В Канаді відбулась церемонія різання металу для будівництва нового важкого полярного криголаму, замовленого для берегової охорони Канади (CCG), пише ЦТС.
Це буде перший важкий полярний криголам, збудований у Канаді за понад 60 років.
За проектом довжина судна льодового класу PC 2 становить 158 метрів, ширина - 28 метрів. Місткість - до 100 осіб. Цей сучасний криголам спроектований для цілорічної автономної роботи у високих широтах Арктики, забезпечення виконання завдань канадської берегової охорони протягом більш ніж 162 тис. км арктичного узбережжя.
Судно, крім забезпечення патрулювання в арктичних широтах, надаватиме підтримку проведенню "досліджень регіону (включно з дослідженням зміни клімату), корінних народів та інших співтовариств Півночі, а також здатністю реагувати на надзвичайні ситуації в морі, включаючи пошуково-рятувальні операції".
На відміну від інших криголамів Канади, це поки що єдиний, який зможе працювати в таких складних льодових умовах Півночі і протягом такого тривалого часу.
Криголам стане сьомим судном, спроектованим і побудованим Seaspan в рамках Національної стратегії суднобудування Канади (NSS) і п'ятим судном у серії Polar Class, яке буде побудовано для Берегової охорони Канади. Судно також стане одним із 21 криголамних суден, які були побудовані на потужностях Seaspan.
У січні минулого року Seaspan завершила будівництво блоку корпусу дослідного зразка для перевірки технічної готовності підприємства побудувати настільки високотехнологічне судно, для якого потрібна сталь, яка в деяких місцях вдвічі товща, але при цьому менш пластична, ніж та, яку Seaspan використовувала для інших суден, побудованих в рамках суднобудівної стратегії Канади.
Зазначається, що зараз Seaspan є єдиною верф'ю, яка будує полярні криголами в Канаді для забезпечення роботи канадської берегової охорони.
Генеральний директор Seaspan Shipyards Джон Маккарті, коментуючи початок будівництва, повідомив, що церемонії різання металу передував напружений 10-місячний період роботи, протягом якого на воду було спущено два головні судна в серії різних суден.
"Національна стратегія суднобудування показує, що політика "Зроблено в Канаді" не тільки можлива, а й необхідна для безпеки та суверенітету Канади. Ми повинні продовжувати проектувати та будувати судна тут, вдома, щоб гарантувати збереження досвіду, навичок та знань, отриманих у ході реалізації суднобудівної стратегії NSS. Seaspan з нетерпінням чекає на можливість передати цей новий полярний криголам канадській береговій охороні та побудувати більше судів цього класу для Канади та її союзників", - зазначив Маккарті.