Тег: Швеция
Чотиривагонні поїзди адаптовані до кліматичних умов Північної Європи, що характеризуються низькими зимовими температурами та сильними снігопадами.
В порту живлення від берегової мережі вже використовують пороми.
Проект реалізується разом із Лундським університетом (Швеція), який є потужним європейським центром знань у сфері мобільності.
Це завдання буде покладене на берегову охорону та морську адміністрацію Швеції.
Морське плече маршруту пов'язує польський порт зі шведським портом Істад, звідки вагони продовжують шлях залізничною мережею до споживачів.
Набір на навчання за програмою від Лундського університету Швеції триватиме до 8 травня.
Електропором на підводних крилах розвиває швидкість у 25 вузлів.
У Міністерстві сполучень Латвії зазначили, що для цього необхідна державна та муніципальна підтримка.
Також буде закрито дві з п'яти вертолітних баз для порятунку на морі.
Шведська поліція розслідує ще одну справу про ймовірну диверсію, пов’язану з підводним телекомунікаційним кабелем у Балтійському морі.
В рамках модернізації на човні замінили понад двадцять ключових систем, включаючи сенсори та системи управління.
Патрулювання здійснюється в рамках операції Baltic Sentry, запущеної НАТО у для захисту підводної інфраструктури Балтійського моря.
Залізнична гілка довжиною близько 20 км прямує від Торніо на заході Фінляндії до шведської Гапаранди.
П'ятисекційний вагон вміщує 319 пасажирів.
Обладнання встановлено на вагонах, що перевозять сталеві сляби.
Проект передбачає виготовлення більше сотні вагонів, призначених для транспортування, в тому числі й танків, у арктичних умовах.
Ціль полягає в тому, щоб захистити, серед іншого, критично важливу підводну інфраструктуру.
Випробування проходять на маршруті довжиною понад 1000 км, що проходить по горбистій місцевості з суворими кліматичними умовами.
Кабель було пошкоджено в двох місцях.
Кабелі забезпечують зв'язок між Фінляндією і Німеччиною та Швецією і Литвою.