Оператор інфраструктури залізниць Бельгії Infrabel завершив реконструкцію шляхового розвитку вантажної станції Меркатор у морському порту Гента, що дозволяє приймати там поїзди довжиною 740 м, пише ЦТС.
До клієнтів станції входять компанії Volvo і Arcelor Mittal, а також один з найбільших поромних операторів Європи DFDS.
Наприклад, оператор Lineas відправляє щодня до двох поїздів із комплектуючими з Ельмхульту (Швеція) на складальне підприємство Volvo.
Перепланування колійного розвитку на станції Меркатор, відкритої в 1996 році, включало збільшення довжини шести шляхів до 750 м за проектом вартістю 12,5 млн євро, з яких 4 млн надав федеральний уряд, решта надійшла з фонду Recovery and Resilience Facility (RRF) Європейського союзу.
На станції працюють ще три під'їзні колії довжиною від 500 до 600 м.
На наступному етапі Infrabel планує до 2029 року запровадити нову систему сигналізації та дистанційного керування в рамках стратегії збільшення з 10 до 15% частки залізниць у перевезеннях у сполученні з портом Гента.


