Думки

Александр Ткачук
Залізниця: прибуток чи соціальний добробут

Радісна звістка про те, що Українська залізниця знайшла сенс свого існування в шляху до ІРО, повинна була б вселити надію у світле майбутнє залізниці та країни.

Андрей Рязанцев
Як дефіцит зерносховищ впливає на перевезення зернових

Дефіцит потужностей для зберігання зернових є фактором, що не дозволяє перевозити такі вантажі рівномірно протягом року. Як вирішувати проблему?

Віктор Довгань
Підготовка IPO "Укрзалізниці" - зелене світло реформам

Які переваги виходу на IPO "Укрзалізниці"?

Георгий Зубко
Чи можлива приватизація аеропорту Бориспіль

Приватизація аеропорту „Бориспіль“ можлива лише за умови стабільної економічної ситуації та пройденого шляху корпоратизації.

Андрей Подгайный
Приватизація, оренда, концесія. Що нового?

Що може чекати на транспортну галузь в контексті останніх змін в законодавстві.

Віктор Довгань
Речные перевозки между Украиной и Беларусью - старт Е-40

Как МИУ планирует работать для развития речных перевозок между двумя странами.

Александр Ткачук
Хто візьме на себе відповідальність за залізницю?

"Українська залізниця" асоціюється з поняттями "залізниці", "Укрзалізниці" та "залізничного транспорту" (галузі, залізничної системи), хоча це не тотожні поняття.

Дмиртий Исаенко
Аудит безпеки доріг: знизити кількість ДТП та зекономити до 4,5 млрд дол. на рік

Які аспекти необхідно враховувати при будівництві доріг в Україні для забезпечення безпеки руху.

Евгений Дыхне
Что мешает и, что поможет МАУ

Какие основные вызовы стоят перед крупнейшим авиаперевозчиком Украины, и как их преодолеть.

Александр Ткачук
Залізнична реформа: очікування та реальність

Про що сказано і не сказано в новому законопроекті про залізничний транспорт України?

Володимир Шемаєв
Проект міжнародного водного шляху Е40: перспективи та обмеження

Що собою являє проект Е40 і які перешкоди стоять на шляху його реалізації.

Андрій Прохорченко
Продаж нитки графіку. Як це відбувається

У контексті появи "нового" закону про залізничний транспорт України за №1196-1 від 06.09.2019 важливо вивчити процедуру доступу до залізничної інфраструктури. З'являється нагода порівняти процедури продажу нитки графіка в країнах ЄС з нашим законом.

Дмитрий Козаченко
Куда причалит речная отрасль

Что такое речная инфраструктура и какие изменения ей нужны?

Артем Волков
Порядок отбора проб утвердили. Будет ли порядок?

Когда можно будет оценить реальный эффект от принятого Порядка отбора проб воды и проведения их анализа, и все ли в порядке с Порядком?

Ирина Кошель
WiM та інфраструктурні виклики для нової Верховної Ради

Що таке система Weigh-in-Motion автоматичного габаритно-вагового контролю та яких законодавчих змін вона потребує.

Віктор Довгань
Що з квотами на вантажні автоперевезення?

Декілька слів про стан справ у питанні лібералізації вантажних перевезень.

Кирилл Новиков
Перший український сargo-аеропорт

Навіщо Україні потрібен окремий вантажний аеропорт, і де він може бути розташований?

Дмитрий Хапилин
"Стройка века" в аэропорту Франкфурт: каким будет Терминал 3

Терминал 3 аэропорта Франкфурт - самая большая стройка в Европе с полностью приватным финансированием.

Александр Ткачук
Приватна інфраструктура як альтернативний шлях розвитку залізниці

Володимир Деменко
Либерализация ж/д отрасли. Чей опыт сработает у нас?

О двух возможных подходах в разделении железнодорожного монополиста в ходе реформирования.

Наверх