Тег: инновации
Йдеться про судна, що будуються в Південній Кореї та Китаї.
Судно може працювати у нормальному режимі у надскладних морських умовах.
Оскільки транспорт має високовольтну батарею і перетворювач, у критичний момент він може стати джерелом живлення, наприклад, для лікарні.
Учасники не будуть використовувати традиційну паперову документацію, що має прискорити весь процес та підвищити ефективність.
Технологія передбачає передачу енергії до рухомого складу через секційовану контактну рейку, укладену на рівні дорожнього покриття.
Страхові компанії визнали судно повністю втраченим, проте в результаті обстеження з'ясувалось, що обладнання ціле, пожежа пошкодила лише верхні палуби.
На кожному судні з'явиться по чотири вітрила, які автоматично підлаштовуються під погодні умови для оптимальної продуктивності.
Це перший термінал у країні, в якому контейнеровози, що заходять, зможуть отримувати електроенергію під час стоянки.
Завдяки штучному інтелекту з'явилась можливість знаходити судна, що які не транслюють дані AIS.
Tansuo Sanhao - перше науково-дослідне судно льодового класу, проєкт якого розроблено із застосуванням власних технологій Китаю.
Контейнеровоз планується замовити в рамках реалізації компанією політики з безвуглецевої морської логістики.
Заміна традиційних велосипедів на сучасні трицикли дозволить доставляти посилки швидше.
Його основою є силовий каркас для надскладних умов експлуатації.
Довжина судна складає майже 200 метрів.
Злітна маса літака збільшена до 101 тонни.
З квітня 2025 року бункерні оператори порту зобов'язані надавати послуги у цифровому форматі та випускати бункерні накладні в електронному вигляді.
Також Rolls-Royc планує укласти рамкову угоду про проведення капремонту силових установок потягів, що належать Alpha Trains.
Випробування почнуть проводити з 2027 року.
Японський автовиробник надасть додаткові кошти у два етапи - перший буде наданий до кінця цього року, а решта - у 2025 році.
Використання цифрових 3D креслень спрощує перевірку структури та функціонування блоків судна.