Микола Засядько

журналіст ЦТС
Погана електричка? То їдьте у вантажному вагоні

Якщо деякі пасажири не цінять комфорт у приміських поїздах і всіляко його руйнують, то, може, "Укрзалізниці" час чіпляти вантажні вагони замість пасажирських? Або висаджувати таких пасажирів?

Сенсації не вийшло або чому влітку поїзди будуть курсувати за літнім часом

Деякі ЗМІ заінтригували українців можливим скасуванням літнього часу. Як виявилось, це лише жарт, який невірно зрозуміли, і навесні ми знову гратимемось з годинником.

Just relax. Як працює транспорт у Чорногорії та Албанії

Дороги Албанії та Чорногорії мають гарне покриття, але жахливий трафік. Якщо чорногорці намагаються дороги розширити, то албанські водії створюють додаткові полоси самотужки.

Дешево і конкурентно: Чому Bravo полетить на біс

Bravo Airways починає літати з Києва до Одеси, з серпня польоти стануть щоденними. Вже тестовий рейс викликав неабиякий ажіотаж. Чому?

Дайош швидкість: Чому більше не ходять поїзди до Казахстану

Між Україною і Казахстаном припинилось пасажирське залізничне сполучення. Чому пасажири навіть цього не помітили?

"Не має сенсу возити за 13 євро, коли пасажири можуть платити 18"

Залізничні квитки дорожчають не лише в Україні. В Словаччині вартість проїзду відразу на 40% підвищив приватний оператор RegioJet. Чому це сталось і як реагують пасажири?

Чим WOG нагодує пасажирів УЗ

У порівняння з тим, що було в потягах раніше – це виглядає як справжній європейський прорив.

Польща замість Чорного моря обирає Адріатику

Загострення відносин з Росією змушує Україну формувати нові транзитні коридори. Однак, сусідні держави теж не сидять, склавши руки. Польща збирається робити ставку замість Чорного моря на Адріатику

Как привлечь лоукостеров - опыт Румынии

В Румынии лоукостеры теснят национального авиаперевозчика. В прошлом году Wizz Air занял первое место по пассажиропотоку. Теперь бюджетные авиакомпании нацелились на внутренние перевозки.

Непевне майбутнє української вузькоколійки: причини

В Україні лишилось всього п'ять вузькоколійних залізниць. Вони володіють величезним туристичним потенціалом і можуть стати локомотивом розвитку туризму в регіонах, де вони знаходяться. Однак є певні "але".

Як порт став залізничним оператором

Як порту забезпечити стабільний вантажопотік. Для початку можна створити власного залізничного оператора і самотужки возити вантажі. Словенський порт Копер на власному прикладі підтвердив, що це працює.

Rail Sarmatica: мечты о европейской колее в Украине

Строительство евроколеи создаст для Украины ключевое конкурентное преимущество в борьбе за грузопотоки нового "шелкового пути".

Тепловоз, повисший в воздухе

Весной Украина обратилась к Литве с просьбой передать неиспользуемый подвижной состав. Мы связались с литовской железной дорогой, чтобы узнать о ее решении и получили ответ за один день. А вот в УЗ с ответом почему-то медлят.

Транспортна глухомань у центрі Європи

Попри те, що Рахів знаходиться в центрі Європи, дістатись до нього не так просто, зокрема на поїзді. Залізниця в цьому краї занепадає в той час, коли автобуси курсують переповнені пасажирами. А могло б бути по-іншому…

Українці можуть пишатися дорогами… грунтовими

У степовій Україні існує ціла мережа ґрунтових доріг. Подекуди вони слугують гарною альтернативою асфальтованим, але розбитим шляхам, а за якістю навіть кращі. Чому так склалось?

Столица без самолетов: почему аэропорт Вильнюс рискует превратиться в жилую зону

Еще в 2009 году Литва лишилась национального авиаперевозчика. В июне этого года обанкротилась еще одна литовская авиакомпания – Air Lituanica. Теперь, похоже, Литва намерена избавиться от столичного аэропорта. Что же предлагается взамен?

Just do it! Почему Греция не продает инфраструктурные активы

Одним из условий спасения экономики Греции в последние годы традиционно называлась приватизация инфраструктурных активов. Однако большинство начинаний в этой сфере закончились провалом. Почему? Из-за популизма.

Дикий Юг: почему в украинской Бессарабии нужно строить дороги

Вершина парадокса – отсутствие прямого автомобильного сообщения между Одессой и Румынией, все дороги идут только через Молдову, а это дополнительное пересечение границы. Не говоря уже о плохом качестве дорог.

Наверх