За оцінкою німецької консалтингової агенції SCI Verkehr, обсяг продажів рухомого складу на світовому ринку в 2024 році наблизився до 65 млрд євро, що на 11% перевищує рівень 2022 року. Загалом 24 компанії подолали поріг обсягу продажів 500 млн євро, це на сім компаній більше, ніж у 2022 році, пише ЦТС.
До основних факторів, що визначили таке зростання, у дослідженні Worldwide Rolling Stock Manufacturers 2025 відносяться стабільний попит на ринках як пасажирських, так і вантажних перевезень, що відображає визнання на світовому рівні транспортних рішень з низьким рівнем викидів, а також ефект надолуження відставання під час пандемії та після неї.
Однак галузь продовжує відчувати вплив таких факторів, як порушення в ланцюжках постачання, зростання цін на матеріали та енергоносії, а також брак кваліфікованого персоналу. Крім того, ускладнюються процеси фінансування проектів та великомасштабних закупівель.
До 10 найбільших компаній - виробників рухомого складу, на які припадає 70% глобального ринку, входять CRRC, Alstom, Siemens Mobility, Stadler Rail, Greenbrier, Hitachi Rail, Trinity, CAF.
Китайська корпорація CRRC залишається лідером, але вперше її прибуток знизився на 1,2%.
Alstom та Siemens Mobility збільшили продажі на 7,8 та 23 % відповідно, реалізуючи комплексні стратегії, адаптовані до регіональних особливостей.
Ці стратегії включають розширення сфери послуг, диверсифікацію портфелів та впровадження рішень щодо цифровізації.
Зниження виручки компанії Stadler на 12,6% обумовлено проблемами зі своїми та партнерськими виробничими майданчиками, спричиненими погодними катаклізмами в Європі.