Святкові кульки, музика, солодощі і шампанське зранку. Так із аеропорту Жуляни у вівторок, 12 липня, проводжали перший рейс авіакомпанії Bravo Airways до Одеси. Звісно, не обійшлось і без губернатора Одещини Міхеїла Саакашвілі. Загалом, запуск рейсу, незважаючи на те, що Bravo Airways є третьою компанією, яка здійснює польоти між Києвом та Одесою, викликав неабиякий ажіотаж. Чому ж так трапилось?

Перш за все, своєрідним "гачком" стала ціна. Авіакомпанія пропонує квитки від 499 грн. Для порівняння проїзд у купейному вагоні поїзда "Чорноморець" коштує 370 грн, в 2-му класі "Інтерсіті+" – 330 грн, в 1-му класі – 570 грн. Про ціну говорилось багато, в центрі столиці та в метро були розклеєні рекламні плакати. Деякі ЗМІ почали писати про нового лоукоста в Одесі. Однак Bravo Airways не є лоукостом. До того ж, треба мати на увазі, що пасажир може придбати квиток за 499 грн лише завчасно. Генеральний директор Bravo Airways Віктор Телегін підкреслив, що, на жаль, авіакомпанія не може продавати всі квитки за такою ціною. Вартість бізнес-класу коштує втричі дорожче.

Другий аспект – покращення повітряного сполучення між Києвом та Одесою. Спочатку рейси Bravo Airways будуть виконуватись двічі на тиждень, а з серпня стануть щоденними. Це вже третій перевізник, який літає на маршруті Київ – Одеса. Запуск нового рейсу зайвий раз засвідчив, що внутрішні перевезення поволі оживають. Безперечно, Bravo Airways не єдина компанія, яка запускає нові внутрішні рейси. Тут варто згадати і МАУ, і "Мотор Січ", і "Дніпроавіа".

І третій аспект, на якому багато наголошував Міхеїл Саакашвілі, – це зростання конкуренції. "Монополія має бути зруйнована в усіх сферах життя, особливо в авіаційній галузі", – зазначив губернатор Одещини. Звісно, новий рейс – це завжди добре як для аеропорту, так і для пасажира. Однак виникає питання: чи зможе Bravo Airways зберегти той темп, який авіакомпанія демонструє останнім часом? Подивимось на результати літньої навігації.

Усім учасникам ринку хочеться побажати, щоб їм таки вдалось оживити регіональні аеропорти. Але щоби при цьому вони не забували, що пасажир є головним.