Ольга Быстрицкая

журналист ЦТС
Зрізати фонд гарантування морських ризиків. Чому це погана ідея? Статья

Розмір фонду страхування цивільних морських суден зменшили в 10 разів. Чи вистачить 2 млрд грн для покриття ризиків судновласників і чому це погано для економіки країни, що воює?

Потрібно не залишити жодного російського корабля на бойовому чергуванні – Роман Світан про безпеку судноплавства у Чорному морі Интервью

Як убезпечити українські порти від російських обстрілів та чи ризикне росія атакувати судна, що йдуть до українських портів новим коридором.

Гра в монополію: Як "Укрзалізниця" обмежила доступ приватних вагонів до євровізків Статья

Бізнес вкотре звинувачує УЗ в зловживанні монопольним становищем і неринкових методах конкурентної боротьби.

Залізничні вантажні перевезення під час війни: 5 актуальних питань від бізнесу Статья

Війна кардинально змінила логістику перевезень та умови роботи, тож "Укрзалізниці" потрібно шукати адекватну відповідь на потреби ринку - констатують найбільші вантажовласники і оператори перевезень.

Балансування завжди було в зовнішній політиці Туреччини, - Євгенія Габер про роль Анкари в Чорноморському регіоні Интервью

Які спільні інтереси мають Туреччина та росія, та в чому вони взаємозалежні. Та як Києву будувати продуктивні відносини з Анкарою.

Військові ризики і не тільки. П’ять питань про морське страхування в Чорному морі Интервью

Позиція міжнародних страхових клубів не менш важлива для відновлення повноцінного судноплавства, ніж контроль мілітарних загроз та дипломатія.

Морська економіка і морська безпека мають розвиватися паралельно – інтерв'ю з Юлією Клименко Интервью

Перша заступниця голови транспортного комітету ВРУ про Чорне море, як складову національної економічної безпеки, та політичні і дипломатичні заходи, що дозволять відстояти інтереси України в регіоні.

Точки тиску на країну-агресора, які дозволять відкрити порти Интервью

Топ-менеджер компанії, найбільшого експортера країни, про варіанти розблокування морських портів України.

Перше, що нам потрібно зараз зробити на морі, – це закрити ближню зону Интервью

Інтерв'ю з експертом, колишнім заступником начальника штабу ВМС з питань євроатлантичної інтеграції Андрієм Риженком.

Електричка своїми руками: Як УЗ модернізує поїзди на Київському електровагоноремонтному заводі Статья

"Укрзалізниця" нарощує обсяги ремонтів електричок на потужностях КЕВРЗ. В планах - налагодження ремонтів дизель-поїздів Pesa та навіть спальних вагонів. Чим зараз живе підприємство?

Дунайський вектор: Як розвивається порт Рені в умовах війни Статья

В умовах блокування портів Великої Одеси, українські морські гавані на Дунаї переживають справжній бум. Що нового в порту Рені?

Після коридору: Як Україна забезпечить морський експорт Статья

Які альтернативи можуть бути застосовані, щоб розблокувати судноплавство до українських портів на Чорному морі.

Ефект доміно. П’ять питань про те, як санкції впливають на російських стивідорів Статья

Російські порти, попри санкції, подекуди нарощують перевалку. Проте прихованою проблемою для стивідорів рф є проблеми з портовим обладнанням, що вже починають проявлятися.

Шанс від України: Які порти ЄС отримали додаткову перевалку в умовах блокування вітчизняних гаваней Статья

Які з європейських портів отримали додаткові можливості для розвитку в умовах війни в Україні і блокування її чорноморських портів.

Вагонобудування в умовах війни: Збільшення виробництва, дефіцит запчастин та орієнтація на ЄС Статья

Яким був 2022 рік і що відбувається в 2023-му на вагонобудівних підприємствах України.

Війна прискорила тренд переходу автобусного ринку в онлайн, – інтерв’ю з BlaBlaCar Україна Интервью

Генеральний директор BlaBlaCar в Україні Роман Мірошніченко про тренди на ринку карпулінга та автобусних перевезень.

Тренди розвитку залізничної логістики Європи. Чи готова Україна? Статья

Які ключові напрямки розвитку європейського ринку залізничних вантажних перевезень обговорювалися на виставці Transport logistic 2023.

Логістичний тиск. Що відбувається з експортом зерна суходолом та на морі Статья

Відразу декілька країн ЄС припинили імпорт української агропродукції. Навіть у разі його поновлення, це не вирішить проблем вітчизняного експорту. Потрібне стратегічне рішення - допоможе тут лише відновлення повноцінного судноплавства у Чорному морі.

Спроба №3. Коли відбудеться новий аукціон з приватизації майна Білгород-Дністровського МТП Статья

Переможець торгів з приватизації майнового комплексу Білгород-Дністровського порту так і не сплатив кошти за об’єкт. Тож, попереду вже третя спроба Фонду держмайна продати актив. Що з цього приводу говорять в порту?

Море санкцій в сухому залишку Статья

Як за рік західні санкції вплинули на портову галузь та морський експорт росії.

Наверх