Тег: судостроение
Будівництво судна MSC World America тривало два з половиною роки.
Цей проект судна отримав найвищу нагороду Китайського товариства суднобудування за впровадження нових науково-технічних рішень.
Перше судно за програмою Polar Security Cutter буде збудовано до травня 2030 року.
У проекті балкера габаритну довжину збільшили на 3 м порівняно з існуючими проектами, оптимізували форму корпусу, та покращили вантажомісткість.
Вартість судна - найвища з колись погоджених цін на контейнеровози.
Компанія також поінформувала про плани збільшити свій флот до 2026 року до 8 одиниць.
Верф HD Hyundai Samho Heavy Industries має побудувати сім суден, завод HJ Shipbuilding & Construction - ще дві одиниці.
Суднобудівні заводи використовують як ремонтні майданчики.
Вартість контракту оцінюється у 219,5 млн доларів.
Нові судна приєднаються до шести інших, які надійдуть в 2025 і 2026 роках і дозволять оновити третину всього флоту CalMac.
На даний момент у веденні Берегової охорони США є два криголами - це Polar Star і Healy.
Розробку моделей морських двигунів серії SMR партнери планують завершити до 2030 року.
Під час плавання в районах із сильним вітром вивчатиметься ефективність використання даної технології.
Для забезпечення достатнього запасу MOL модифікувала резервуари MCH та встановила на судно турбогенератори.
Вже заплановане перевезення плавучого сухого доку розмірами 335 метрів на 75 метрів, який раніше неможливо було би транспортувати.
Вартість контракту не розкривається.
Пором стане найбільшим судном, коли-небудь побудованим на верфях Austal.
Крім вітрил висотою 35 м і діаметром 5 м, судно оснащено цифровими технологіями для вибору оптимального маршруту з урахуванням погодних умов.
Суднобудівна програма була запущена у відповідь на зростання попиту на пасажирські та вантажні перевезення між Ірландією та Британією.
В даний час провізні потужності MSC перевищили позначку 2 млн TEU, або 32% від чинного флоту перевізника.