Тег: Швеция
У Міністерстві сполучень Латвії зазначили, що для цього необхідна державна та муніципальна підтримка.
Також буде закрито дві з п'яти вертолітних баз для порятунку на морі.
Шведська поліція розслідує ще одну справу про ймовірну диверсію, пов’язану з підводним телекомунікаційним кабелем у Балтійському морі.
В рамках модернізації на човні замінили понад двадцять ключових систем, включаючи сенсори та системи управління.
Патрулювання здійснюється в рамках операції Baltic Sentry, запущеної НАТО у для захисту підводної інфраструктури Балтійського моря.
Залізнична гілка довжиною близько 20 км прямує від Торніо на заході Фінляндії до шведської Гапаранди.
П'ятисекційний вагон вміщує 319 пасажирів.
Обладнання встановлено на вагонах, що перевозять сталеві сляби.
Проект передбачає виготовлення більше сотні вагонів, призначених для транспортування, в тому числі й танків, у арктичних умовах.
Ціль полягає в тому, щоб захистити, серед іншого, критично важливу підводну інфраструктуру.
Випробування проходять на маршруті довжиною понад 1000 км, що проходить по горбистій місцевості з суворими кліматичними умовами.
Кабель було пошкоджено в двох місцях.
Кабелі забезпечують зв'язок між Фінляндією і Німеччиною та Швецією і Литвою.
Обсяг перевалки за 9 місяців 2024 року становить 685 тис. TEU.
Проект Alstom і Flox покликаний вирішити серйозну для Швеції проблему: щорічно реєструють 5000 випадків ЧП на залізницях за участю тварин.
Внаслідок інциденту ніхто не загинув.
На першому етапі пропонується проаналізувати модель перевезення контейнерів морським шляхом через порти Гданськ, Гдиню та Сопот.
Поліція почала розслідування у зв’язку з перешкоджанням роботі аеропорту.
Обсяг інвестицій в проєкт склав 60 млн євро.
Кожен трамвай М34 розрахований на перевезення 319 пасажирів.