1 березня пасажири потягу Інтерсіті+ Київ-Харків були здивовані великій кількості телевізійних камер та журналістів. Нагода, що зібрала медійників, була для них приємною. Адже саме сьогодні компанія "ВОГ Рітейл", яка напередодні виграла відповідний тендер, починає годувати пасажирів швидкісних потягів.

У порівняння з тим, що було в потягах раніше – це виглядає як справжній європейський прорив. Перше, що відчуваєш, коли потрапляєш у вагон - це аромат запашної кави.

Ціни доволі прийнятні. Наприклад, кава (американо, еспресо, капучино) коштує 19 грн, лате трошки дорожче – 25 грн, чай – 12 грн, фірмовий заварний чай – 29 грн. Ціни на рівні міських. Нарікання може викликати хіба що вартість фруктів. Одне яблуко коштуватиме пасажиру 12 грн, один апельсин – 19 грн.

Іншою "фішкою" є асортимент. Особисто мене порадувала наявність чізкейків, салатів та гарячих супів. Салати "Цезар" та "Грецький" коштуватимуть 49 грн, чізкейк "Нью-Йорк" – 30 грн, крем-суп із шампіньйонів – 35 грн.

Вийшовши з вагону, мені згадались як невелика пачечка печива за 8 грн, яка коштувала в поїзді 20 грн. Можливо, навіть більше. Вже важко згадати, адже пам'ять намагається не фіксувати настільки абсурдні речі. Сподіваюсь, вони більше не повторяться, а позитивний досвід буде перенесено й на інші категорії потягів.

12814142_1338433649516120_8930919054589486422_n

IMG_20160301_132306

Тим часом перед WOG стоїть непросте завдання. Компанія збирається привабити пасажирів не лише цінами, а й зручністю сервісу. Зокрема, невдовзі пасажири зможуть замовляти їжу ще до посадки на поїзд. Звісно, що це дуже зручний сервіс, однак потребує значних інвестицій. Яких саме директор з маркетингу "ВОГ Рітейл" Віталій Ткаченко (на фото) не уточнив, хоча кілька разів повторив, що інвестиції великі.

IMG_20160301_130950