Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Квитки, вагони, тарифи: що заважає розвитку залізничних пасажирських перевезень

Як перетворити пасажирський сегмент на прибутковий напрямок діяльності "Укрзалізниці".

Національна транспортна стратегія 2030. Як планують розвивати залізницю

Що для посилення залізничних перевезень КМУ пропонує зробити у поточному році, та які кроки передбачені у найближчу п’ятирічку. Чи є реалістичні індикатори оцінки запланованого?

Тарифи на залізничні перевезення: Позиція промислових вантажовідправників

Представники галузей – найбільших клієнтів "Укрзалізниці" – вважають підняття тарифів економічно необґрунтованим, наслідком чого стане стагнація виробництва.

Win-win замість гри в одні ворота

Як тарифна політика залізничних перевезень може стимулювати зростання вантажообігу.

Мобілізація "з коліс": Як впливає на економіку здійснення транспортного обов’язку

Як знайти баланс між необхідністю забезпечення Сил оборони і інтересами економіки країни у питанні вилучення автотранспорту на потреби ЗСУ.

Застиглий брухт: Чому металурги не можуть отримати сировину від "Укрзалізниці"

АТ УЗ вже кілька місяців не може відновити реалізацію металобрухту. Чому це відбувається, та яких втрат через це зазнають металургійна галузь, експортери та державний бюджет.

Логістика, кадри та інвестиції: Що турбує найбільших експортерів

Великий бізнес відзначає відкриття чорноморського коридору, як головний логістичний успіх 2023 року, але остерігається кадрових проблем на тлі мобілізації в 2024 році.

В очікуванні контейнерів: Чи підуть нові вантажі до портів Великої Одеси морським коридором

З початку року керівництво транспортної галузі говорить про можливість долучення контейнерних вантажів до роботи чорноморського коридору. Є інформація, що з дня на день навіть очікують перше фідерне судно. Які застереження мають учасники ринку?

Зростання в умовах війни: Тренди вагонобудування 2023

Яким був 2023 рік для вагонобудівної галузі України, чи вдалося знайти заміну російським комплектуючим та які проєкти є перспективними для вітчизняних заводів.

Контейнеризація вантажопотоків: Яким був 2023 рік для ринку та як основні гравці оцінюють перспективи росту

В минулому році ринок контейнерних вантажів в Україні зростав як в обсягах перевезень, так і у інвестиційній привабливості. Відкриття морських коридорів та інтеграція з ТЕN-T – основні стимули для продовження позитивної динаміки.

Вагонний фальстарт: Чому примусове оновлення парку матиме негативний ефект

Для запуску програми потрібне відновлення повного циклу вагонобудування в Україні і покращення фінансової ситуації.

Сім питань про АМПУ: Чим займалося держпідприємство в 2023 році та які плани на 2024-й

Які виклики стали основними для Адміністрації морських портів в цьому році, чого вдалося досягти, та які плани лишилися нереалізованими.

Головний економічний драйвер 2024 – зростання вантажної бази

Разом з Європейською Бізнес Асоціацією ЦТС виділив Топ-5 пріоритетів роботи бізнесу і транспортних монополістів.

Від політики до реальної роботи: Як збільшити пропускну спроможність залізничних переходів між Україною та Польщею

Які кроки можуть позитивно вплинути на вантажообіг залізницею між Україною і ЄС.

Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея?

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

Електричка своїми руками: Як УЗ модернізує поїзди на Київському електровагоноремонтному заводі

"Укрзалізниця" нарощує обсяги ремонтів електричок на потужностях КЕВРЗ. В планах - налагодження ремонтів дизель-поїздів Pesa та навіть спальних вагонів. Чим зараз живе підприємство?

Дунайський вектор: Як розвивається порт Рені в умовах війни

В умовах блокування портів Великої Одеси, українські морські гавані на Дунаї переживають справжній бум. Що нового в порту Рені?

Після коридору: Як Україна забезпечить морський експорт

Які альтернативи можуть бути застосовані, щоб розблокувати судноплавство до українських портів на Чорному морі.

Наверх