Виктор Довгань

замминистра инфраструктуры Украины (2016-2019)

Інвестиції в інфраструктуру Донбасу - механізм економічної реінтеграції окупованих територій Мнение

Якою планується реконструкція дороги М-14, що сполучає чорноморські та азовські порти України, та скільки це буде коштувати.

Перспективи концесії порту Бердянськ Мнение

Міністерство інфраструктури разом з європейськими експертами підготували попереднє ТЕО проєкту розвитку Бердянського морського торговельного порту.

Рекомендации ТРАСЕКА для транспорта в условиях пандемии Covid-19 Мнение

Як стимулювати внутрішні авіаперевезення в Україні? Мнение

Літати за кордон зараз вигідніше, ніж між містами України. Як вирівняти ситуацію та зробити внутрішні авіарейси більш доступними?

Навіщо потрібна Стратегія реформування управління циклом інфраструктурного проєкту Мнение

Для чого потрібна Стратегія реформування управління життєвим циклом інфраструктурного проєкту в Україні на 2020-2024 роки?

Підготовка IPO "Укрзалізниці" - зелене світло реформам Мнение

Які переваги виходу на IPO "Укрзалізниці"?

Речные перевозки между Украиной и Беларусью - старт Е-40 Мнение

Как МИУ планирует работать для развития речных перевозок между двумя странами.

Що з квотами на вантажні автоперевезення? Мнение

Декілька слів про стан справ у питанні лібералізації вантажних перевезень.

Три конверти для нового міністра інфраструктури Мнение

З чим нинішня команда МІУ залишає уряд і чого очікувати від нового керівництва галузі?

Чи є місце інфраструктурі в програмах партій? Мнение

Наскільки значну роль партії-лідери виборчих перегонів відводять у програмах розбудові доріг, портів і аеропортів?

Один пояс, один шлях: китайські інвестиції в інфраструктуру України Мнение

Якими є перспективи співпраці України і КНР на Новому Шовковому шляху?

Комплексний план дій допоможе удосконалити механізми ведення інфраструктурних проектів Мнение

Про заходи співпраці з Євросоюзам з покращення управління інфраструктурними проектами в Україні.

Що принесла Рада Україна-ЄС в сферу транспорту? Мнение

Підсумки 2018 року для інфраструктурної галузі України в контексті співпраці з ЄС.

"Один пояс - один шлях" - де китайські інвестиції? Мнение

Останні роки КНР просуває концепцію "Один пояс – один шлях" з метою закріпити свою присутність в країнах світу, і Україна не є виключенням. Протягом останніх років було анонсовано багато амбітних спільних проектів, проте питання - "чи побачимо ми китайські інвестиції?" - залишається відкритим.

Украина - Беларусь: сотрудничество в транспорте Мнение

В Гомеле Украина и Беларусь обсудили перспективы развития судоходства, железнодорожного и авиасообщения между странами.

Як розвивати мультимодальні перевезення? Мнение

В той час, як середній рівень контейнеризації в ЄС становить 45%, галузь контейнерних перевезень в Україні знаходиться на початковому етапі розвитку і становить менше 1%. Як змінити ситуацію?

Україна-Литва: транспорт єднає Мнение

Про співробітництво між Україною та Литвою в галузі транспорту.

Екзамен морської галузі України Мнение

9-18 червня 2018 року Україна вперше проходить обов’язковий аудит Міжнародної морської організації (ІМО), який визначить виконання нами міжнародних зобов’язань у сфері безпеки судноплавства.

Розвиток Чернівців за допомогою співробітництва з Румунією Мнение

Про які проекти в інфраструктурній галузі домовилися українська і румунська сторони на переговорах, що відбулися у Чернівцях? Що потрібно для їхньої реалізації?

Від Сент-Луїса до Нового Орлеану - по слідах Тома Сойера Мнение

Українська делегація відвідала США, де ознайомилася, як там влаштоване річкове судноплавство. Який досвід може перейняти Україна?

Наверх