Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Ефект доміно. П’ять питань про те, як санкції впливають на російських стивідорів

Російські порти, попри санкції, подекуди нарощують перевалку. Проте прихованою проблемою для стивідорів рф є проблеми з портовим обладнанням, що вже починають проявлятися.

Шанс від України: Які порти ЄС отримали додаткову перевалку в умовах блокування вітчизняних гаваней

Які з європейських портів отримали додаткові можливості для розвитку в умовах війни в Україні і блокування її чорноморських портів.

Вагонобудування в умовах війни: Збільшення виробництва, дефіцит запчастин та орієнтація на ЄС

Яким був 2022 рік і що відбувається в 2023-му на вагонобудівних підприємствах України.

Тренди розвитку залізничної логістики Європи. Чи готова Україна?

Які ключові напрямки розвитку європейського ринку залізничних вантажних перевезень обговорювалися на виставці Transport logistic 2023.

Логістичний тиск. Що відбувається з експортом зерна суходолом та на морі

Відразу декілька країн ЄС припинили імпорт української агропродукції. Навіть у разі його поновлення, це не вирішить проблем вітчизняного експорту. Потрібне стратегічне рішення - допоможе тут лише відновлення повноцінного судноплавства у Чорному морі.

Спроба №3. Коли відбудеться новий аукціон з приватизації майна Білгород-Дністровського МТП

Переможець торгів з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту так і не сплатив кошти за об’єкт. Тож, попереду вже третя спроба Фонду держмайна продати актив. Що з цього приводу говорять в порту?

Море санкцій в сухому залишку

Як за рік західні санкції вплинули на портову галузь та морський експорт росії.

П’ять питань про державний фонд страхування цивільних морських суден

Україна шукає шляхи для повноцінного відновлення судноплавства в Чорному морі. Зокрема, для цього запроваджуються механізм компенсації власникам суден від збитків з боку рф. Як і коли він запрацює?

П’ять питань про роботу Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури

Мустафа найєм розповів, чим займатиметься нова структура, створена на базі Держагентства інфраструктурних проектів та "Укравтодору".

Однакові правила для всіх або відкрите море: Що буде з українськими портами?

Україна продовжує потерпати від обмежень морського експорту, в той час як до портів країни-агресора судна мають вільний доступ. Настав час змінити ситуацію.

Уникнути страхового паралічу

Для відновлення морського експорту Україні потрібна дієва система страхування військових ризиків. Що відбувається насправді?

Від ідеї і вагонів-платформ до контейнерного терміналу – шлях "Левада-Карго" за 10 років

Як розвивавася ринок залізничних контейнерних перевезень в Україні останніми роками, та яке місце в цьому посіла компанія "Левада-Карго".

Інфраструктурні підсумки року: Оцінки бізнесу і влади

Підсумки року, больові точки та плани на майбутнє - про що, говорили на Інфраструктурному дні в ЄБА.

Прожекти розбудови: Чи всі заявлені інфраструктурні інвестпроекти дійсно потрібні Україні

Наскільки реалістичними є деякі з проектів у транспортній сфері, які під час війни просуваються українськими посадовцями або частиною бізнесу.

Тарифний бліцкриг "Укрзалізниці": Які наслідки матиме підвищення тарифів на залізничні перевезення

Залізничні тарифи на вантажні перевезення вирішили підняти відразу на 70%. Чи не нашкодить це галузям економіки, які ще продовжують генерувати доходи в умовах війни?

Накормить мир: Как наладить экспортную логистику зерна из Украины

Возможна ли деблокада украинских портов, и какие европейские морские гавани временно могут помочь с экспортом украинского зерна.

Пока бензин в дефиците: Как работает альтернативный транспорт в Киеве

Каршеринговые компании даже в условиях войны продолжают работать в столице. ЦТС узнал, как изменился спрос, цены, и повлияла ли нехватка топлива на востребованность таких сервисов.

"Кажется, что это простые вещи", - как восстанавливали ж/д сообщение в деблокированный Чернигов

Какие работы выполнила "Укрзализныця", чтобы поезда вновь поехали в Чернигов?

Выйти на сушу: Как обеспечить вывоз экспорта в условиях блокады портов

Украинские порты заблокированы, но страна нуждается в валюте. Насколько железная дорога позволит восполнить временную потерю портов и как увеличить ее экспортный потенциал?

Санкций много не бывает: Как обеспечить морскую блокаду россии

Максимальное ограничение российской морской торговли может оказаться для страны-агрессора не менее болезненным ударом, чем прекращение закупки у нее нефти. Что уже делается в этом направлении и каких санкций еще не хватает?

Наверх