В Швеції розпочалися випробування в реальних умовах цифрових автозчепів на найважчих поїздах, за виключенням тих, що перевозять залізорудну сировину.

Зокрема, обладнання DAC від Dellner і Voith було встановлено на вагони, що використовуються щоденно в 3800-тонних поїздах, які Green Cargo використовує для транспортування сталевих слябів з Лулео до Борленге.

Маршрут довжиною понад 1000 км включає схили, повороти в умовах холодного клімату, щоб перевірити надійність зчіпних пристроїв.

Випробування є частиною інноваційного проекту в рамках Європейського залізничного спільного підприємства. Trafikverket відповідає за випробування та підготовку демонстраційного поїзда, тоді як Rail Sweden у науковому парку Lindholmen керує проектом. Випробувальний інститут SMP підтримує вимірювання та підготовку. Протягом дворічного проекту буде додано більше постачальників і вагонів.

"Це важливий крок у розвитку DAC, де Швеція першою в ЄС продемонструвала технологію в реальному комерційному середовищі", - сказав Ян Бергстранд, старший стратег Trafikverket.