александр Щипцов
Річці потрібен єдиний "керівник" - закон!

Держава на рівні закону повинна взяти на себе зобов’язання утримувати стратегічні об’єкти річкової інфраструктури та забезпечувати безпеку судноплавства.

Михал Леман
Як побудована бізнес-модель FlixBus

Після оголошення про вихід FlixBus на український ринок, ми отримали масу звернень щодо співпраці з українськими партнерами. Спробую пояснити, як це працює.

Владислав Решетняк
Экспресс в Борисполь, терминал F и Ryanair в первый раз

Неинформативный блог с субъективными впечатлениями.

Віктор Довгань
Чи є місце інфраструктурі в програмах партій?

Наскільки значну роль партії-лідери виборчих перегонів відводять у програмах розбудові доріг, портів і аеропортів?

Наверх