Що таке авіація? Це не просто літаки - це перш за все люди, які кожен день наполегливо працюють та творять її історію. З кожною з авіакомпаній̆ у нас є власна неповторна історія.

Та сьогодні є нагода розповісти про одну з них. Адже якраз 21 травня виповнюється рівно два роки оранжевому смайлику, який став символом SkyUp Airlines та з яким пов’язана неймовірна кількість подіи і знайомств, котрі ми разом пережили у Львові. 

DSC_1798

Історія нашого знайомства почалася, як і годиться, з найпершого літака авіакомпанії UR-SQA, або просто "Альфи", яка прибула до Львова ще 2 червня 2018 року. І саме їй судилося стати найріднішою для Львова. Адже "Альфа" першою була забазована у Львові, вона приймала участь у одному з найяскравіших відкриттів регулярних рейсів зі Львова (йдеться про Тель-Авіва, де в одному літаку зійшлися разом великі групи українських паломників та хасидів).

DSC_0180  

Знайомство з наступним бортом компанії відбулося вже через два дні, 4 червня 2018 року, коли "Браво" (UR-SQB), один з перших двох літаків компанії, прилетів в офіційній лівреї до Львова. До речі зараз він є особливим у флоті завдяки тому, що на ньому був початковий варіант корпоративної розкраски. Її згодом трохи підкорегували, зокрема, збільшили помаранчеву смугу на дні літака. Та цей борт не дофарбовували і це додає йому особливого шарму та підкреслює статус першопрохідця.

DSC_1161_04  

У кінці 2018 року відбулася ще одна подія, а саме прибуття третього літака Boeing-737-800 UR-SQC "Чарлі", який уже через декілька днів я побачив у своєму об’єктиві. Також саме на ньому здійснилася одна з моїх найбільших мрій: побувати у кабіні літака. Та склалося тоді все ще більше круто, адже окрім кабіни та пілотів, я познайомився з прекрасними бортпровідницями Олею, Олесею та Іриною.

DSC_0536_10 

Час летить швидко і ось вже настав 2019 рік, і на його початку компанія отримала ще два літаки, а саме четвертий Boeing 737-800 (UR-SQF) та п’ятий Boeing 737-700 (UR-SQD). І практично одразу, зважаючи на щільний графік компанії, ще у білих лівреях, вони виконали рейси до Львова. Та вже за декілька тижнів були покрашені в оранжеві кольори перевізника. 

DSC_0314_08

Справжнє споттерське щастя мені довелося пережити з "Дельтою". Адже коли сонце виходить за секунд до відльоту - це велике везіння. Саме так було, коли вона вирулила на ЗПС і хмари розвіялися - це додало моїм фото додаткового шарму та унікальності. Та особливо цей борт відзначився, коли виконував евакуаційний рейс з Уханю. Тоді він тривалий час перебував у всіх стрічках новин та на екранах телевізорів, а весь екіпаж досі заслужено вважають героями.

DSC_0324  

Та все ж найвідомішим літаком компанії судилось стати яскравому та екстравагантному UR-SQE, який став шостим бортом SkyUр Airlines. Він отримав назву "Шахталіт", оскільки став офіційним перевізником однойменного футбольного клубу. Його унікальну ліврею, виконану всесвітньо відомими майстрами, малювали у три етапи та витратили 210 літрів фарби. 20 квітня 2019 року цей літак вперше прилетів до Львова, де разом з пілотом Віталієм Матенчуком потрапив у мою камеру. Безперечно, для мене це була одна з найцікавіших подій весни 2019 року.

DSC_0041  

А вже через три дні після нього, 23 квітня, до Львова прилетів сьомий літак компанії - Boeing 737-800. За декілька місяців саме він брав участь у відкритті найромантичнішого рейсу Париж-Львів, який супроводжувався вишуканою класичною музикою та львівськими круасанами. А ще запам’ятався дуже специфічною погодою, коли туман, в прямому сенсі, огортав крила та фюзеляж літака.

DSC_0093_08

8 серпня 2019 до Львова вперше прилетів восьмий літак компанії - Boeing 737-800 UR-SQG.

DSC_0056

Цього ж місяця відбулась історична подія для компанії - отримання першого Boeing 737-900 (UR-SQI), а вже 21 жовтня цей, дев’ятий у флоті SkyUр, літак прибув до Львова.

10 та 11 літаками стали два Boeing-737-900 (UR-SQJ) та (UR-SQK), які надійшли вже весною 2020 року. Зараз вони виконують спеціальні пасажирські рейси та займаються вантажними перевезеннями товарів з Китаю.

Такою є львівська історія літаків авіакомпанії. Сподіваюсь, після повернення до нормального ритму життя, вона стане ще більш насиченою. Власне, як і для всієї української авіаіндустрії, та аеропорту Львів, зокрема.  

DSC_0363