Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
За три роки плануємо з'єднати США та Китай з Європою, – інтерв'ю з Supernova Airlines Интервью

СЕО Supernova Airlines Ярослав Красножон про плани розвитку авіакомпанії "Нової пошти".

П’ять питань про державний фонд страхування цивільних морських суден Статья

Україна шукає шляхи для повноцінного відновлення судноплавства в Чорному морі. Зокрема, для цього запроваджуються механізм компенсації власникам суден від збитків з боку рф. Як і коли він запрацює?

П’ять питань про роботу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури Статья

Мустафа найєм розповів, чим займатиметься нова структура, створена на базі Держагентства інфраструктурних проектів та "Укравтодору".

Сьогодні ми продаємо готовий бізнес, - директорка Білгород-Дністровського торгового порту про приватизацію Интервью

Білгород-Дністровський МТП - другий портовий актив, що виставлено на приватизацію. Що саме пропонують потенційному покупцю?

Однакові правила для всіх або відкрите море: Що буде з українськими портами? Статья

Україна продовжує потерпати від обмежень морського експорту, в той час як до портів країни-агресора судна мають вільний доступ. Настав час змінити ситуацію.

Уникнути страхового паралічу Статья

Для відновлення морського експорту Україні потрібна дієва система страхування військових ризиків. Що відбувається насправді?

Від ідеї і вагонів-платформ до контейнерного терміналу – шлях "Левада-Карго" за 10 років Статья

Як розвивавася ринок залізничних контейнерних перевезень в Україні останніми роками, та яке місце в цьому посіла компанія "Левада-Карго".

Більшість об’єктів доведеться будувати з нуля – інтерв’ю з "Укравтодором" Интервью

Андрій Івко, перший заступник голови "Укравтодору", про підсумки воєнного 2022 року для дорожнього відомства.

Інфраструктурні підсумки року: Оцінки бізнесу і влади Статья

Підсумки року, больові точки та плани на майбутнє - про що, говорили на Інфраструктурному дні в ЄБА.

Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні Статья

Наскільки реалістичними є деякі з проектів у транспортній сфері, які під час війни просуваються українськими посадовцями або частиною бізнесу.

Експедиторські послуги – це стартап для "Укрзалізниці", але з високим потенціалом, – інтерв’ю з Валерієм Ткачовим Интервью

Розмова з АТ УЗ про рішення надавати експедиторські послуги, а також щодо планів реформування вантажної вертикалі компанії.

Основний фокус зараз - перевалка через порт Ізмаїл, – інтерв’ю з "Маріупольською інвестиційною групою" Интервью

Розмова з керівником МІГ про втрати Групи у Маріуполі, пошуки нових видів діяльності, табу на інвестиції та складнощі роботи на Дунаї.

Вивчаємо можливість створення спільного підприємства з Deutsche Bahn – інтерв’ю з "Укрзалізницею" Интервью

Володимир Шемаєв про зміст Меморандуму, підписаного між АТ УЗ і DB.

Юрій Васьков: "Питання вивезення металу у рамках "зернової ініціативи" зараз не обговорюється" Интервью

Інтерв’ю з заступником міністра інфраструктури про те, як функціонує "зерновий коридор".

Протягом двох тижнів будемо технічно готові здійснювати експорт з усіх терміналів портів Великої Одеси – інтерв'ю з керівником АМПУ Интервью

Перше інтерв’ю з новим керманичем Адміністрації морських портів України Олексієм Востріковим.

Хочемо бути не лише перевізником вантажів, а й стивідорною компанією - інтерв'ю з керівником "Українського Дунайського пароплавства" Интервью

Т. в. о. генерального директора "Українського Дунайського пароплавства" Дмитро Москаленко про роботу під час війни та про те, що буде з УДП після перезапуску портів Великої Одеси.

Андрій Івко: "Повне відновлення доріг може тривати 3-4 роки" Интервью

Інтерв'ю з заступником голови Державного агентства автомобільних доріг України.

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 4: JIT+ та ЦТС Интервью

ЦТС продовжує говорити з топ-менеджерами компаній про те, як змінився бізнес під час воєнного стану - персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки.

Тарифний бліцкриг "Укрзалізниці": Які наслідки матиме підвищення тарифів на залізничні перевезення Статья

Залізничні тарифи на вантажні перевезення вирішили підняти відразу на 70%. Чи не нашкодить це галузям економіки, які ще продовжують генерувати доходи в умовах війни?

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 3: "Астарта-Київ" і "Метінвест" Интервью

Персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки та гуманітарна допомога - ключові проблеми компаній в умовах воєнного стану.

Наверх