Канадська суднобудівна компанія Seaspan Vancouver Shipyards (Seaspan) уклала меморандум про взаєморозуміння з компаніями Stigterstaal Canada та AlgomaSteel про наміри створення ланцюжка поставок сталі канадського виробництва для будівництва важкого полярного криголаму.
Про це повідомляє ЦТС з посиланням на інформацію Seaspan.
Угода передбачає, що Stigterstaal Canada виступить комерційним та логістичним субпідрядником з постачання конструкційної та сортової сталі від Algoma Steel для потреб Seaspan.
У рамках співпраці сторони проведуть оцінку технічних, комерційних та логістичних параметрів, необхідних для реалізації проекту будівництва першого у своєму класі криголаму.
У квітні 2025 року Seaspan розпочала будівництво важкого полярного криголама для Канадської берегової охорони - першого судна такого класу, яке буде повністю збудовано на території Канади.
Судно стане найбільшим і високотехнологічним в арктичному флоті країни, здатним безперервно долати лід завтовшки до 2,5 м.
Воно призначене для цілих арктичних операцій, включаючи наукові експедиції, пошуково-рятувальні роботи та забезпечення суверенітету Канади в Арктиці.
Меморандум відповідає політиці Seaspan щодо розширення частки матеріалів канадського виробництва у рамках Національної стратегії суднобудування. Суднобудівний ланцюжок постачання Seaspan в рамках цієї програми включає понад 800 канадських компаній, обсяг укладених контрактів перевищує 3 млрд канадських доларів.
Канада в 2025 році планувала приступити до будівництва відразу двох криголамів: на верфях Seaspan Shipyards і Chantier Davie Canada.