Тег: судостроение
Це перший випадок у світі, коли судно такого розміру працює виключно на акумуляторній силовій установці.
Президент США зазначив, що новий корабель перевершить легендарні лінкори класу "Айова" часів Другої світової війни.
Танкер оснащений судновою інтелектуальною платформою та низкою інтелектуальних систем, включаючи системи керування вантажем та експлуатації машинного відділення.
Судно буде введене в експлуатацію у 2038 році - приблизно тоді, коли "Шарль де Голль" має "вийти на пенсію".
Нове вітрило стало найбільшим аеродинамічним вітрилом, встановленим на суховантажне судно.
Судно буде оснащено двома складними жорсткими вітрилами, які будуть використовуватися як основна силова установка.
Усього було два окремі пакети замовлень: рекордне замовлення на будівництво 87 суден, та замовлення 19 танкерів на власній верфі групи.
Це стало першим для Hapag-Lloyd проектом будівництва контейнеровозів із двопаливною метанольною силовою установкою.
Це найбільший суднобудівний контракт, який колись був укладений у Китаї.
Судно розраховане на 50 пасажирів, обладнане кондиціонером і сертифіковано Indian Register of Shipping.
Це перше судно такого типу, замовлене групою NYK на японській верфі.
Згідно з угодою, CSL побудує чотири 26-метрові повністю електричні буксири TRAnsverse 2600E.
Замовлення охоплює всі ключові напрямки Cosco: контейнерні, суховантажні та нафтогазові перевезення, спеціалізований флот та пасажирські лінії.
Якщо компанія не викупить об'єкт, вона втратить майже 1 млн грн гарантійного внеску.
Будівництво може розпочатися приблизно за десять років - до 2035 року.
Судно здатне долати лід завтовшки до 2,5 м за швидкості близько 2 вузлів завдяки енергетичній установці потужністю близько 35 МВт.
Партнери мають намір співпрацювати у комерційних та державних проектах, включаючи участь у програмі Next Generation Logistics Ship (NGLS) ВМС США.
Проект мегаконтейнеровоза на аміачному паливі вже отримав принципове схвалення класифікаційного товариства.
Вперше у галузі танкери такого типорозміру оснащуються роторними вітрилами.
Виручка нової компанії до 2035 року повинна становити 25,2 млрд доларів.
