Тег: судостроение
Обсяг інвестицій попередньо оцінюється до 1 трлн ієн.
Самі вітрила VentoFoils були змонтовані в порту Роттердам фахівцями Rotterdam Offshore Group.
Флот ULCS, що працює на сьогодні, налічує 201 судно місткістю 4,4 млн TEU.
Загалом Berlin Maersk став 14-м новим двопаливним контейнеровозом, який поповнив флот компанії.
У бюджетному запиті на 2026 фінансовий рік рахунок суднобудування впав до 20,8 млрд доларів з торішніх 37 млрд.
Компанія не єдиний гравець, що придивляється до цієї верфі.
Перше судно серії Sonata планується передати замовнику 2027 року, а за два роки - друге.
Встановлення роторних вітрил здійснюватиметься на вже побудованих суднах.
На верфі зазначають, що це перше судно такого типорозміру, оснащене допоміжними вітродвигунами.
Компанія хоче прискорити будівництво суден, зробити виробництво більш екологічним та гнучким.
Потенційних зборів за заходи суден, пов'язаних з Китаєм, в порти США виявилося достатньо для ONE, щоб погодитися на ціну корейських суднобудівників, яка вища на 11%.
Загальна площа забудови становить 432 га, а обсяг інвестицій становить близько 2,5 млрд доларів.
Незвичайність проекту полягала в тому, що інженери вирішили поєднати дві виведені з експлуатації самопідйомні морські платформи в одну.
Компанія планує представити розробку на ринку у червні 2025 року.
Вартість кожного судна складе 50 млн доларів.
До цього часу Yang Ming ставився до контейнеровозів типорозміру Megamax консервативно.
Завдяки ємності акумулятора вистачає на 12 годин роботи.
Цей тип судна для транспортування CO2 вперше збудовано на європейських суднобудівних потужностях у рамках реалізації проекту Greensand.
Вартість контракту становить 132 млн грн.
Відповідну угоду підписали Агентство оборонних наук і технологій Сінгапуру та німецький кораблебудівний концерн Thyssenkrupp Marine Systems.