Тег: судостроение
Умовою угоди є збереження суднобудівної діяльності державного підприємства.
Він має довжину 170 метрів, ширину 21 метр і водотоннажність 8 200 тонн.
Він є першим із п’яти бойових кораблів класу FDI, створених у межах програми, започаткованої у 2017 році.
Для розвитку галузі влада країни розглядає такі кроки, як спрощення нормативних вимог та надання податкових пільг підприємствам.
Угода укладена в рамках програми модернізації флоту морської підтримки Королівського флоту Британії.
Передача його в експлуатацію запланована на 2027 рік.
Згідно з розрахунками розробників системи Wind Challenger, економія суднового палива становитиме приблизно 30% за рейс.
Нові судна будуть оптимізовані під особливості Каспійського моря та внутрішніх водних шляхів, включаючи проходження шлюзів та роботу в умовах мілководдя.
Очікується, що у вересні поточного року буде підписано концесійну угоду для початку будівництва.
Судно місткістю 1,4 тис. TEU матиме льодовий клас.
Фрегат типу İstif є четвертим за програмою будівництва флоту MILGEM, яка є ключовим елементом оборонної стратегії країни.
Судно перевозитиме легкові автомобілі та вантажівки шведської групи Volvo.
Як основні статті витрат на 2026 рік називано програму лідерства в освоєнні арктичного маршруту, підтримку переходу до ШІ в морській та рибальській галузях.
Також це найбільше судно цього типу, коли-небудь побудоване в Німеччині.
Компанія повідомила, що вже отримала замовлення на постачання 70 одиниць таких нових двигунів.
Після проходження ремонту судно пройшло ходові випробування. До роботи після капремонту повернувся суховантаж Qaradag Азербайджанського Каспійського морського пароплавства
Заява прозвучала на зустрічі з представниками 28 країн, посадовими особами, та керівниками морської галузі.
Переговори були зосереджені на вивченні угоди про партнерство для модернізації суднобудівних заводів та дочірніх компаній.
Суднобудівний гігант має намір збільшити обсяг виробництва верфі Philly Shipyard із менш ніж двох суден до 20 на рік.
Серед переможців - південнокорейський суднобудівний гігант Hanwha Ocean та німецько-норвезький консорціум на чолі з ThyssenKrupp Marine Systems.