Тег: ледокол
Три концептуальні варіанти розробник криголамів планує представити до початку 2026 року.
Андрій Старіш про особливості роботи на науковому судні льодового класу, примхливість погоди в Антарктиці та протоці Дрейка і важливість рейсів "Ноосфери" для України.
Судно повернулося до порту Кейптауна.
Це буде перший важкий полярний криголам, збудований у Канаді за понад 60 років.
Перше судно за програмою Polar Security Cutter буде збудовано до травня 2030 року.
Через складний рельєф дна криголам не може підійти до причалів "Вернадського", тому між судном та станцією все перевозять моторними човнами.
Встановлення буїв відбувається вперше не лише для українських полярників, які вивчають Південний океан, а загалом для України.
Вартість суднобудівного контракту становить 3,25 млрд доларів.
Також буде закрито дві з п'яти вертолітних баз для порятунку на морі.
Вартість будівництва оцінюється в 1,2 млрд євро.
Український криголам "Ноосфера" працює у водах навколо американської антарктичної станції "Палмер".
Це перший захід судна до української станції в межах четвертого антарктичного сезону.
Яхти для досліджень безкоштовно надає українська компанія.
Повернення "Ноосфери" в Україну планується після завершення повномасштабного вторгнення рф.
Судно дійшло до станції з чилійського порту за п’ять днів.
Судно має доправити на станцію 29 українську антарктичну експедицію.
Криголам буде мати клас Polar Class 2 для цілорічної експлуатації в льодових умовах, його потужність складе 34 МВт.
Головною темою спілкування стала війна в Україні та можливість навіть в таких умовах розвивати науку й антарктичні дослідження.
Судно дісталося станції раніше запланованого терміну, адже розвантаження на попередній локації - польській станції "Арцтовський" - пройшло за рекордні 3 доби.
Судно доставило команду полярників та вантажі до польської антарктичної станції "Арцтовський", далі криголам вирушить до української станції "Академік Вернадський".