Тег: инновации
Для заміни парку тролейбусів Marcopolo у місті Росаріо, побудованих у 1988 році, планується використовувати 20 переобладнаних у тролейбуси дизельних автобусів.
Ролкер буде обладнаний також системою висувних вітрил площею 3 тис. кв. м.
Буде використано розроблену DB Energie технологію прискореної заправки поїзда воднем, що дозволяє виконати цю операцію приблизно за 15 хвилин.
Під час випробувань капсула розвивала швидкість до 50 км/год на ділянці завдовжки 210 метрів.
Це зменшує ручну роботу з документами і дає можливості для оптимізації та зниження адміністративного навантаження на судноплавні компанії при реєстрації суден.
Вантажна лінія Betuwe підходить для випробування, оскільки значною мірою ізольована від решти мережі та обладнана системою ETCS рівня 2.
Проект судна розробила приватна залізнична компанія Orient Express, чиї поїзди курсують по всьому світу під брендом "Східний експрес".
Майбутнє судно вже отримало назву Orcelle Wind.
Наразі трамвай вирушив на вулиці міста для тестування.
В компанії розраховують, що до кінця року інтернет через Starlink стане доступним для пасажирів усіх поїздів Інтерсіті+.
Судно керується штучним інтелектом, хоча допускає дистанційне керування.
Авіакомпанія - перша в Європі, що запроваджує Starlink на борту своїх авіалайнерів.
Це свого роду атомна електростанція на морі з паротурбінними генераторами, передаючими та розподільчими пристроями у плавучому корпусі.
Загалом це 14-та електричка, модернізована цього року на заводі компанії.
Ця інформація допоможе державній енергетичній групі Petronas і міжнародним енергетичним компаніям збільшити запаси нафти і газу шляхом розвідки цього басейну.
Безпілотний катер ULAQ у версії ASuW призначений для боротьби з надводними об’єктами і ураження берегових цілей.
Тестування вагонів проводитиметься в Центрі транспортних технологій у Пуебло.
Матеріал, з якого створили велодоріжку, здатний віддавати світло більше 10 годин.
Введення поїзда в експлуатацію заплановано на 2024 рік.
Зокрема, поїзди на водневому паливі хочуть використовувати на залізничних ділянках, які протягом найближчих десятиліть не планують електрифікувати.