Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Європейський ринок – домашній для "Інтерпайп". Інтерв’ю з технічним директором залізничного дивізіону компанії

Інтерв'ю з Олександром Росліком про особливості випуску колісної продукції в умовах війни, зміни в експортній логістиці та перспективи інтеграції залізничної галузі до ЄС.

Які принципи будуть закладені в Стратегію морської безпеки України, – інтерв'ю з РНБО

ЦТС продовжує серію публікацій про нову архітектуру безпеки в Чорному морі.

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Точки тиску на країну-агресора, які дозволять відкрити порти

Топ-менеджер компанії, найбільшого експортера країни, про варіанти розблокування морських портів України.

Перше, що нам потрібно зараз зробити на морі, – це закрити ближню зону

Інтерв'ю з експертом, колишнім заступником начальника штабу ВМС з питань євроатлантичної інтеграції Андрієм Риженком.

Війна прискорила тренд переходу автобусного ринку в онлайн, – інтерв’ю з BlaBlaCar Україна

Генеральний директор BlaBlaCar в Україні Роман Мірошніченко про тренди на ринку карпулінга та автобусних перевезень.

За три роки плануємо з'єднати США та Китай з Європою, – інтерв'ю з Supernova Airlines

СЕО Supernova Airlines Ярослав Красножон про плани розвитку авіакомпанії "Нової пошти".

Сьогодні ми продаємо готовий бізнес, - директорка Білгород-Дністровського торгового порту про приватизацію

Білгород-Дністровський МТП - другий портовий актив, що виставлено на приватизацію. Що саме пропонують потенційному покупцю?

Більшість об’єктів доведеться будувати з нуля – інтерв’ю з "Укравтодором"

Андрій Івко, перший заступник голови "Укравтодору", про підсумки воєнного 2022 року для дорожнього відомства.

Експедиторські послуги – це стартап для "Укрзалізниці", але з високим потенціалом, – інтерв’ю з Валерієм Ткачовим

Розмова з АТ УЗ про рішення надавати експедиторські послуги, а також щодо планів реформування вантажної вертикалі компанії.

Основний фокус зараз - перевалка через порт Ізмаїл, – інтерв’ю з "Маріупольською інвестиційною групою"

Розмова з керівником МІГ про втрати Групи у Маріуполі, пошуки нових видів діяльності, табу на інвестиції та складнощі роботи на Дунаї.

Вивчаємо можливість створення спільного підприємства з Deutsche Bahn – інтерв’ю з "Укрзалізницею"

Володимир Шемаєв про зміст Меморандуму, підписаного між АТ УЗ і DB.

Юрій Васьков: "Питання вивезення металу у рамках "зернової ініціативи" зараз не обговорюється"

Інтерв’ю з заступником міністра інфраструктури про те, як функціонує "зерновий коридор".

Протягом двох тижнів будемо технічно готові здійснювати експорт з усіх терміналів портів Великої Одеси – інтерв'ю з керівником АМПУ

Перше інтерв’ю з новим керманичем Адміністрації морських портів України Олексієм Востріковим.

Хочемо бути не лише перевізником вантажів, а й стивідорною компанією - інтерв'ю з керівником "Українського Дунайського пароплавства"

Т. в. о. генерального директора "Українського Дунайського пароплавства" Дмитро Москаленко про роботу під час війни та про те, що буде з УДП після перезапуску портів Великої Одеси.

Андрій Івко: "Повне відновлення доріг може тривати 3-4 роки"

Інтерв'ю з заступником голови Державного агентства автомобільних доріг України.

Як в умовах війни перебудовуються компанії, пов’язані з транспортом. Частина 4: JIT+ та ЦТС

ЦТС продовжує говорити з топ-менеджерами компаній про те, як змінився бізнес під час воєнного стану - персонал, логістика, переорієнтація на нові ринки.

Наверх