Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Від ідеї і вагонів-платформ до контейнерного терміналу – шлях "Левада-Карго" за 10 років Статья

Як розвивавася ринок залізничних контейнерних перевезень в Україні останніми роками, та яке місце в цьому посіла компанія "Левада-Карго".

Більшість об’єктів доведеться будувати з нуля – інтерв’ю з "Укравтодором" Интервью

Андрій Івко, перший заступник голови "Укравтодору", про підсумки воєнного 2022 року для дорожнього відомства.

Інфраструктурні підсумки року: Оцінки бізнесу і влади Статья

Підсумки року, больові точки та плани на майбутнє - про що, говорили на Інфраструктурному дні в ЄБА.

Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні Статья

Наскільки реалістичними є деякі з проектів у транспортній сфері, які під час війни просуваються українськими посадовцями або частиною бізнесу.

Експедиторські послуги – це стартап для "Укрзалізниці", але з високим потенціалом, – інтерв’ю з Валерієм Ткачовим Интервью

Розмова з АТ УЗ про рішення надавати експедиторські послуги, а також щодо планів реформування вантажної вертикалі компанії.

Основний фокус зараз - перевалка через порт Ізмаїл, – інтерв’ю з "Маріупольською інвестиційною групою" Интервью

Розмова з керівником МІГ про втрати Групи у Маріуполі, пошуки нових видів діяльності, табу на інвестиції та складнощі роботи на Дунаї.

Вивчаємо можливість створення спільного підприємства з Deutsche Bahn – інтерв’ю з "Укрзалізницею" Интервью

Володимир Шемаєв про зміст Меморандуму, підписаного між АТ УЗ і DB.

Юрій Васьков: "Питання вивезення металу у рамках "зернової ініціативи" зараз не обговорюється" Интервью

Інтерв’ю з заступником міністра інфраструктури про те, як функціонує "зерновий коридор".

Протягом двох тижнів будемо технічно готові здійснювати експорт з усіх терміналів портів Великої Одеси – інтерв'ю з керівником АМПУ Интервью

Перше інтерв’ю з новим керманичем Адміністрації морських портів України Олексієм Востріковим.

Хочемо бути не лише перевізником вантажів, а й стивідорною компанією - інтерв'ю з керівником "Українського Дунайського пароплавства" Интервью

Т. в. о. генерального директора "Українського Дунайського пароплавства" Дмитро Москаленко про роботу під час війни та про те, що буде з УДП після перезапуску портів Великої Одеси.

Андрій Івко: "Повне відновлення доріг може тривати 3-4 роки" Интервью

Інтерв'ю з заступником голови Державного агентства автомобільних доріг України.

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 4: JIT+ та ЦТС Интервью

ЦТС продовжує говорити з топ-менеджерами компаній про те, як змінився бізнес під час воєнного стану - персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки.

Тарифний бліцкриг "Укрзалізниці": Які наслідки матиме підвищення тарифів на залізничні перевезення Статья

Залізничні тарифи на вантажні перевезення вирішили підняти відразу на 70%. Чи не нашкодить це галузям економіки, які ще продовжують генерувати доходи в умовах війни?

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 3: "Астарта-Київ" і "Метінвест" Интервью

Персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки та гуманітарна допомога - ключові проблеми компаній в умовах воєнного стану.

Сушити весла? Чи варто дозволити українським морякам виїзд за кордон під час війни Интервью

Інтерв’ю з головою профспілки робітників морського транспорту України Олегом Григорюком.

Як перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом, в умовах війни. Частина 2: "ArcelorMittal Кривий Ріг" і Kernel Интервью

Як змінилася логістика найбільших компаній під час війни і як в цілому трансформується їх діяльність.

Працювати до перемоги: Як перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом, в умовах війни Интервью

Інтерв'ю з топ-менеджерами "Ковальська", "Лемтранс", "Вертикаль".

Накормить мир: Как наладить экспортную логистику зерна из Украины Статья

Возможна ли деблокада украинских портов, и какие европейские морские гавани временно могут помочь с экспортом украинского зерна.

Метро всегда было объектом двойного назначения, - интервью с Натальей Макогон Интервью

Как столичный метрополитен выполнял функцию убежища в период битвы за Киев и каковы ближайшие планы по возобновлению нормальной работы киевской подземки.

Пока бензин в дефиците: Как работает альтернативный транспорт в Киеве Статья

Каршеринговые компании даже в условиях войны продолжают работать в столице. ЦТС узнал, как изменился спрос, цены, и повлияла ли нехватка топлива на востребованность таких сервисов.

Наверх