Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Україна має всі шанси стати ключовим пунктом у транзиті китайських вантажів у Європу, – інтерв’ю з CEO Uni-Laman Group Интервью

Розмова з Геннадієм Сорочинським про потенціал України на Транскаспійському транспортному маршруті, важливості присутності в Казахстані і плани відкриття офісів в ОАЕ та Індії.

Квитки, вагони, тарифи: що заважає розвитку залізничних пасажирських перевезень Статья

Як перетворити пасажирський сегмент на прибутковий напрямок діяльності "Укрзалізниці".

Національна транспортна стратегія 2030. Як планують розвивати залізницю Статья

Що для посилення залізничних перевезень КМУ пропонує зробити у поточному році, та які кроки передбачені у найближчу п’ятирічку. Чи є реалістичні індикатори оцінки запланованого?

Тарифи на залізничні перевезення: Позиція промислових вантажовідправників Статья

Представники галузей – найбільших клієнтів "Укрзалізниці" – вважають підняття тарифів економічно необґрунтованим, наслідком чого стане стагнація виробництва.

Win-win замість гри в одні ворота Статья

Як тарифна політика залізничних перевезень може стимулювати зростання вантажообігу.

Мобілізація "з коліс": Як впливає на економіку здійснення транспортного обов’язку Статья

Як знайти баланс між необхідністю забезпечення Сил оборони і інтересами економіки країни у питанні вилучення автотранспорту на потреби ЗСУ.

Вже відправляємо регулярні поїзди до ЄС, – інтерв’ю з "КТ Мостиська" про контрейлерні перевезення Интервью

Перевезення автомобільних напівпричепів залізницею - європейський тренд, який поступово набирає обертів і в Україні. Що потрібно для організації такої логістики та в чому її переваги?

Мільярди для рф від Європи: Чи затягнуть пояси російським металургам Интервью

Чому країни ЄС досі продовжують купувати російську металопродукцію, яка номенклатура найбільш цікава для європейців та чи може Україна запропонувати альтернативу?

Прогнозуємо труднощі з українським складом екіпажів, – інтерв'ю з Kernel про флот Интервью

Розмова з Юрієм Кізлевичем про плани Kernel щодо експлуатації флоту та наміри його вигідно продавати та купувати.

Застиглий брухт: Чому металурги не можуть отримати сировину від "Укрзалізниці" Статья

АТ УЗ вже кілька місяців не може відновити реалізацію металобрухту. Чому це відбувається, та яких втрат через це зазнають металургійна галузь, експортери та державний бюджет.

Логістика, кадри та інвестиції: Що турбує найбільших експортерів Статья

Великий бізнес відзначає відкриття чорноморського коридору, як головний логістичний успіх 2023 року, але остерігається кадрових проблем на тлі мобілізації в 2024 році.

В очікуванні контейнерів: Чи підуть нові вантажі до портів Великої Одеси морським коридором Статья

З початку року керівництво транспортної галузі говорить про можливість долучення контейнерних вантажів до роботи чорноморського коридору. Є інформація, що з дня на день навіть очікують перше фідерне судно. Які застереження мають учасники ринку?

Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії Интервью

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023 Статья

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту Статья

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект Статья

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й Статья

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази Статья

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО Интервью

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею Статья

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Наверх